Akkor jó,azt hittem már haragszol rá
Szerintem aki manapság XR4-et használ,az nem motorozik versenyszerűen,inkább csak hobbista. Én is hobbiszinten használom,és azért szeretem mert könnyű,megfelelő teljesítményű,nagyon jól kezelhető.........szerintem csipáznád te is.
csak ugy mokáztam a csapágyasdumával. annyira nem motorozok versenyszerüen hogy xr 400 kelljen. régen nem értettem hozzá és vettem egy Yz 125 kétütemüt, nemsokára elfáradt benne a dugo, oszt 30-ért kapott másikat, aztán az isten megszabaditott töle, ellopták. na ez az xl minden igényemet kielégiti, itt az erdőkbe, ja és kondiba tart.
Szia,
nem az a baj hogy nem jó az XL600,hanem az hogy szegények már kezdenek nagyon kikopni.
XR4 nem szimpi,hogy csapágyasra tennéd legszívesebben
Az a gond hogy ha ezek is kikopnak,nem nagyon lesz helyettük más,mert a mostani endurók már nem ilyen tartósak.
itt a hondám(volt) accord 2000i v-tech 150 paci . ez junius 06.i termés, még nem fizette ki a biztosito, de ha kifizeti, veszek egy xr 400 at és csapágyasra b..szom
wazze itt mindenki xr 400 as? érdekes annyira futtatják itt a gépeket, állandoan az xr 400 a téma. az xl 600 ok nem bontakoznak ki ennyire talán azért mert minden jo rajtuk? nem birnak elromlani?
Mi a papír országa vagyunk,csak mi vagyunk ennyire rágörcsölve a szakmai papírokra.Az a lényeg,hogy mindenhez érts és minél kevesebb pénzért akarj dolgozni.Mindenesetre sok szerencsét odakintre.Valami fogadra való munka nem kacsingat rád
Tulpa és Én beszélgettünk az XR4-e eladásáról. Ezek után reagáltál te XR4 témában címszóval "általánosságban". Nem gondolod hogy ezt lehet személyesnek venni. Egyébként én tavaly vettem a vasamat ami 2004-es 800e -ért. Nagyon sokáig nézegettem motort,de jó motor nem volt olcsóbban. Tehát akkor ez a motor most nem ér többet 530e -nél szerinted igaz? Remélem azért valaki értékelni fogja az állapotát.
A vita lezárásaként:
:szerintem, a mondatból kiderült, hogy nem emberre mondtam, de ezt látom nem érted. Nem fogom megmagyarázni, mert máshogy gondolom én, mint Te, amivel nincs is baj. Mint már azt többször mondtam, nem itteni emberről beszélek, hanem általánosságban. Ezt minden Hozzád intézett írásomban elmondtam, többet nem tudok tenni ez ügyben.Tavaly a 2003-as olyan volt, mint most a 04, én erről beszélek, irreális a 6 éves XR4-ért a 8 kiló, szerintem. Idézd kérlek, ahol azt írtam, most egy 2004/05-ös modellt 500-ért megkapok! Azt is leírtam,hogy tavaly a 03-as (akkor 6 éves) volt 530, egy KERESKEDÉSBEN, aki gondolom eladni akart kisebb nyereséggel,mint hónapokig hirdetni pár 10 e Ft többletért. Akkor annyiért mentek, hidd el. No mindegy, nem kenyerem, hogy az én pártomra állítsalak, de, azért azt megemlítem, ÉN személyeskedés nélkül, általánosságban, tisztelettel írtam, nem "kéztöréseztem", és szívtam fel magam, és nem nagyon tetszik ez a beszédstílus. Személyeskedés annyi volt a mondandoómban, hogy "Ti nem így gondoljátok?"
Üdv, és sok kellemes enduro-s órát kívánok én is Neked!
Csicska..
Anglija, CD-gyár, szalag mellett...
De lesz ez még így se.
Nem a karrier a fő szempont hanem a nyelv. Mert kis hazánkban az számít, hogy hány nyelven beszélsz, nem az, hogy tudod-e a szakmád.
első telót még szét lehet szedegetni, és elég nagy sikerrel összarakni
hátsót szerintem aki nem ért hozzá össze nem rakja jól.......
meg valami 50-60bar nyomású nitrogéngáz van benne
Ahogy Colt is mondja próbáld meg csikát.Kérd el Colt-tól a kezelési könyvet,ott ilyen álltalános dolgok,mint a teló állítás benne van.Amúgy egy képet kérünk a gépről...
Szerintem aki manapság XR4-et használ,az nem motorozik versenyszerűen,inkább csak hobbista. Én is hobbiszinten használom,és azért szeretem mert könnyű,megfelelő teljesítményű,nagyon jól kezelhető.........szerintem csipáznád te is.
nem az a baj hogy nem jó az XL600,hanem az hogy szegények már kezdenek nagyon kikopni.
XR4 nem szimpi,hogy csapágyasra tennéd legszívesebben
Az a gond hogy ha ezek is kikopnak,nem nagyon lesz helyettük más,mert a mostani endurók már nem ilyen tartósak.
Hol írtam Rólad? Idézzetek már!
semmi trükk, szivató gyújtás rúgás és már pöfögött is
jó motor ez
:szerintem, a mondatból kiderült, hogy nem emberre mondtam, de ezt látom nem érted. Nem fogom megmagyarázni, mert máshogy gondolom én, mint Te, amivel nincs is baj. Mint már azt többször mondtam, nem itteni emberről beszélek, hanem általánosságban. Ezt minden Hozzád intézett írásomban elmondtam, többet nem tudok tenni ez ügyben.Tavaly a 2003-as olyan volt, mint most a 04, én erről beszélek, irreális a 6 éves XR4-ért a 8 kiló, szerintem. Idézd kérlek, ahol azt írtam, most egy 2004/05-ös modellt 500-ért megkapok! Azt is leírtam,hogy tavaly a 03-as (akkor 6 éves) volt 530, egy KERESKEDÉSBEN, aki gondolom eladni akart kisebb nyereséggel,mint hónapokig hirdetni pár 10 e Ft többletért. Akkor annyiért mentek, hidd el. No mindegy, nem kenyerem, hogy az én pártomra állítsalak, de, azért azt megemlítem, ÉN személyeskedés nélkül, általánosságban, tisztelettel írtam, nem "kéztöréseztem", és szívtam fel magam, és nem nagyon tetszik ez a beszédstílus. Személyeskedés annyi volt a mondandoómban, hogy "Ti nem így gondoljátok?"
Üdv, és sok kellemes enduro-s órát kívánok én is Neked!
akkor kurvára feldobja a farát....
am beszéltem a faszival, gec komoly tag :D mondott olyat még a farkam is kettéállt
Anglija, CD-gyár, szalag mellett...
De lesz ez még így se.
Nem a karrier a fő szempont hanem a nyelv. Mert kis hazánkban az számít, hogy hány nyelven beszélsz, nem az, hogy tudod-e a szakmád.
hátsót szerintem aki nem ért hozzá össze nem rakja jól.......
meg valami 50-60bar nyomású nitrogéngáz van benne