nem skót vagyok, hanem agyalós.....
na ma körbenézek a vasúti téren (ex cégem) mert ott mostanság nem olajozzák a váltót hanem valami ezüstös trutyival kenik, az olajat levitte az eső ezt nem
aztán egy rendes endúró mindig fülig sáros tehát a leverődött anyag nem a motorra fog érkezni
meg aztán ilyen környezetben nincs az a spray ami megmarad
Nemtudom, én a cégnél nyomtatók generálozásánál (régi ezeréves ipari mátrixnyomtatók) a csúszósinre teflonos spray-t használok és hónpokig semmi gond nincs velük. Peddig a régi technikánál fém a fémen jár a sínen a fej.
A poén az egészben, hogy a minap néztem meg jobban közelebről a dobozt és rajtfigyel, hogy ajánlott motorkerékpár láncra és egyéb okosságokra is. Egy tesztet mindenképp megér :)
eddig akárhányszor mászkáltam mindig teljesen száraz volt a lánc hazaérkezéskor (már ha nem vizes)
csapokhoz nem tud menni semmi, mert ott a gyűrű, tehát se ki se be
a görgők alá befolyt olaj nem jön ki annyira könnyen
most néztem a gépkönyv is sima olajat ír, bár lehet a láncgyártók ajánlásával
A lánc spay azért jó,mert amikor ráfújod még jó folyós,ezáltal bekúszik mindenhova,viszont kis idő múlva ragacsos lesz,és nem verődik le a láncról. Persze a sár azért ad neki
Viszont egy sima olaj,azonnal kiverődik a láncból ahogy elindulsz,és minden olyan lesz,kivéve a lánc
Eszembe jutott,hogy egyszer azt írtad,hogy egy 450-es KTM -ről van a karbi. Még egyszer utána néztem,hogy azokra milyen karbit írnak.
Ezek szerint a 450 EXC -re FCR MX 39-et, az SX-SXF modellekre FCR MX 41-et írnak. Pofára tök ugyan úgy néznek ki,csak torokátmérőben,meg persze fúvóka átmérőben különböznek.
Meg kéne nézni,hogy a te karbidra van -e írva valami azonosító.
Ha nem olyan karbit raktak rá mint amit kifizettél,akkor reklamálni kéne,mert akkor becsaptak.
Az XR 650R gyári karbija is Keihin márkájú,40-es torokátmérővel,de nem síktolattyús,és nem gyorsítópumpás.
Ezeken a képeken FCR39/41 karbik vannak,elvileg ilyenek vannak a 450-es KTM -ken.
ezt a spay dolgot nemigen értem.....
mert ugye aszfalton kenegeti az ember x időnként
de terepen?
első negyedórában leviszi a cumót (próbáltam sokféle anyagot) a környezet, utána szárazon fut... már ha nem sárban
jövőre én már csak sima olajjal kenem meg, veszek valami teszkós hajtóműolajat meg egy ecsetet
vagy kérek a vasutasoktól váltókenő anyagot, az is elég ragaszkodó meg esőálló....
nekem is 520vx van csak nem arany szinu....1500 km van benne es meg nem kellett fesziteni....rendesen apolva van lancsprayel es kesz....direkt off roados
nekem az első lánckerék valani noname volt, lehet azért kezdte ki
láncban 2500 van azon sem kellett még feszíteni
haver reginája nyúlt vagy mésfél centit pár hónap alatt
de neki szinte kotyog a láncszem....
patentszem is kb 1/3 rész le vot kopva
Szia, én is ilyet vettem 15 pénzért még nyár elején
(DID 520VX 75LE-ig,arany színű), és szerintem nagyon megéri az árát,mert tavasz óta még egyszer sem kellett feszíteni rajta. És ugye ha a lánc nem nyúlik meg olyan hamar,akkor a lánckerék is tovább jó lesz,mert nem hegyezi ki
most tesztelem ezt a "drágát"
mondjuk szerintem nem volt drága 16pénz volt
aztán meglátom ténylegesen mit bír
ilyeneken nem akarok spórólni
ha vesz az ember motort 5-600 pénzért akkor ne sajnáljon rá évi 10-15öt rákölteni karbntartásra, benzinre meg van vagy 100ezer költés
kösz bratyó! érdekes hiába rugsz 15 öt nem indul, de ha süritésig nyomod a berugot, akkor mindig pöcc röff, megsporotam egy pár rugást inditásonként, hála neked!
A keceliek mondják, hogy nálad Kiskőrösön van egy láncos. 10 ezerért van nála valami mezőgazdasági gépre való lánc.Náluk kibír 5-6 ezer km-ert úgy, hogy nem kell rajta állítani, mert annyira kemény viszont a görgőknél megy tönkre mert azok töredeznek ki.
Úgy hogy emberünk mindig mókol.Nincs lové és mindig próbálkozik.Te ha csak ennyit bír egy ilyen drága lánc lehet nem is érdemes ilyen drágát venni.Por és a sár úgyis megeszi.
Pedig ez az FCR 41,ilyennek kéne rajta lenni,elvileg ezt fizetted ki. Lehet hogy ezért nem megy úgy,mint ahogy azt vártad.
Ezeken a képeken a gyári és az FCR egymás mellett van,össze lehet hasonlítani. Az első a gyári.
na ma körbenézek a vasúti téren (ex cégem) mert ott mostanság nem olajozzák a váltót hanem valami ezüstös trutyival kenik, az olajat levitte az eső ezt nem
aztán egy rendes endúró mindig fülig sáros tehát a leverődött anyag nem a motorra fog érkezni
meg aztán ilyen környezetben nincs az a spray ami megmarad