haverom vasának a dekompreszorja nem úgy működik hogy a jobbos kipufogó szelepet nyomja le
van egy 5 . szelep a hengerfejbe, és azt nyomja le egy mechanika
ááááá kényszer pihenő van még mindig
majd tavaszra lesz belöle vmi addig meg majd apránként csinálgatom
egyenlőre a vázat szeretném egyben látni reményeim szerint még idén
még az etz-s korszakban rúgott egyszer vissza a műszer tuti izmosan
de úgy hogy a térdemmel belerúgtam a kormányba, aznap alig tudtam menni, fájt vagy 2 hétig a térdem....
na ott ahol a kollega bekarikazta ott kene lenni a dekompresszornak.....amugy tik hogy mertek rarugni ugy hogy huzzatok a gazt?....vissza rug es labatok megy a picsaba
hali
beszéltem a csávóval akinek van az xr 600a,akit montál h ismersz,te mit tudsz arról a motorról? azt mondta,hogy hidegen van 1 kis"zörej" a blockban,erről mit tudsz? mer külsőleg ugy látszik hogy egyben van, azt mondja hogy a block is jó,de azér az a csörgés kicsit aggaszt.
na de hétfőn elmek aztán megnézem/meghallgatom élőbe ,hogy milyen.
viszont ha nincs más megoldás akor az auto dekot ki lehet kötni és átvariálni kézire. mondjuk nekem azt mondták h az XL auto dekója lófaszt nem ér és az a kis 5. szelep gyorsan be is tud kokszolódni és akkor ott is kifújhat de pl akihez vittem szerelő nekem az autó dekót kötötte be kézire de aztán én visszacsináltam a gyárit. annó meg le akartam szerelni a dekompresszort....
Néztem én is a linkelt képeket meg az én blokkomat és feltűnt, hogy valszin ott kéne lennie valaminek :).
Full gázas opciót nem próbáltam, holnap kipróbálok egy ilyen opciót is hátha :D. Talán kicsit több időm lesz foglalkozni a dologgal ha időben hazaérek melóból ma kicsit megcsúsztam időben.
Szellőztetés közben húztál neki egy full gázt?
A bekarikázott részen kéne lenni egy tengelynek egy karral a végén,amit a bowden mozgat. Szerintem itt valami kókányolás van,és le van egyszerűen dugózva........túl fényes ott a csavar.
Noh az általad leírtak alapján jártam el. Gáz nélkül is hidegen indult ahogy kell, bemelegítettem majd leálítás elött elzártam a benzincsapot vártam kicsit és leállítottam. Vártam pár percet csap zárva rugom 2. ra indul. csap kinyit hagyom had ketyegjen kicsit elszívtam egy cigit leállítom úgy hogy a csap nyitva. Na utánna nem indult :D
Megjegyzem melegen igen csak kínossan tudtuk nagy néha elindítani eddig szal valszin magas lesz az úszószint akkor.
Viszont mivel nincs kézi dekompreszor. Hiába "szelőztettem" meg gyujtás nélkül zárt csappal és próbáltam bemelegedve indítani már nem indult. Megvártam míg visszahült 10 15 perc simán indult.
Szal a jelenlegi helyzet az ha melegen úgy áll le hogy a csap nyitva max gurításra indul :/.
Csináltam 2 képet a blokról a mociról a profilomban van kép. (sajna csak teló volt kéznél így nem a legjobb minőség:S)
szóval
egy gumiszereléstől tudjátok mi a szarabb?
a két gumiszerelés...
feltettem új gumikat, de nem egyszerű, mondhatni rettenet utálom
de muszáj mert ha terepen kapok defektet akkor kell a rutin
Köszi a hsz-eket! Szerintem akk ilyen lesz,az az igazság,hogy próbáltam már sűrűbb mintás crosst(mitas c04) hátha nem kopik annyira mint pl a c12,16 stb,de szinte ugyan annyira! Felesbe használva meg 2-3000km(ami fél év) és ennyi időközönként nem olcsó gumikat venni! Ezért kell köztes megoldás! Üdv! Egyébként ehez a km es témához hozzászólva most lesz 50 000km a motorban és 20éves,ez mennyire hihető:)(Német pályamatricák voltak rá ragasztva) uh lehet benne jócskán km...Pár éves motoroknak is nagyon keveslem azt a 6-7000amiket írnak!
egyébként én megmondom nektek, "hogy az aró beindításáhon szellemjárás kell"
télen meg az XL beindításához is... tapasztalat