Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jovan átnézem a másik szervizkönyvet is mert 2 van ^^
Szerintem ne te csináld otthon. Keresd meg csika1 -t itt a fórumon,ő a mestere a futóműveknek.
van de tegnap nézegettem még az sincs benne hogy hol lehet állitani az ajján... mennyiböl megy ezaz ujratöltés amugy?
Mindegyik motorkerékpár olaj olyan,hogy nem okoz kuplung csúszást,viszont keni a motort.
Ennek ellentmond,hogy egyszer kipróbáltam egy Liqui Moly 10w-40 off road olajat,és azzal bizony meg megcsúszott a kuplung.......többet nem veszek olyat!
Ne kokányold.Tölts le egy szervízkönyvet nézd meg és utána dönsd el.De a szakember célszerűbb.
nem tudom mi lenne velem nélküled/nélkületek xD
hallottam ilyet is hogy kuplung csúszásgátlós olajat vegyek....de akkor már nem olaj az olaj mert az lenne a lényege hogy csusszon nem?:D baszhatom a kuplungot ha beég a motor :D
ahha ehhez kell valami nagyon penge ember vagy otthon össze lehet kókányolni?
Szia!
Télire jobb a gyár által ajánlott 10w-40 -es olaj. Lehetőleg ásványi,vagy rész szintetikus legyen. Nyáron viszont jobb a 15w-50,vagy 20w-50. Én is Motul 5100 15w-50 -t használok,nagyon jó olaj. Egyébként az olajaknál az első szám minél kisebb,annál jobban folyik hidegen........nagy vonalakban ennyit jelent.
Hát akkor szét kell szedni és fel kell tölteni.
és akkor micsi ha kevés gáz van benne?

amugy 15w50 es nemjó nyárra is?
néztem a szervizkönyvet ott 10w50 vagy 20w50 et irtak azt kész....az a 20 am aza dermedéspontnak valami hülyesége nem? amugy olyat is hallottam hogy a vastag olaj se jó mer nem folyik oda mindenhova xD
15w az jó lenne télre is.Amúgy 20w 50.
Alsó, rugót állító csavar tényleg hülye helyen van.Kb a hátsó villával egy magasságban.Ha mindkettőt beállítod a legkeményebbre,és úgy is puha akkor már nem sok gáz lehet benne.
olajhoz még annyit hogy télen is gurulnék a mocival 1-2 t
hali, most készülök olajcserére és kicsit gondba vagyok vele, nézegette itt irkálták a 15w 50 eset...motul 5100 szerintetek?

Meg lenne 1 olyan bajom h kicsit takony a hátsó telóm...vagyis van még 2 másik cross is amire akkor ülök rá amikor akarok és nekik tök kemény....tudom hogy ez 1 enduro motor...de akkoris fullra bekeményítem a hátulját és semmi? amugy hátsó teló alján a csavarról tudna vki fényképet küldeni ahol szintén a keménységet lehet állitani, ha azaz amit találtam akkor elég hülye helyen van és nemmertem feszegetni

kössz elöre is
Láttam már az unokaöcsit is megcsapta a benzin gőz.
Babodra jártok még
Srácok.
Szerintem ez mindenkinek a magánügye,hogy mennyiért árulja a motorját.Sokan esnek abba a hibába,hogy csak a motor árát nézik.Láttam már papír nélküli xr4-et (2005-ös volt azt hiszem) ami szalon(!) állapotú volt,poton 500 ezer jó magyar forintért.Láttam már a földvári Honda márkakereskedésben szintén 2005-ös rendszámos(talán 1 év műszakival) motort 850 ezerért.Az állapotáról csak annyit,hogy vetekszik az enyémmel mikor elhoztam Kaposvárról. Jusson eszedbe amikor motort veszel,ha olcsó lehet,hogy szar is.Megveszed 500 ezerért,utána meg a gatyádat is ráfizeted.
Én se adom el a xr-t ár alatt,csak mert ennyire áll a piac.Az embereknek nincs pénzük,ezért kénytelenek megvenni azt ami olcsó.Ehhez alkalmazkodik a piac is,ezért mennek le az árak.
Tisztelt Britton!

Nem tudom honnan vettél 7-800 ezret. Az enyém nem hogy 7 de még 600 alatt is van!
Én is jobban örültem volna, ha anno 300 ért meg tudtam volna venni. De ezeknek ennyi az ára. Ez van.
Hogy kinek mennyit ér meg azt magának kell eldöntenie, ezen kár vitát nyitni.

