Be volt szakadva. Aztán párszor beleakadt a lábam amikor felszálltam rá. Mindig visszahajlítottam. Egyszercsak észrevettem hogy csak a fele van meg, amelyik csavarral volt rögzítve.
A másikat egy húszasért kapnám meg, szóval ebben gondolkodtam.
Úgy néz ki mostanában nem tudok átmenni a karbiért. Kettétörtem a rendszámot:)
Viszont azt akartam kérdezni korábban: ha nagyon bejönne az élet vele, nem lesz eladó?
Én mikor rám jön, ránézek az enduró/krossz motorhírdetésekre, aztán rájövök, hogy jó nekem az öreg, fostalicska, lomha, gyenge 600 gépem is, úgy se venné meg senki, ha meg elvinnék úgy is csak sz*rt tudnék csak venni, mert a 9 éves cr-be is 3 tank után dugó kellett, ami már vashüvelyes ráadásul. 1-2 alaktrész és bele is futottak a drága motor vásárlás után + 120-130 ezer forintba. Amiért jól tudjuk nem keveset kell dolgozni sokunknak.
Nekem nem kell itt felsorolnod,hogy mid van mert nem én vagyok a NAV vagyonosodási vizsgálatot végző revizor csak itt mindig azon panaszkodsz,hogy napi forintos problémáid vannak.Ami persze nem tré,mert sokan küzdenek a megélhetésért sajnos.Szerintem inkább vegyél egy berugókart a motorra azzal jobban jársz mert az álmodozás az élet megrontója
Nem tudom nekem egetrengetően nem hiányzik a gyufa, mert rá tudok rúgni, ezt másfélszer lehajtod és ott van FHP után, szerintem igencsak kifinomult a berúgórésze. Amúgy ha a tt nem indul akkor öngyújtóra se indulna. Arra figyelj, hogy az önindítós ttr-ek már inkább XT-sek, rövid rugóút meg ilyenek.
A másikat egy húszasért kapnám meg, szóval ebben gondolkodtam.
ha patika állapotú is,és nem kell cserélni rajta semmit, akkor sem tudok/unk érte adni 330-nál többet!
Néha kicsit makrancos meg jól el is fáradok de jó ez nekem
avval is el tudod tördelni a végtagjaid
de inkább csak sms-ben vagyok elérhető
Viszont azt akartam kérdezni korábban: ha nagyon bejönne az élet vele, nem lesz eladó?