Még egyszer elolvastam a tegnapi hsz.-at.
Akkor nálad rideg tartáson van a lovad Az egyik motorostárs meg úgy csinálja,hogy hagyja rászáradni a sarat,utána amikor megszáradt,akkor lekaparja Én meg minden motorozás után lemosom nagynyomású mosóval,esetleg utána még viaszos samponnal is,és utána még le is törölgetem ........na ez a másik véglet
Mi is inkább egyre lightosabban motorozunk,de azért még megyünk ilyen helyekre,ahol most voltatok,viszont nem keressük a bajt
A csapatban én vagyok a legfiatalabb a majd 40 évemmel.Ebben a korban már vigyáznia kell magára az embernek
A borda akkor a legfaszább,amikor jól megfázol,és köhögsz,tüsszögsz.
Nekem most ez van
A találkát még megbeszéljük,tavaszig sok idő van. Nekem is tavasszal vizsgázik az új paripa,most jut eszembe. Addig valami láncvédőt kell rá aplikálni,mert azért nagyon ugattak a másiknál is. Persze egy kis plusz pénz megoldotta
idén már én sem megyek sehová
ki is tettem a motort az esőre, hogy áztassa a sarat, aztán majd lemosom
utána jöhet a javítgatás, tavasszal műszaki, utána meg a light terep
akár valahol össze is futhatnánk......
Jogos.......benzinkútnál már csak nem piszkálják. Mondjuk ez már csak jövőre lesz érdekes. Én már vagy 1,5-2hónapja nem voltam terepen,mert ráestem egy ferdén kiálló fára,balszerencsémre a bordáimmal
valahogy biztos lehet........lánc vagy ilyesmi
majd rákérdek ismerőstől mennyi lenne a kapacitás, mert neki belényesen van valami ismerőse ahová le lehetne tenni az autót, futót
de van olyan ismerős aki csak othagyja világosnál egy benzinkúton az autót, futót, eddig még mindig megvolt
100km nem rossz,az alatt már el lehet fáradni ilyen terepen
A futót lehet valahogy rögzíteni,lakatolni a kocsihoz,hogy el ne lopják?
Mi is gondolkodtunk ilyen futós túrán,de Erdélybe.
veresig futó volt, meg vissza
reggek nagyon hideg volt, aztán 9kor volt a start, aztán már erős szürkületben tettük fel a motorokat a futóra
kb 100km volt a terep
jövőre inkább futóval viszem a gépem mindenfelé, aszfalt nagyon gyorsan leeszi a gumit, aztán autó sem eszik sokkal többet, ha meg ketten megyünk még olcsóbb is......
ennél volt a szaltó
a szélén kellett volna menni mert volt egy kis domb középütt
na az a domb megdobott, ha lassabban megyek max megakadok és leteszem a kormányt
nincs több video, ez volt az első, nem is tudtam hogy kell videozni, amikor a földet vettem akkor kerestem a pillanatáljt, de ilyen nincs rajta
Erre is mentem már,jó hely Ez a rész eső után egy nagy szívás. Egy baj van,mégpedig az hogy az ösvény elejénél szoktak állni a rendőrök,meg valami környezetvédők,és ha lefelé mész, pont belefutsz a karjukba
Itt volt a szaltód?Amúgy jöhet még videó ha van
az a perec visszább volt még
tiszta röhely volt
elég meredek és kanyargós útvonal 10 centis vízmosással az elején
szóval ha 1esben mentél nem jutottál fel, kettesben meg tuti megdobott a vízmosás
2x fának mentem 1x perec
penc környékén volt valami nagy dombság, elég meredek eleje még elég jó aztán keményedik remélem megy a video itt oltogattak hogy gyorsan menjek...... nem kellett volna.....
Na szép Csővár és Penc környékén rengeteget motoroztam. A képeken lévő perec nem Csővárnál volt? Ott van egy ilyesmi kanyargós,köves,gyökeres durva emelkedő.
