mielött leállitod, zárd el csapot elzárod, forog még egy párat, és leállitod. na rugod 5 perc mulva de csak akkor nyisd meg a csapot ha beindult. ha igy 1-re melegen indul, vagy 2-re akkor magas az uszoszinted. viszont inditás elött kézi dekompresszor, rárugsz 3-4 et, (kiszellözteted) és egyböl indulnia kell. na probáld ki és szolj hogy mi volt. ja és képet mutass mert kiváncsi vagyok a gépre.
szóval
van a sima enduro gumi ami semmire sem jó pl mitas e07 és társai
persze aszfalt meg murva szárazon elmegy
akkor vannak a nagyobb bordásak mint az e09, tck80 stb ezek már tudnak kicsi sarat is nedves murva stb ezeket még az aszfalt sem rágja annyira
de
fogósabb sárban ezek betömődnek, és semmit sem érnek nekem volt tw52es gumim, azt hittem maga a tökély aztán olyanokat szoptam bele mint állat a mostani félig jobban kopott gumim jobban teljesít
szóval olyan nincs hogy mindenhová jó
tapadós sárban olyan gumi kell aminek a bütykei között nagy hely van,(fim enduro "verseny" cross), ezek helytállnak minden körülmények között, de az aszfalt megeszi
szóval meg kell határozni mire kell és úgy választani
ez az mt21 jónak tűnik(képről) bár szerintem nincs olyan nagy hely a 2 borda között, és nem olcsó......
Szia!
Én A Pirelli Mt 21 est Használom,Nagyon jó nak találom, nekem Kitünő! Mindennap 20 kilóméter országut és kb 80 kilóméter terep,
A Köves uton se kopik ugy mind a cross gumik, de jó a kapaszkodó képessége, oldalirányba is jól tart könnyen lehet irányitani testsúly áthelyezéssel,az agyagos "szappanos" talajon is könnyen irányitható,Ha vegyes terepen akarod használni a legjobb választás.Én eddig 1000 kilómétert mentem vele de nem látok rajt különösebb kopást és nem döcög országuton se mint a cross gumi, http://www.krosszmotor.hu/tesz... http://youtu.be/m1HotOv_Un8
Pirelli MT21 es enduro gumiról vkinek esetleg vmi tapasztalata? http://www.motorgumi-aruhaz.hu... Köztes gumi kellene,ami nem annyira kopik aszfalton,de jó terepre is(nem csak a sok enduronak mondott abroncs)!
eddig a legtöbbet az xr km órájával kínlódtam
alig tudtam kiszedni a számokat, már kínomban 1mm-es élű hidegvágóval faragtam a vasat
többinél csak fogóval meg kellett nyomni és már kint is volt....
tekerd vissza 10 alá aztán viszik jobban, bár én sosem néztem mennyi van benne
ezt is amit vettem itthon mondja haver hogy ebben 70ezer van, én 7 ezernek néztem, olyan nagyon megfigyeltem
Egyébként xl600r-nél belesegít az aksi a gyujtásba? (mint mz vagy java esetén) Mert ugye nem önindítós de gondolom nem hülyeségből van bent az aksi viszont az én aksim eléggé halott féle valamenyi van benne mert kontrol lámpa világít ha gyujtást rá adom de tölteni
már nemigen lehet.
Valszin, mindenesetre most kreálok egy gyertyakulcsot hozzá megnézem milyen állapotban van a gyertya. Úgy is látszani fog rajta ha sokat kap vagy ha keveset. Elvileg :)
biztos ez évjárat függő. Arra tuti emlékszek,hogy amikor a haver eldőlt vele,behúzta a kézi dekompresszort,és átszellőztette.
Akkor neked ezt egy mechanika csinálja.
Volt egy ilyen érzésem,hogy rám süti valaki ezt a bélyeget ,de nem ismerem. Viszont a képeken az látszik,hogy nagyon jó állapotban van. Persze meg kell nézni személyesen,mert a kép sokszor csal. De ha megnézed az oldaldeknit,meg az ülésen a Honda feliratot,meg úgy az egészet,akkor nagyon jól néz ki.
amúgy terepre minek 2 személyes?
sokat vittem a gyermekem 20-30 kilósan de sokkal szarabbul lehetett menni úgy
nehezebb terepre el sem mentünk így csak földutakon poroszkáltunk
feltolsz magad mögé egy 70-80 kilós emberkét aztán győzz egyensúlyozgatni
Ha már 2 személlyel akarsz menni,akkor jobb a nagyobb,de egyébként meg egyik se arra való,hogy 2 személlyel túrázz. Ahhoz lehet,hogy valami mást kéne nézni. A 400-as,és a 6500-es is inkább terepre van,és 1 személlyel.
van a sima enduro gumi ami semmire sem jó pl mitas e07 és társai
persze aszfalt meg murva szárazon elmegy
akkor vannak a nagyobb bordásak mint az e09, tck80 stb ezek már tudnak kicsi sarat is nedves murva stb ezeket még az aszfalt sem rágja annyira
de
fogósabb sárban ezek betömődnek, és semmit sem érnek nekem volt tw52es gumim, azt hittem maga a tökély aztán olyanokat szoptam bele mint állat a mostani félig jobban kopott gumim jobban teljesít
szóval olyan nincs hogy mindenhová jó
tapadós sárban olyan gumi kell aminek a bütykei között nagy hely van,(fim enduro "verseny" cross), ezek helytállnak minden körülmények között, de az aszfalt megeszi
szóval meg kell határozni mire kell és úgy választani
ez az mt21 jónak tűnik(képről) bár szerintem nincs olyan nagy hely a 2 borda között, és nem olcsó......
Én A Pirelli Mt 21 est Használom,Nagyon jó nak találom, nekem Kitünő! Mindennap 20 kilóméter országut és kb 80 kilóméter terep,
A Köves uton se kopik ugy mind a cross gumik, de jó a kapaszkodó képessége, oldalirányba is jól tart könnyen lehet irányitani testsúly áthelyezéssel,az agyagos "szappanos" talajon is könnyen irányitható,Ha vegyes terepen akarod használni a legjobb választás.Én eddig 1000 kilómétert mentem vele de nem látok rajt különösebb kopást és nem döcög országuton se mint a cross gumi,
http://www.krosszmotor.hu/tesz...
http://youtu.be/m1HotOv_Un8
elszarhat mindent....
fesz szab, tekercs stb
alig tudtam kiszedni a számokat, már kínomban 1mm-es élű hidegvágóval faragtam a vasat
többinél csak fogóval meg kellett nyomni és már kint is volt....
tekerd vissza 10 alá aztán viszik jobban, bár én sosem néztem mennyi van benne
ezt is amit vettem itthon mondja haver hogy ebben 70ezer van, én 7 ezernek néztem, olyan nagyon megfigyeltem
már nemigen lehet.
Akkor neked ezt egy mechanika csinálja.
Ami a szelepfedélen van kis kar,azt húzogatnád te a kormányról. A képen látható a mechanika.
Van ehhez is lábtartó hátra,amit fel lehet szerelni.
sokat vittem a gyermekem 20-30 kilósan de sokkal szarabbul lehetett menni úgy
nehezebb terepre el sem mentünk így csak földutakon poroszkáltunk
feltolsz magad mögé egy 70-80 kilós emberkét aztán győzz egyensúlyozgatni