Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

James009!Kihagytad a felsorolásból a Dunlop D603 Trailmaxot!Szerintem ez a legjobb választás!Igaz,kicsit drága!
Kormánycsapágyat cseréltem,és ezáltal zsíroztam is a régi motoromon.Az alsó különösen érzékeny,mert előtte van az olajhűtő,és megy rá a meleg levegő,meg azon van a motor súlya.
A lengőkarcsapágyat még nem szedtem szét,de a haver se,akinek a XR4-be nagyon sok km van,de semmi baja nincs,nem lóg.
én most közép nyomású mosóval mostam
van a kompresszorhoz az olajfújó, na most avval mostam, 10 bar vitt mindent
megszárad, utána jön a brigéciolos mosás
kormánycsapágyat szoktad néha zsírozni? vagy lengőkarcsapágy meg ilyesmiket?
Köszi a linket,de nekem van már egy Karcher nagynyomású mosóm.
Én mindig azzal mosom a láncot is,de nincs semmi baja. Mosás után sűrített levegővel leszárítom,utána alaposan befújom lánc spray -el.
Ez a metódus nekem bevált.
nagyjából rendbeszedtem a gép lámpáját, keret némileg össze-vissza áll, de megteszi
aztán észrevettem, hogy a km óra balos felfogatása is letört...
remélhetőleg több hiba nem jön elő........
Szia!
Én vettem nagynyomásu mosót nem került még 10 be se,csak az a gondom hogy ha veszek o vagy x gyürüs láncot akkor hogyan mosom le mert a 100 bárt nem ajánlják mert bemossa a gyürük közé a koszt, adok egy linket ahol van egy hasonló sterimo,
/http://haztartasigep.vatera.hu...
Utána érdeklődtem Pirelli Rallycross(MT21), Bridgestone TW302,Continental Twinduro,ezek azok az enduro gumik,amik rendkívül jók terepen és úton is! Csak azért írom,mert sokaknak tényleg az a baj a crossgumikkal,hogy felesbe használva úton elég gyorsan elkopnak,nem is biztonságosak és hát nem olcsó dolog 2000km enként 30000 ft összeget erre költeni! Szerintem egy próbát megér...hátha megfelelőnek találod terepező képességeit és nem is kell olyan gyakran cserélni őket!
az volt a hiba hogy belegabajodtan a lombba
előtte tényleg vissza lett a gáz fogva, de ettől még fel kellett volna menni

amúgy ezt kelene gyakorolni, hogy ne csússzak hátra az emelkedőn, mert akkor emeli az elejét, meg ugye egyensúlyozni is kellene jobban
mert egy csomó dőlés azért volt mert nem tudtam egyenesbe hozni

ráadásul alapból úgy fájt a térdem hogy nem tudtam felállni, berúgás is fájdalmas volt nem kicsit

az a csaj utas volt 2 személlyel kenték a dr-el, csávó nagy penge volt, de a csaj meg szerintem extra bátor, én nem mertem volna utasként végigmenni(mondjuk az extra necces dolgokból kimaradtak, mert elmaradtak a defekt miatt)
Rá gondoltam. Ráadásul utcai gumival?
Nézegettem tovább ezt a Picasa albumot,és jól látom.hogy egy csaj is volt veletek egy DR-el?
Amúgy az ilyen helyeket szeretem a legjobban
Örülök hogy bejött neked az átszellőztetés,ezzel sok energiát megspórolsz. Ha perec van,utána is mindig ezt kell csinálni,mert megszívja magát a vas.
Tetszik,nem rossz,az ilyen helyeket nagyon szeretem
Picit elvetted a gázt,mert emelgette az elejét?
Amúgy amit régebben írtál,hogy túlsúlyos vagy,nem is igaz. Ahogy látom a te magasságodhoz simán elmegy az a 100 egy néhány kiló.
Egyébként meg ilyenekből tanul az ember,legközelebb jobb lesz meglátod,szerintem ne add fel.Csak ugye a fokozatosság az kell.
Ja,és a mocinak jó a hangja
Hát nem gyenge túra lehetett ez ini jobbulást ;).

Amúgy köszönem a tanácsokat, most már megvan a trükje a melegindításnak is az xl600r-nél. A fullgázas átszelőztetés bejött melegen is indul :D. Ha jól találom el akkor szinte elsőre megy már az indítás hidegen melegen, ha nem akkor pár plusz rúgás de nem vészes idővel belejön az ember :).

Még1x köszi a tanácsokat mindenkinek.
itt egy kisebb perec
itt fennakadtam nyakkal egy faágban
Én is akartam venni,de már elkelt amit hirdettek. 40 pénzért hirdették,de aki megvette 80 pénzért mindjárt tovább is adta másnak.
Ha arra gondolsz hogyan takarítom,akkor azt is magasnyomású mosóval,az mindent kihoz,legyen az kő,sár agyag,fű. Ha esetleg agy ág benne maradna,azt kézzel kihúzom.
Ha a vizsgára való láncvédőre gondoltál,akkor azt még nem tudom.Először is szerezni kell valami műanyag láncvédőt,amit csak a vizsgára rakok fel.
endúró kerekeket látott már valaki bontóban/egyéb helyen?
be kellene szerezni egy garnitúrát amivel aszfalton is lehetne közlekedni
kb menyi zseton lehet?
leszedegettem a műanyag részeket a gépről aztán elmosogattam a fürdőkádban
most már csak a váz van hátra elmegyek anyámékhoz azoknak van kerti csap aztán lemosom
előtte lepiszkáltam egy fél vödör sarat......

a láncvédőt hogy csinálod? mert mindig behuzigál a lánc minden szart, most is ágak-bogak kődarabok, minden volt a lánc körül, alig tudtam tolni annyira fogta az anyag
na ezeket a helyeket/helyzeteket már el fogom kerülni
kiértékelve a dolgokat, ilyen akciókhoz kevés az egyensúlyérzékem
és nem is tervezem fejleszteni mert abból előbb-utóbb gipsz lenne
http://youtu.be/3rXfZoNnhtw hátulnézetből.........már csak ezért is érdemes elmenni
Itt van egy kis videó nektek. Igaz nem XL/XR -ek vannak benne,de jó kis hobbi endurós videó. 5:20 nál a Fóti homokbányában vannak,ezen a siratón már voltam egyszer-kétszer,de csak a 3/4-ig jutottam az XR -el. Kettes nyél gáz kevés,mert elfogy a lendület,hármas nyélgázt meg nem bírja az XR4.........kéne még vagy +10le. A talaj nagyon mély pergős homok,és jó meredek a kaptató,ami a videón nem látszik annyira. Esetleg valaki volt már itt közületek akinek sikerült feljutni,és ha igen milyen motorral?
Nincs mit,nekem is van ilyen,hogy benézek valamit
Köszi Szépen!
Ez az én b@l f@szságom hogy nem olvastam végig a hozzászolásokat, de most már megvan, Köszönöm szépen
ha van időm hazaérkezés után akkor fogok pár kanna vizet és frissen lemosom a nagyját
ha nincs akkor amikor megszárad lepiszkálom a nagyját szárazon
csak most el kel vinni műszakira aztán le kell mosni teljesen
amúgy pár hete teljesen tiszta volt, mentünk vagy 350km szakadó esőben, na az levitt mindent
nem látom értelmét lemosni csillogósra, nem lakodalomba készülök vele, meg aztán az első sárig tart a fene nagy tisztaság, mostanában meg minenhol sár van