Szerinted !
Eddig mindent elértem amit akartam lakás,autó,motor,dunán úszóház,csónak,ja és igen ezt mind egyedül nem apuci segítet!
Ja és természetesen elérem céljaimat!
Cr 500 minek, arról csak el lehet mondani a kocsmába hogy az van, viszont 250 2t-t az tetszik, mentem is cr-el, abszolút nem rossz, az legalább nyomatékos is, meg pörög is, nem úgy mint a cr 500, az olyan mint egy 4t. Bár olyat csak képen láttam, de az sem az volt. Viszont mentem TM EN 300-al. ELéggé félve, viszont az dombon felfelé is nyomatékos, elváltogatva is. mondjuk lehet, hogy egy 250 2t cross erősebb, mint egy 300-as 2t enduro. De hát az enduróba nyomaték kell kész.
Nem akarlak megbántani Janszi de te akkor veszel 500 as CR-t mikor majd a pina dalol Attól függetlenül álmodozni lehet Amúgy meg szerintem egy 500 as CR jobb esetbe a korházba rakna rosszabb esetbe meg a virágos kertbe
Ini nagyon is igazad van és nagyon is meg értem miért van xt meg husky sőt lehet veszek is egy cr-t minimum 500 és az lesz a varacskos
Ezért épitem meg a tehénkémet túrázni mert kényelmes és igen is nagy homokba kell a súly!
Ó hát 24-ben lehet letenni a jogsit, addig felesleges rendszámos motor, addig ebbe ölöm a pénzt, javítgatom ilyenek. De üzemórás motorba csak 2t kéne, de az is csak enuróba/endurózni. valahogy a krosszozás nem jön be.
azért arra is ügyelj hogy melyik milyen kényelmes
pl az xt ülés 500km után kezd kényelmetlenné válni a drz-xr4-husky meg olyan 30km után
az xt-vel simán lenyomok egy 3 napos túrát és még utána is van kedvem motorozni, a kicsikkel meg egy hétig nem kívántam
az lc4el sosem mentem, de láttam sokszor hogy teljesít
Az XT az nincs meg, az 29 éves létére 98%-os volt. A TT-t meghírdettem 1 napig volt fenn, de levettem, mert nem lenne ésszerű határokon belül jobb motorom. Öngyufa nincs rajta, csak berúgós, viszont ha eldől akkor sem nehéz újraéleszteni. Nekem nagyon bejön a Yamaha, de a következő rendszámos lesz már, amibe vélemények alapján a DRZ jönne be. Nem kell nekem csicsabicsa, elég lenne a puritán, de erősebb E-s változat. Viszont berúgót tennék bele, csak kapni hozzá.
KTM nehéz, azt csak aszfaltra ajánlom, persze ha Lc4-ről van szó!
Xr-t én már azért nem vennék, mert nem akarom 40 fokban fáradtan rugdosni,mert eldőlt,megszívta magát stb
A te választásod a Drz lesz, viszonylag könnyű, öngyújtós, fiatal, megbízható, van belőle erősebb, gyengébb de jól felszerelt ( műszerfal stb) darab is!
Ha valaki azt mondja hogy szar a Drz mert az is elromlik, meg a barátjának kettétört a dugó vagy akármi, gondolj arra hogy mennyit eladtak belőle, és arányába mennyi ment tönkre, meg aki ezt állítja hogy használta és hány gazdát járt meg a motor előtte!
Remélem tudtam segíteni!
06 30 635 9305 ha mélyebbre akarsz merülni a kérdésekben!
Csak olyan ember tapasztalatára vagyok kíváncsi, akinek volt is motorja, nem csak a haverom apjának a hugának az szomszédja stb, aki leszaroz mindent. Én erdei motorozásra, fák közé enduró pályára használom a motorom. Az a hegyre borér felugrok már nem jön be. XT-t arra (is) használtam, de a TT jóval jobb tőle, csak hát annak is meg van a hátránya. Szóval egyre taktikásabb ügyeskedősebb terepre járok/járnék, ahol nem a motordobálásról szól a téma.
annyit tudok mondani ahol én vigyorogva elmentem az xr4-el ott a 640es izzadva.
ahol én már nagyon izzadtam az xr4-el ott a 640es már nem nagyon akart jönni
de ahová egy "épeszű" ember el akar jutni oda a 640is teljesen jó
A legjobban az YCF 150 pitbike! Talán még nem motoroztam olyan jót semmivel, mint azzal a pöcsköszörűvel!
Viccet félretéve!
Hova kell, milyen körülményekre? ha megmondod el tudom mondani a saját tapasztalatom!
Most is úszik wazeg el lehet jönni azt meg lehet nézni