Penc határában meg van egy nagyon meredek domb,több nyomon is fel lehet menni. Na itt a 650-es kolléga nem mert feljönni
A képen ez látható tavasszal,most még be van nőve rendesen növényekkel.
veresegyházról indultunk, csővár, penc, nézsa ilyenekre emlékszem
de nem sok falun mentünk át
inkább erdő-mező, volt egy király gyalogösvény, az nagyon tetszet teli volt árokkal vagy mifenével
de a nagyobb siratófalak nem mennek nem tudok úgy egyensúlyozni mint a profik........
meg ugye felénk a legnagyobb domb sincs 5-6 métertől magasabb
meg aztán ez a hard endúrózás nem jött be, így 40felé már kár erőltetni
210be ha elhozom akkor fog még maradni lóvém ,hogy hozzátudjak nyúlni a blockjához.
de amugy is gépészmérnöknek tanulok, kicsit még vonz is a dolog,hogy szétszedjem és megnézzem milyen,meg hogy saját kezűleg rakjam össze,akkor biztos tudni fogom mi van alattam,és hogy megbírhatok e benne
hát igen ,valamilyen szinten zsákba macska,hogy mi van benne,de most ez 2kiló,és kivülről tuti költség mentes,a blockhoz meg hát ha most ráköltök egy 100ast de akk minden full jó lesz benne,akor tuti h nagyon fasza lesz a gép,ha meg 3kért veszek egyet ami lehet h épp nem csörög meg smemi baja nincs,de lehet kivülsől kell rákölteni,vagy lehet 1000km után már az is csörögni fog vmiért.
az ilyen generálokkal az a gáz hogy úgy van az ember, hogy ha már szét van szedve akkor cseréljük ki ezt-cseréljük ki azt stb.....
bár ez csak pénzügyileg gáz..........
én tuti megvenném az olcsót és inkább költenék rá
a kopogás/csattogás meg lehet csak a lánc, láncfeszítő miatt van, haver xl-je is kb ilyen volt
bár hallottam én már dugót is csattogni, meg volt kopva mint állat és csak gyűrűket csereberéltek benne........
hát igen azért gondolkodok,hogy mi legyen. végülis ha úgy nézzük,hogy ez most 2kilóért megveszem,külsejére tuti nem kell költeni ott minden jó,láncszett gumik futómű felujitás stb,mégha a blockhoz hozzá is kell nyúlni,akkor cserélek benne pár dologot,de akkor tudni fogom,hogy télleg jó a blockja és nem fog széthullani,és a megáll monuyk 3kilóba a motor,és tuti hogy minden jó ,minthogy veszek 300ért alapból 1et,amin se biztos ám,hogy minden full j lesz,sőtt.. lehet ott a motorja jó,de ha csak egy láncszettet kell cserélni,az is vagy 30k,meg mondjuk telószimeringeket,az se 2 forint ám.van 1 haverom aki motorszerelő és ő azt monta,hogy megcsinálja nekem,ha cserélni kell benne valamit,és mondom külsőleg meg télleg teljesen költségmentes.
Én is eladnám az enyémet, de nincs az az isten hogy 200-ért! Inkább ott áljon a garázsban, mivel tudom, hogy mennyiben van egy ilyen motor, hogy rendben legyen! Még ha igénytelennek is mondják őket....... nem tudom!
Kép alapján tényleg rendben van,, de a motorikus rész számít!
Ha szerencséd van megúszod egy szelepállítással, mert alacsony fordulaton az is tud ciripelni és akkor ennél az árnál egy ritka jó vételről beszélünk!
de ha nem akkor kétlem, hogy megáll a dolog CSAK EGY HAJTÓKAR CSERÉVEL, és onnantól hullanak a tízezresek mint most kint a fáról a levelek.
halihó
voltam tegnap megnézni egy XR 600at,elmesélem mit láttam/ hallottam,kiváncsi vagyok ,mi a véleményetek.
itt egy kép is a gépről,egy 89es gép,olyan problémája van,hogy alapjáraton valami csattogó hang hallatszódik a henger környékéről,magasabb fordulaton nem hallani,inkább csak alapjáraton. én a hajtókarra tippeltem,hogy esetleg az csinálhatja.
amugy meg a motor nagyon rendben van,indult könnyen ,első rugásra,pedig kinnt állt a hidegbe,nem füstölt,mentem vele pár kört ,és jó erőben is van,és külsőleg is nagyon okés, futóműve,fékek,gumik ,láncszett,idomok minden jó rajta.
210ért ideadná a srác szerintem,bár kicsit huzta rá a száját
szerintetek mi legyen? mert ennyiért nem lenne annyira drága sztem,mégha 1 hajtókart kell cserélni benne,akkor az se a világ vége, ahogy néztem ilyen 3kiló körül mennek a jobb állapotúnak tűnő gépek ,aztán kitudja hogy annyiért is milyen valójában.
Akkor nálad rideg tartáson van a lovad Az egyik motorostárs meg úgy csinálja,hogy hagyja rászáradni a sarat,utána amikor megszáradt,akkor lekaparja Én meg minden motorozás után lemosom nagynyomású mosóval,esetleg utána még viaszos samponnal is,és utána még le is törölgetem ........na ez a másik véglet