Szerintem leszerelhető. Ezekre gyárilag nem raktak hátulra lábtartót. Csak úgy van rajta,ha csinálsz rá. Erre már csináltatott a gazdája, benne van a hirdetésben.
sokan erre a kevés kilométerre vannak beindulva
asszony régi robogójába 17 ezer volt, teljesen patent gép volt, 15-nél lett generálozva és kutya sem vitte el
visszatettem a számlálót 10 alá aztán 2 hét alatt elvitték
162es volt benne fojtás nélkül jól is ment
hogy kormolt-e nem tudom mert akkor nem volt még rajta index
de nekem túl hangos volt, most sem suttog, de egy picivel halkabb lett
vadságából meg szinte semmit sem veszített
tetszetős kis gép csak már a győri gépnél szívom a fogam az ár miatt ez mag még picit karcosabb. Miért nem legális a hátsó lábtartó? két személyre vizsgáztatott mocik ezek vagy nem?
Ha már próbálgatsz,akkor mondok egy tuti jó receptet. 165-ös főfúvóka,és vedd ki a fojtást. Megvadul Nekem így van bekalibrálva a gyári karbi,és így még a fojtással is jól megy,de ha kiveszem.........
ha nem szereti akkor tágítunk majd.....
utálok ilyenekhez hozzákezdeni mert eltököl az ember órákon át vele
meg nem kicsit nézik az embert hülyének amikor negyed óránként csinálod a próbaköröket
A 135-öst lehet hogy nem fogja szeretni,mert a gyári méret 142-es a 97 utáni XR 400 -on. Valószínű azért kormol kicsit,mert egy kicsit több benzint kap.
enyémben 2400km van
augusztus óta
és az órában is 2400 van mert lenulláztam amikor vettem
valami 70ezren túl volt aztán nem tetszett ez a nagy szám
a ténérébe olyan évi 2-3 ezer között ment bele, pedig az rendszám nélküli hobbigép volt hétvégente gurultunk egy kisebb-nagyobb karikát, és nem is minden hétvégén
asszony robogójába is belemegy évi 1000km pedig az csak helyben sétafikál vele és van hogy hetekig be sincs indítva
szóval én ebben a kevés km dologban nemigen hiszek, persze biztos akad néhány, de........
150es fúvóka van benne vagyis 1,5mmes, meg egy minimális fojtás a kipuffban
a gyári fúvókamérettel bedarált 90 körül, így nem, de még mindig kormol egy kicsit, összefeketíti az indexem
találtam egy 135-ös fúvókát majd avval is tesztelem egyszer
kerékcsapágy cserét sem lehet sokáig halogatnom, már darabosan forog az elejében.... toltam bele egy kis fegyverolajat, csak kibírja a mostani hétvégét
havernak volt úgy hogy kivettük a kereket aztán kipotyogtak a csapágygolyók.... bár annak volt egy fura hangja menet közben
Köszi az infókat, melóból hazaérek kipróbálom gáz nélkül.
Mert tény kicsit eddig mindíg rá szoktam húzni.
Automata dekompresoros nem kézi de megoldom :)
Nézz rá a mocira! Azért szerintem van ilyen,hogy leraknak,nem használnak egy motort. Az mostani gépemet 1000 km-el vettem,és ez érezhető rajta,és látszik is.
1500 méter felett csak úgy indul, ha berúgás közben húzol egy gyors maxigázt aztán mire leér a berúgókar visszaengeded
rugdostam vagy 3 percig mire a rutinosabbja 1 rúgásra beindította
Nem mindet vizsgáztatták 2 személyre.
asszony régi robogójába 17 ezer volt, teljesen patent gép volt, 15-nél lett generálozva és kutya sem vitte el
visszatettem a számlálót 10 alá aztán 2 hét alatt elvitték
hogy kormolt-e nem tudom mert akkor nem volt még rajta index
de nekem túl hangos volt, most sem suttog, de egy picivel halkabb lett
vadságából meg szinte semmit sem veszített
utálok ilyenekhez hozzákezdeni mert eltököl az ember órákon át vele
meg nem kicsit nézik az embert hülyének amikor negyed óránként csinálod a próbaköröket
augusztus óta
és az órában is 2400 van mert lenulláztam amikor vettem
valami 70ezren túl volt aztán nem tetszett ez a nagy szám
a ténérébe olyan évi 2-3 ezer között ment bele, pedig az rendszám nélküli hobbigép volt hétvégente gurultunk egy kisebb-nagyobb karikát, és nem is minden hétvégén
asszony robogójába is belemegy évi 1000km pedig az csak helyben sétafikál vele és van hogy hetekig be sincs indítva
szóval én ebben a kevés km dologban nemigen hiszek, persze biztos akad néhány, de........
a gyári fúvókamérettel bedarált 90 körül, így nem, de még mindig kormol egy kicsit, összefeketíti az indexem
találtam egy 135-ös fúvókát majd avval is tesztelem egyszer
kerékcsapágy cserét sem lehet sokáig halogatnom, már darabosan forog az elejében.... toltam bele egy kis fegyverolajat, csak kibírja a mostani hétvégét
havernak volt úgy hogy kivettük a kereket aztán kipotyogtak a csapágygolyók.... bár annak volt egy fura hangja menet közben
Mert tény kicsit eddig mindíg rá szoktam húzni.
Automata dekompresoros nem kézi de megoldom :)
ettől többet szoktam kerékpározni, pedig nem sokat tekerek.......
Most nézem,hogy amit ajánlottam 2-személyes
rugdostam vagy 3 percig mire a rutinosabbja 1 rúgásra beindította