lehet azért mert vidéki vagyok, de én nemigen mosogatom
egyszerűen nem látom értelmét, minden motorozás után fényezgessem?
persze ha van rajta 5 centi sár akkor lepiszkálom, meg néha 1-1 locsolókannával megöntözöm
szóval sosem tiszta teljesen, de többnyire csak kicsit saras
most éppen fenemód tiszta mert el kell vinni műszakira
törött műanyagokat összehegesztették, km óra egész jó lett
fejidomot is megpróbálták..... hát olyan lett amilyen.... egyben van de elég ronda, tartaléknak jó lesz
Én nem így gondolom! Itt ebbe a fórumba is van egy felhasználónak egy igen szép XR,sztem mindenki tudja kié az...egy lepusztulthoz mérten,ne mondja nekem senki hogy úgy a szép...Én évi 6000km et megyek ebből 2/3 a terep,ha a motor sérül val oltári mocskos,első hogy rendbetegyem! Mindenki elismerően nézi,hogy milyen szép állapotban van és senki nem azzal nyüstöl,h ennek nem így kéne kinézni,meg vitrinmotor! Dehát kinek a pap kinek a paplan...
volt egy 88as ténérém, nagyon patent állapotban egy pici horpadás a tankon meg egy kis darab le volt törve a fejidomról
de amúgy gyári festés, matricák minden
volt egy drz-s ismerős annak 10x viseletesebben nézett ki a gépe aztán volt 3-4 éves....
ő használta is...... nem is keveset... persze terepen
ezt a csávo 3 kiloba odaadja, megy ki kanadába 3 évre leszerződött, már nem izgatja, ő is ugy számolta be valakinek aki tartozott neki, de az illető lizingre vette, talán még most is fizeti....
2 pár legolcsóbb E betűs index 5 ezer felé van
indexrelét 2500ért vettem
mondjuk nem relé hanem elektronikus 6-24v-ig villogtat bármilyen fogyasztót
egy délután össze lehet rakni, egy minimális kreativitással
ja valamit még mondtak tegnap hogy ez ehte környezetbarát és teljesen lebomlik, szóval még védem is a környezetet
régen valami zsírral kenték (motorolajos kenés után) az meg mindig megdermedt hidegben, aztán nem volt az igazi
már nemigen követem a dolgokat, elhagytam az anyacéget vagy 5 éve, aztán ismerős is alig maradt
hát most megfogtál.....
nem is kérdeztem evvel kenik-e a váltót, mert van valami nyomkarima olaj (mondjuk ez tuti nem az) akkor a forgóvázakat kenik valamivel meg mittudomén
sietett mindenki aztán nem is kérdeztem
de olyan a színe minr a váltóknak
holnap csinálok tesztet bekenek egy gyámántvágót aztán a sarokcsiszolóban megpörgetem különböző fordulazokon
az egyből mondja hogy tapad
ha meg szar lesz bekenem vele a szomszéd házát
Ez akkor valami újabb cucc lehet, valami szintetikus cucc nem ?
A régebbi az ilyen grafitzsírszerű kinézetű volt tegnap infóztam vasutas havert azt mondta most már náluk is valami sintetikus cucc van nem az mint régen. Akk gondolom ez az.
Szeritnem ha van valami elfogadható használtabb láncod azon teszteld biztos ami ziher nehogy elbaxál vele egy jó láncot ;).
Tényleg qrva jó motor!Cimborám most vett egy 2007 est amit "alig"használtak,a gép brutális,de volt egy kis zörgése,szétkaptuk,dugó,fötengely csere!szelepek csere!Sajnos ez egy üzemórás motor!Nagyon jó vele motorozni,könnyű erös!De amennyit ráköltesz évente abból a pénzböl én az xr4 el évekig elmotorozok!
egyszerűen nem látom értelmét, minden motorozás után fényezgessem?
persze ha van rajta 5 centi sár akkor lepiszkálom, meg néha 1-1 locsolókannával megöntözöm
szóval sosem tiszta teljesen, de többnyire csak kicsit saras
most éppen fenemód tiszta mert el kell vinni műszakira
törött műanyagokat összehegesztették, km óra egész jó lett
fejidomot is megpróbálták..... hát olyan lett amilyen.... egyben van de elég ronda, tartaléknak jó lesz