mentél már reggel 5-től este 10ig úgy motoron hogy max 1,5 órát állt a gép? ennek fele azért mert épp rugdossa az ember, vagy valami lejtőre taszigálja fel......
szóval én azt mondom 2. nap után már rohadt sokat számít a kényelem
500-600 naponta
ráadásul erdélyben, aztán nincs ám ott szervízpont, vagy felhívható ismerős, vagy ha van is 1 nap mire odaér
viszek pótbelsőtől kezdve a pótkarokig mindent
egy szimat szatyor degeszre van tömve......
itthon a környékben nem viszek semmit max egy flakon vizet, meg egy telefont
bamakó?
ezen már sokat agyaltam a 600assal még el is mentem volna valami kiseb csapatban, xr4 kényelmetlen ennyire hosszútávon
amikor nyomtunk egy hétvégén közel 1000km akkor azért már zsibbadt minden részem....
bár 4-6 fős csapatban, szervízautóval lehet nekivágnék
mondjuk ahhoz kicsit mégjobban meg kellene őrülnöm
De mi a szent szart pakolsz te ennyit?Én is szoktam menni 100-150 km naponta de csak szerszámkészlet van nálam. Be raksz még egy defekt sprayt, meg egy patent szemet azt kalap. Vagy te már a Bamakóra készülsz?Mikor megyünk?
az ihletett meg, na nem camping, hanem a nej biciklije, az is ilyesmi drótvázas csomagtartós
olcsóbb mint beszerezni gy másik sárvédőt, lámpát, farokidomot meg mittudoménmit
mem akarok nagy pakkokat, csak a szervízcuccot, meg némi ruhát feltenni
Nekem most olyan 5 liter körül van a fogyasztásom igaz nagyon nem húzom neki ahogy Béé Pityú mondaná: estem én már idén elég nagyokat!Csak nyugisan olyan Borbolyásan, meg már inkább csak horgászni járok vele,meg a kert végébe hagymáért.Ja ha vkit érdekel vasárnap Baaabód.Mindenkit szeretettel várunk.
kell valami keret mert bármit teszel hátulra egyből rálóg a lámpára
túl fent/elöl van a lámpa
aztán a keret megakadályozná hogy rálógjon a cucc
nem lenne szélesebb mint a motor, meg azért 6os köracél hogy tudjon lapulni.......
eddig 2x voltam túrázni vele, de órákig kelett pókozni, hogy kilegyen a hátsó lámpa
meg nemigen van hely ahová a pókot lehet akasztgatni
Veszel egy gumipók hálót,1700ft, és mikor kell bármilyen táskát gyorsan fel tudsz fogatni.Vagy ha sok pénzed van esetleg vmi nyeregtáskával próbálkoznék még.Az ilyen vassal az lesz a baj ha dobod a gépet beléd akad,és a vas keményebb mint te.
csomagtartó látványterv (nem röhögni rajta)
keretet és a felfüggesztéseket 6-os rozsdamentes köracélból gondoltam
középüttmég lenne egy merevítés előre is
jobb ötlet van ettől? vagy esetleg kivitelezhető kész csomagtartó?
ilyen sárban nekem szimós élményem van
tépünk 3an a csatornaparton (vagy 20éve) és volt egy ilyesmi sár, a teteje száraz
ketten kikerültük, haver meg úgy gondolta átmegy rajta
mondani sem kell nem sikerült neki
olyan 3/4 részig ment utána beleragadt, de kb a tankig
nem kis erőfeszítéssel kiszedtük (levetkőztünk gatyára) aztán mosogattuk órákig, flakonnal hordtuk a vizet a csatornából
utána gyors fürdés és folytattuk a motorozást
Azt nem mondtam,hogy jók csak drága a 4t cross szervize,ezek ilyen fiatalon is zsákbamacskák rendesen.Ez tényleg csak pályázni való,túl hosszú benne az egyes.Egy dagonyában király lehetsz,de hosszú távon nem nyerő.
Ezen a biciklis csomagtartón én is elgondolkoznék,de ne a feleségedét tedd fel.