tegnap nem zakó volt hanem sok.sok zakó
lett a vádlimon egy jó nagy kék folt valamelyik eséstől, meg a nyakamon jött le egy tenyérnyi bőr mert fennakadtam egy faágon.....
mindent összevetve azért lehetett volna komolyabb baj is, hanyatteséses szaltónál azt mondták levegőt nem vettek addig ameddig nem keltem fel..
szóval tuti látványos lehetett
Eladó sorba került egy 89-es elöl-hátul tárcsafékes XR600R!
Több info itt : http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr600r-4228848
Képek hamarosan! Ha vkit érdekel küldök képet közvetlenül az email címére is!
Eladás oka: Crf450
ezt tölem kérdezted? milyen dekni milyen anyag? polirozás. mit csinositani? aluminium polirozás szegényeknek: dörzsis normál 2 oldalu mosogatoszivacs, szappan+ viz, amit elérsz türelemmel az a kromhatásu aluminiumfelület..
már amennyire emlékszem:
kisebbeket ugrattam már és észrevettem hogy a leérkezés kellemetlen, aztán ilyen félig állásban próbálkoztam, így egész jó volt......
aztán a nagynál felcsapódott az ülés a seggemhez ekkor vélhetőleg rá is ültem leérkezéskor meg minden bajom volt
szóval nem ugratok, sőt most már le is építem a keményebb meneteket
vénülök 1-1 kemény csapatás után napokig fájnak az izületeim
MOST azt kisérletezem majd hogy anyagában hogy szinezzem meg, a tesoknak. Amugy csak eredeti törött alkatrészeket tudok másolni, mivel egy tipushoz van csak sablonom, ami épp a jelenlegi motorom...
mostmár tényleg nem lustulok tovább be kell szereznem egy uj blutooth bedugós biszbaszt mert a képeket a telefonomrol nem tudom átküldeni. SZOVAL A NAGY törhetetlen anyagom: kereszt-üvegszál anyag/laminálo párna) ugy néz ki mint a kockásabrosz, és ezt bekenem a 2 komponensű kikevert mügyantával, amit a lakokocsi gyárbol importálok jo pénzért. na ha ebböl az üv.szálbol csak egy réteget csinálok akkor olyan puha lessz mint a.... mint a... izé....na pl: a 2literes flakon de ugy hogy rajta van a kupak, szoval a horpadt rész rugalmas és visszamegy eredeti formába.
majd meglátjuk, ha sikerül összelegózni a lámpa keretet akkor lehet kell
mert elszaródott minden egyedül a lámpaüveg úszta meg
jó erős üveg, mert dobtam egy hátra szaltót, és pofára esett a gép, egy fa állította meg.....
fékkar, kuplungkar, kormány, fejidom, indexek, rendszám, teljes ko
még a km óra mutatóján lévő fekete burok is levált......
ilyent még az életben nem estem
én eddig 1x ugrattam komolyabbat, kb 1,5 méter magas volt
de leérkezéskor azt hittem darabokra szakad a gerincem, ráadásul valami történt a farokcsontommal mert azóta (3éve) fáj ha nyomódik....
Igy van meghúzodtak a szalagok!Qrva szar érzés!Sajnos ez a térdem egy motoros baleset miatt amúgy is xar,most meg még xarabb lett,de hát ez van!Már alig várom hogy motorozhassak!
Köszi az együttérzést!
Amúgy nem motorozáskor ment ki hanem munka közben!
Mindig tudtam hogy a munka öl butit és nyomorba dönt!
440-es henger szett jó lenne.Az emelt kompresszióju dugót viszont kihagynám,de a karbi tuning jól hangzik.Jó barkácsolást és minél elöbbi jobbulást neked.
Most lessz szétkapva a gép,kiórázzuk a hengert a dugót,megnézzük a vezláncot,lehet,hogy emelt kompressziós dugó lessz bent,de én inkább a gyárira szavazok(mint tudjuk minden tuning kicsit az élettartam rovására megy!sajnos),a karburátorcserétöl sokat várok,az usa oldalakon nagyon sokan azt irják,hogy a karbicserétől megtáltosodik a gép!majd meglátjuk!sajnos most kényszerpihenön vagyok mert szétment a jobb térdem,a doki szerint 6 hét a gyógyulásig.fasza mi!ha elkészül a gép és berepülöm akkor majd megirom hogy milyen lett.remélem bejön!
lett a vádlimon egy jó nagy kék folt valamelyik eséstől, meg a nyakamon jött le egy tenyérnyi bőr mert fennakadtam egy faágon.....
mindent összevetve azért lehetett volna komolyabb baj is, hanyatteséses szaltónál azt mondták levegőt nem vettek addig ameddig nem keltem fel..
szóval tuti látványos lehetett