Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fura anyag ez...... olajos is meg nem is, jobban folyik mint gondoltam, de a kezemről nemigen akar lejönni
semmi gáz, nagyon sokat segitettél köszönöm. kiprobáltam, nagyon brutálisan megy a gép 2006 os , minden sebességbe kerékre áll, olyan mint egy bicigli amit tol egy dodge viper, könnyü ugratni vele, na meg kerekezni. rögtön átültem az xl-re és elkapott a röhögés, de bocsánatot kértem az xl-töl, és megmondtam neki hogy nem kell másik motor, ekkor az xl-is kerékre állt,........2-es ig
az lesz. Bár kicsit megnehezítettem a dolgukat mert nekiálltam én szerelni de az összerakásig nem jutottam el.
Pontosan. Már akkor is furcsállottam, hogy az én sz@rom olyan hamar elkellt.
vidd vissza motorostul, hogy vagy állítsák be rendesen, vagy tegyenek rá másikat
vigyél pár izmosabb kutyát is hátha ügyesebbek lesznek a csávók
folyékony az anyag, mint a nagyon sűrű hajtóműolaj

beszerzése várakozáson felüli volt, mint gyorsaságban mint bekerülési költségben
5 liter 5 sör
ha jó lesz akkor pár évig kenegethetem......
Menj vissza,és csapj az asztalra Nagyon jól tudták,hogy mi van rajta,mégis lecserélték. Nem véletlenül tűnt el azonnal
Igen, most sikerült is felb@szni magamat. Nemhogy "csak" sz@rra cseréltettem hanem még fizettem is érte.
És csodálkozok, hogy nem megy úgy mint azelőtt.
Akkor lehet hogy ezen eleve FCR volt,mert úgy vetted.Ezeken a hidegindító a fekete,a piros meg a meleg indító. Ha a szívatója kihúzhatós volt,akkor nem gyári volt rajta(főleg hogy azt írod,volt rajta piros gomb is),mert a gyárin a kart le-fel kell húzogatni.
És akkor mi lesz,így marad? A jót lecserélték egy xarra.
Ebben a gebasz csak annyi hogy én adtam most neki ezt a did 50vm láncot és még teljesen jó állapotban volt! A WR-röl szedtem le de még teljesen rendben volt.
Lehet hogy ennyire bika az XL....
nem, most kihagytam. Zalán a Bajtinál találkoztunk, fekete citroennel voltam. Azt a gázkart meg tényleg csináltasd meg mert életveszélyes terepen!
Biztos, hogy most nem ilyen van rajta. De azt el tudom képzelni mivel nem újnak vettem, hogy olyan volt amin a piros kihúzható szivató van. És azért nem is megy most úgy mert ez egy sima karburátor.
ha por van csak akkor nem gond...igaz raragad a lancra de alatta ott a cucc...sarban mar mas mert mondjuk nekem mindig bemegy a sar az elso lanckereket fedo muanyag ala es lassan leszedi de akkor is jobb mind a semmi
Köszi
Hasonló mint a kenőzsír.
Ez valami sűrű anyag? Milyen viszkozitású,mondjuk egy olajhoz vagy zsírhoz képest?
a tesztre alszunk még párat, március előtt nemigen fogok motorozni
de beszerzem az anyagot, aztán megkenem vele a nyúlt láncot és kiakasztom télire, már csak kíváncsiságból
Kíváncsian várom ,hogyan vált be
Az előző hsz. után majd be sz..tam a kenőanyag nevén: Spur lánckerék kenőanyag
Akár -40 be is motorozhatsz még akkor is keni a láncot .

Egy tesztet megér mindenképp szerintem.
http://www.cico-products.de/ci..." target="_blank">egyenlőre papíron.....
Teljesen igazad van!sajnos mostanában nem koncentrálok eléggé(tök hülye vagyok)ezért is irtam neked baromságot mivel összekevertem a motorokat!Bocsi !Na az rmz 450 en az a kicsi kar a meleginditó kar,az a szerepe hogy amikor meleg a motor azzal a karral tudsz neki adni plussz levegőt és azzal könnyebben indul.Dekompresszor csak automata van rajt a veztengely vezérli,ezért is könnyü berugni!
Az eredményt mindenképp oszd meg velünk
Még csak nem is szándékoztam arra célozni hogy skót vagy
Most, hogy említitek van vasutas haver és mutatta multkor a váltónál használatos kenőanagot tényleg lehet még jó választás az is.
Bírja az extérm hideget meleget jól tapad vízálló mi kell még ? :D