tavaly nyáron végig sm drzvel motoroztam....hát nálam semmi baja nemvolt mer zsir uj gép volt akkor, de enduro motornak szerintem iszonyu szar......lent nem elég nyomatékos , inkább pörgős de fönt meg nem megy mer 4 ütem.....+ forum.....hát nem tudom szerencse hogy nem DRZ t vettem....aztán errefelé az endurosok is haraxanak rá....nincs berugokar, ha akksi +adja magát akkor baszhatod, vízhűtő...1 el több hibalehetőség + sokkal törékenyebb a motor.
igazából szerintem 1 olcsó népmotor, nemmondom rá hogy szar mert még nemvolt a kezem alatt, de ismerőseim inkább lefelé beszélem a DRZ k ről
én is ugy hallottam hogy birja, viszont minden tipusu jármüböl vannak olyanok amik ugy jönnek le a szalagrol(gyárbol) hogy állandoan valami gyikja van, a másik meg ha földhözvered akkor is jo.
csak a vizeket nem szeretik
ha betömódik az a furat ami a henger oldalán van a gyertya felé
akkor többnyire leáll
aztán lehet faágakat faricsgálni a tisztogatáshoz
2 havernak is van drz
egyiknek a fojtott sm, a másiknak az izmosabb enduro
nem olyan rosszak
csak teli van felesleges elektronikával, meg vízhűtésű
az sm csak úgy indul ha húzod a kuplungot...... tisztára robogós érzés
Szerintem neked nem volt drz d soha,én elég sok tipusu motort szereltem,a szerviztapasztalataim szerint a drz az egyik legmegbizhatóbb,strapabiró gép,és nem üzemórás!
ezt így azért nem jelenteném ki
nem vagyok elfogult velük kapcsolatban, de gyanús h nekem olyanom lesz az XL után, ha nem akkor XR4, krosszokat sajnos az előbb leírtak miatt én is kizárom
Én csak érdeklődök, hogy szoktak e innen menni. Mert én mennék de egyedül nem akarok. A hétvégén voltunk arrafelé és összeszaladtunk XR4-esekkel. De nem maradtunk ott mert siettünk tovább.
Nem az a gond hogy 10 ló elszalad,hanem az előírt üzemóránál szelepeket,dugattyút csapágyakat kell cserélni,mert eltörhet,leszakadhat mindegyik.Ezt a Hondánál mondták nekem,hogy nekem nem éri meg,mert ahhoz sokat megyek. Az XR -nek meg 10000km meg se kottyan.
hát sajna kihalnak a drz-k xr-ek aztán már csak üzemórás gépek maradnak
nem is gyárt rendes enduro egyik sem
crf nyugis használatnál sem menne el 8-10 ezret?
mert azért az üzemórás cseréknél úgy van megállapítva hogy a cserénél is még ugyanazt a teljesítményt nyújtja mint az első órában
aztán ha 50 lóból 10 elszalad azért az még mindig elég ám hobbimotorozni
Ez a baj! A mostani XR4-em vásárlása előtt komolyan elgondolkoztam,hogy veszek egy CRF 450X-et,mert ugyan annyiért lett volna már az is,de nem vállaltam be az évi 2 generált. Az XR-hez nagyon sokáig nem kell még hozzányúlni,ezért nekem ez jobban megéri,hiába újabb,jobb,erősebb,és önindítós a CRF.
igazából szerintem 1 olcsó népmotor, nemmondom rá hogy szar mert még nemvolt a kezem alatt, de ismerőseim inkább lefelé beszélem a DRZ k ről