Ebben teljesen igazad van. Viszont az XR4 -ben van tartalék bőven,és többféle dugót lehet kapni hozzá. A gyári sűrítési arány 9,3:1, Wiseco ban viszont van 10:1, 11:1,és 440-es hengerhez 12,5:1 -es sűrítési aránnyal .
Szerintem a 10:1-es sűrítési arányú dugóval nem lenne semmi baja,viszont biztos hogy jóval agilisabb lenne a vas.
Persze ez nem kötelező csak azért bátorkodtam ajánlani,mert írtad,hogy kicsit szeretnéd tuningolni az XR-t.
Jó munkát hozzá!
fasza mindezt a levegőbe megcsinálni fék meg ilyenek... elugratok én a földröl csak fent van a gond ott már nem korrigálhatok fékkel. ugrattam én sokat , szépet de csak véletlenül. amikor őzet kergettem, akkor ugy gondoltam hogy ahol ő elmegy, ott én is , ja....
Már több motorba tettünk emelt kompressziós dugot(rmz,crf,drz),sajnos a tapasztalat az,hogy a gép per pillanat jobban megy tőle viszont a fötengelyek hamar kifeküdtek,(közel 25% emel a kompreszión ezt a fötengelyek nem birták,persze lehet hogy ha egy gyári új gépen tennénk meg ugyanezt akkor más lenne a végeredmény,de hát ki szed szét egy új gépet?).Ha nagyon teli lennék lével akkor hozatnék az usa ból 440 hengerszettet+hot cams vezértengelyt az tuti sokat dobna a teljesitményen!(de mivel csóró vagyok ez ki van zárva).
bár már nembiztos hogy lesznek ilyen jó képek, volt 1 kis baleset szombaton, az 1. képen aki van annak meg már több :) nembaj reméljük hogy a télen megbátorodnak ! :D
amugy XR ekkel nem frankó ilyeneket ugrálni szerintem puha hozzá a telója, vagy legalábbis nekem, lehet h végkony olaj van benne,
de ha ugrálni akarsz akkor keress 1 biztonságos helyet nagy bukótérrel, hosszu leérkezövel és jó nagy placcal amiröl nekifutsz...
mi mondjuk telót állitgatni + amikor ujak voltak a verdák vagy nincs kedv átmotorozni a pályára akkor 1 tó tulfolyójának a medrébe ugrálgatunk....az jó mert elég hosszu az emelkedő is amiröl elugrassz + nincs semmi fa + ilyenek + jó leérkező van neki
omg :D am az 1. képen más van, a többin van tesom, ömeg már pár kormányt + hajtott és parázott, szal nem ezek a legnagyobbak :D de a hátastól nefoss, megfékezed azt kész....+ annyi hogy nemkell odarámolni neki az ugrató végén, de neis engedd vissza mer, gyertya/ csőrös lessz , ugye gáz/motorfék hatására....levegöbe + amikor érzed h billenne a motor elöre akkor kis gázfröccs ( fontos hogy hamár jó ideje zuhan az eleje akkor már baszhatod a gázt :D akkor inkább dobd el ) ugyanez gyertyánál...ott + fék + kormányra ráhasalsz
látszik hogy megvan játszva a vödör mi a pcsának volt odakészitve? miért nem a gyerek tette oda rögtön? miért nincs nekije xr 400 assa,? miért vot olyan jo sgge az annyának?
Ja,és azt még nem írtam,ha esetleg abbahagyná a rendellenes hangot,akkor nem oldódott meg a probléma,akkor láncot kell cserélni.
Viszont ha mindenképp dugót akarsz cserélni,és ahogy mondod mérgesíteni szeretnéd a vasat,akkor esetleg rakj bele egy emelt kompressziós Wiseco dugót,tuti megvadul
De igen! Nekem ugyan ezt csinálta! Le kell venni a feszítővégén lévő kis csavart,és miközben jár a motor feszíts rá egy csavarhúzóval(arra már nem emlékszek melyik irányban).Ha elhallgat akkor nyertél,ha nem akkor lehet bontani.
Szerintem a 10:1-es sűrítési arányú dugóval nem lenne semmi baja,viszont biztos hogy jóval agilisabb lenne a vas.
Persze ez nem kötelező csak azért bátorkodtam ajánlani,mert írtad,hogy kicsit szeretnéd tuningolni az XR-t.
Jó munkát hozzá!