Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon nem csipem ha valaki le néz ennyi
Most is úszik wazeg el lehet jönni azt meg lehet nézni
Ne hagyd magad tökiii mikor uszott a dunán az a ház? árvízkor?
ha öngyújtós lett volna, már holnap elmentem volna érte
Szerinted !
Eddig mindent elértem amit akartam lakás,autó,motor,dunán úszóház,csónak,ja és igen ezt mind egyedül nem apuci segítet!
Ja és természetesen elérem céljaimat!
Cr 500 minek, arról csak el lehet mondani a kocsmába hogy az van, viszont 250 2t-t az tetszik, mentem is cr-el, abszolút nem rossz, az legalább nyomatékos is, meg pörög is, nem úgy mint a cr 500, az olyan mint egy 4t. Bár olyat csak képen láttam, de az sem az volt. Viszont mentem TM EN 300-al. ELéggé félve, viszont az dombon felfelé is nyomatékos, elváltogatva is. mondjuk lehet, hogy egy 250 2t cross erősebb, mint egy 300-as 2t enduro. De hát az enduróba nyomaték kell kész.
Nem akarlak megbántani Janszi de te akkor veszel 500 as CR-t mikor majd a pina dalol Attól függetlenül álmodozni lehet Amúgy meg szerintem egy 500 as CR jobb esetbe a korházba rakna rosszabb esetbe meg a virágos kertbe
Ini nagyon is igazad van és nagyon is meg értem miért van xt meg husky sőt lehet veszek is egy cr-t minimum 500 és az lesz a varacskos
Ezért épitem meg a tehénkémet túrázni mert kényelmes és igen is nagy homokba kell a súly!
Ó hát 24-ben lehet letenni a jogsit, addig felesleges rendszámos motor, addig ebbe ölöm a pénzt, javítgatom ilyenek. De üzemórás motorba csak 2t kéne, de az is csak enuróba/endurózni. valahogy a krosszozás nem jön be.
azért arra is ügyelj hogy melyik milyen kényelmes
pl az xt ülés 500km után kezd kényelmetlenné válni a drz-xr4-husky meg olyan 30km után
az xt-vel simán lenyomok egy 3 napos túrát és még utána is van kedvem motorozni, a kicsikkel meg egy hétig nem kívántam
az lc4el sosem mentem, de láttam sokszor hogy teljesít
Az XT az nincs meg, az 29 éves létére 98%-os volt. A TT-t meghírdettem 1 napig volt fenn, de levettem, mert nem lenne ésszerű határokon belül jobb motorom. Öngyufa nincs rajta, csak berúgós, viszont ha eldől akkor sem nehéz újraéleszteni. Nekem nagyon bejön a Yamaha, de a következő rendszámos lesz már, amibe vélemények alapján a DRZ jönne be. Nem kell nekem csicsabicsa, elég lenne a puritán, de erősebb E-s változat. Viszont berúgót tennék bele, csak kapni hozzá.
Ha valaki motor vásárlás előtt áll, és meg akar spórolni egy utat, akkor hívjon fel elmondok róla nagyjából mindent, amit ma láttam belőle!
A Yamahád megvan még? Esetleg eladó? Van öngyújtó rajta?
KTM nehéz, azt csak aszfaltra ajánlom, persze ha Lc4-ről van szó!
Xr-t én már azért nem vennék, mert nem akarom 40 fokban fáradtan rugdosni,mert eldőlt,megszívta magát stb
A te választásod a Drz lesz, viszonylag könnyű, öngyújtós, fiatal, megbízható, van belőle erősebb, gyengébb de jól felszerelt ( műszerfal stb) darab is!
Ha valaki azt mondja hogy szar a Drz mert az is elromlik, meg a barátjának kettétört a dugó vagy akármi, gondolj arra hogy mennyit eladtak belőle, és arányába mennyi ment tönkre, meg aki ezt állítja hogy használta és hány gazdát járt meg a motor előtte!

Remélem tudtam segíteni!
06 30 635 9305 ha mélyebbre akarsz merülni a kérdésekben!
Ja legjobban az E-s DRZ jönne be rendszámosba.
Csak olyan ember tapasztalatára vagyok kíváncsi, akinek volt is motorja, nem csak a haverom apjának a hugának az szomszédja stb, aki leszaroz mindent. Én erdei motorozásra, fák közé enduró pályára használom a motorom. Az a hegyre borér felugrok már nem jön be. XT-t arra (is) használtam, de a TT jóval jobb tőle, csak hát annak is meg van a hátránya. Szóval egyre taktikásabb ügyeskedősebb terepre járok/járnék, ahol nem a motordobálásról szól a téma.
tudnál valami árat a berugókarra? janszi berúgókar törése után gondolkodom hogy vastag berúgókar lenne jó...
reggel jó eséllyel itthon leszek még, pontosan nem tudom mikor indulunk
neked mikor lenne alkalmasabb mert akkor úgy tervezem meg az utat...
annyit tudok mondani ahol én vigyorogva elmentem az xr4-el ott a 640es izzadva.
ahol én már nagyon izzadtam az xr4-el ott a 640es már nem nagyon akart jönni
de ahová egy "épeszű" ember el akar jutni oda a 640is teljesen jó
vagyis nekem horror ár, meg bajlódnom kell vele
A legjobban az YCF 150 pitbike! Talán még nem motoroztam olyan jót semmivel, mint azzal a pöcsköszörűvel!
Viccet félretéve!
Hova kell, milyen körülményekre? ha megmondod el tudom mondani a saját tapasztalatom!
holnap-holnapután évzáró motorozást tartunk
a pálcáid java része is megvan még.......
ha rám gondolsz most jelenleg békéscsabán. de nagy költöző vagyok
áhhh, amit te árulsz, az nem horror ár, itt a szomszéd faluba van egy KáoszXr gép, ami már nálam is volt, de öngyújtós kell!
biztos sokat elmennek, de az a 42 kicsit már közelebb van a felújításhoz, mint a nem felújításhoz