Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Muszáj szétszedni,különben nem tudod kimosni a csapágyakat.
Az olaj nem jó,valami jóféle hőálló csapágyzsír kellene gazdagon
Szerintem nem vészes a szétszedése.
Már megfordult a fejembe az is,hogy esetleg valami hajszálrepedés van a vázon,és ott szivárog az olaj,de így hogy tök más színe van ezt ki lehet zárni.
Nem is a kúpgörgős csapágy megy inkább tönkre,hanem a csapágycsésze verődik be. Persze illik kicserélni mindet,de én ezt tapasztaltam.
A szett ezekbe is 15-20000 pénz körül van,ezért néztem inkább csapágyboltban.
Nagy dolog a szétszedése? Vagy szétszedés nélkül is lehet olajozni?
Azt hittem én is, hogy a motorolaj jön ki de, abból nem fogyott és a színe annak még az a neonzöld. Ez pedig mint a halvány fáradtolaj barna beütéssel. Ezt jól elmondtam.
Ha víz menne bele,az nem lenne jó,mert tönkre tenné a csapágyakat, viszont így hogy olajos jellegű trutyi jön ki,az simán lehet olvadt zsír.
Egy tisztítás,zsírzás sosem árt,főleg akkor ha kiolvad a gyári belőle.
Ugye nem olyan színe van mint a motorolajodnak? Hasonlítsd össze.
csapágyat nem kell ám mindenáron cserélni....
az fz-be már olyan volt a kormánycsapágy hogy "beállt" középre elfordítottuk 90fokkal aztán tisztára gyárias lett

mondjuk abba tizenezer lett volna egy garnitúra
Nem volt eddíg zsírozva de gondolom, hogy a gyárba tettek bele valamennyit.
Szerintem nem dőlt bele mielőtt ezt észre vettük volna.
Inkább olajos jellegű a trutyi ami folyik ki.
Az is igaz, ha befolyik akkor majd ugyanott ki is megy. Főleg így, hogy mondod, hogy nem vészes a csapágycsere. Azt hiszem hagyom a francba, Már ki akartam szedetni a kormányzárat.
erre gondoltam, köszi!
Erre gondoltál?
Nem akarok más tollaival ékeskedni,ezért meg említem,hogy erről az oldalról fórumtársunktól Diravi-tól hallottam én is
Attól lehet,ha jól tele van tömve zsírral szerintem,és ugye ennek is van a vázában motorolaj,ami átmelegíti a kormánnyakat,ezáltal kiolvadhat valamennyi zsír............persze ez csak tipp. Volt egyáltalán valamikor zsírozva?
Alul ott van a sárvédő,nem hiszem hogy beverné a kerék a vizet.
Esetleg nem dőlt bele valami nagyobb vízbe,patakba? És végül is milyen trutyi folyik ott? ,mert nem írtad.
Ja,és ha alul be tudna folyni a víz,akkor ott ki is tudna folyni.
tudnád linkelni azt az alkatrészes oldalt? ahol van rajz meg minden
csináltam egy telepítést aztán elmentek a könyvjelzőim
utoljára 10 éve mostam csapágyat a zsigulin...
beáztattam benzinbe aztán kifújtam
ezt a technológiát vetem majd be az xr-nél is
De azon töprengtem, hogy miárt folyhat onnan ki eleve. Arra gondolok, hogy alul a szimeringnél befröcsköl a víz és a zárnál meg kijön.
Olajos,zsíros trutyi,vagy rozsdás? Ha az első,akkor nem kéne neki tönkremenni.
Értem, köszönöm a választ.Azért kérdeztem mert nekem a kormányzárnál jön ki belőle valami trutyi. Annyira, hogy a kormányzár meg is adta magát, és ezért gondoltam, hogy a szimering. Viszont kotyogása meg nincs a tengelynek.
Külön szimering van,legalább is XR4 -nél tuti.
Nem volt drága,mert bementem egy csapágy boltba,és adtak belevalót. A szimering maradt a gyári,olyan nem volt,elég spéci,de nem is volt semmi baja.
Egyébként ha valamelyik tönkre megy,az 90% hogy az alsó csapágy csésze,és csapágy lesz.
Pontosan nem emlékszek az árára,de pár ezer(2-3-4) ft volt.
A kormánycsapágy alatti az szimering vagy a csapágy olyan kiképzésű mintha szimering lenne? Mennyi pénz a csapágycsere?
Ezeket hogy, és hol lehet zsírozni?
A kell kimaradt
Igazad van,ő legalább tudja mit hogy csinálni.
van oninditos xr600 zas?...mer ezt aruljak es ahogy nezem ezen van
telót elviszem ehhez a csikához, én nem kínlódok vele
nemrég a simsonnak takarítottam, de még a fülem is retkes volt

benne lesz ez a motor generál simán 50 pénzbe, aztán semmi baja
Igen,ott van előtte

Az első telóba olyan olaj lesz,hogy nem fogsz ráismerni. Tiszta retek lesz,olyan szürkés fekete színű.

Gumi témában: Régebben még mi is enduro gumival jártunk,és elvoltunk vele.Az igazság viszont az,hogy a közelébe nem jönnek egy krossz guminak,sem tapadás,se öntisztulás szempontjából. Agyagos dagonyás terepen még a krosszgumival is lehet szívni,ha nincs tempó,és nem tisztul a gumi rendesen,na itt az enduro gumi halál.
olajhűtő....
akkor hőálló zsírt kell beszerezni

ki akarom majd takaríttatni az első telókat is, ki tudja mennyi retek van bennük.
csak ezek a tapadós sárban teljesen alkalmatlanok
murva és társaiban teljesen jó
Tök bridgestone tw 302...:)