Üdv!
Tisztelt Vevő!
Úgy látom tényleg nem értjük egymást!
Nem a nevetős,csodálkozós hangulatjellel volt itt a baj,hanem ezzel: . Ne utólag kelljen már megmagyarázni,hogy abban a pillanatban éppen mire gondoltál. Ez így nagyon félreérthető volt. És nem vettem magamra,mert abban az írásban amire te reagáltál,nem is az én motoromról volt szó,hanem egy fórumtársunk motorjáról.
És nem láttam meg a mondandódban az igazságot,mert nincs igazad. Nehogy azt mond már nekem,hogy tavaly egy 2004-2005 -ös motort tudtál volna venni 500e ft-ért.Te nem vagy tisztában az árakkal. És ha az általad említett ismerősöd vett is valami hasonlót,akkor valószínűleg egy hasonlóan pénzszűkében lévő embertől vehette,mint a fórumtársunk.De ez még nem azt jelenti,ez a reális ár!
Neked kellene ezen elgondolkoznod Tisztelt leendő vevő!
Ja,és ha eladósorba kerül a most megvásárolandó motorod,az eladásnál jussanak eszedbe az általad leírtak.
Szerintem ne is vitázzunk ezen tovább,mert úgysem jutunk közös nevezőre.
Kéz és lábtörést- a legjobb értelemben!
hogy Neked mennyit ér, az nem érdekli a vevőt! Az utcai nekem is minden pénzt megér, el nem adnám "soha", mert a szívemhez nőtt...

A vételárba a vevő is beleszól, mégpedig úgy, hogy nem hív fel, ha drágának tartja.Lehet elérte a XR a csúcs feletti állapotot, amiért már nem vennék meg az emberek, és ezért áll a piac? Előfordulhat... Maradok Tisztelettel:B
Pontyosan!Menjetek inkább hohorgászni.
nincs itt hiba senkiben sem
pl az én motoromért 800ezret kínálnának akkor sem adnám oda
1 milláért már gondolkoznék
nem azért mert ennyit ér, hanem mert nekem ennyit ér

a másik oldala meg az hogy a véterlárat nem csak az eladó szabja meg, kínálni lehet bármennyiért, de a vételárba a vevő is beleszól, nem is kicsit

xr-ből nem sok van eladó, szóval kitartják amíg lehet, de ez úgysem megy végtelenségig
drz tulajok rosszabb helyzetben vannak eladáskor, 10x annyi van eladó mint xr
Kéztörés nélkül? (csodálkozós és nevetős emotikon...)
Szóval, ha már ilyen kellemesen elbeszélgetünk, ismét említem, nem személyeskedtem, mint Te, hanem általánosítottam! Az, hogy Te magadra vetted, és kéztörést emlegetsz, az talán azt jelenti, hogy megláttad az igazságot a mondandómban!A lefelé mutató emotikon a mondatom végén nem embernek szólt, hanem egyenlő volt egy "Mert nekem igen!" mondattal!Az, hogy a hsz-emből azt az egy jelet ragadtad ki, az sem az én bajom, hanem a Tiéd!Bármikor, ahogy eddig is tettem másokkal ,szívesen folytatok Veled erről eszmecserét személyesen, vállalva a kéztörés veszélyét is!
Lényeg a lényeg, én motor vásárlás előtt állok, mind elhatározásban, mind anyagilag, de olyan motort, amit megkaptam volna egy éve 500-550-ért, nem fogom megvenni 700-ért, akármennyire jó motor. EZ NEM a piac hibája, hanem az eladóké !Ezen kellene elgondolkodnod talán, nem a jelekbe beleveszned Tisztelt Eladó!
Szerintem meg nem látod jól a dolgot,mert nem a motor ára sok,hanem az emberek többségének nincs pénze! Véleményed persze lehet,de ha nem akarsz senkit megbántani,akkor ne rakj ilyen jeleket a hsz. végére
Én sem akarlak megbántani,de ha ezt személyesen mutattad volna nekem pl.,akkor nem úsztad meg volna egy kéztörés nélkül.
Remélem azért nem haragszol Üdv.
csúnyán mondom,ne a "szart" vedd példának,én általánosítottam,senkit nem megbántani akartam,de az,hogy 7-800-ért akartok/akarnak eladni XR400-at,az egy kicsit necces szerintem... Jó motor,szép motor,de ez túlzás!
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy honnan lehet beszerezni xr 400-ra egyenes hátsó sárvédőt? mert már itt is láttam 2-3 motoron. A parilla.hu-n nézegettem ,de ott szerintem össze vannak cserélve a képek meg az adatok:( Mert az a sárvédő ami a képen van 100% hogy nem 400-asra való ,hanem a 600-ra.