Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

an valami ismeretséget talán hogy ennyire reklámozod azt a gépet?
Mondjuk a tied az penge így képről
Szerintem leszerelhető. Ezekre gyárilag nem raktak hátulra lábtartót. Csak úgy van rajta,ha csinálsz rá. Erre már csináltatott a gazdája, benne van a hirdetésben.
Az lehet elég lenne az a 400 as is csak az is mind egyszemélyes
Rossz szögből nézem vagy csak én nem látom azt a hátsó lábtartót?
Írtam utána hogy elnéztem,ez 2 személyes
Nem mindet vizsgáztatták 2 személyre.
sokan erre a kevés kilométerre vannak beindulva
asszony régi robogójába 17 ezer volt, teljesen patent gép volt, 15-nél lett generálozva és kutya sem vitte el
visszatettem a számlálót 10 alá aztán 2 hét alatt elvitték
162es volt benne fojtás nélkül jól is ment
hogy kormolt-e nem tudom mert akkor nem volt még rajta index
de nekem túl hangos volt, most sem suttog, de egy picivel halkabb lett
vadságából meg szinte semmit sem veszített
Jó észrevétel én tekerek annyit szó szerint biciklivel ennyi idő alatt. ez megvan egy év alatt de még annyi sem kell hozzá.
tetszetős kis gép csak már a győri gépnél szívom a fogam az ár miatt ez mag még picit karcosabb. Miért nem legális a hátsó lábtartó? két személyre vizsgáztatott mocik ezek vagy nem?
Ha már próbálgatsz,akkor mondok egy tuti jó receptet. 165-ös főfúvóka,és vedd ki a fojtást. Megvadul Nekem így van bekalibrálva a gyári karbi,és így még a fojtással is jól megy,de ha kiveszem.........
ha nem szereti akkor tágítunk majd.....
utálok ilyenekhez hozzákezdeni mert eltököl az ember órákon át vele
meg nem kicsit nézik az embert hülyének amikor negyed óránként csinálod a próbaköröket
70000km az nem kevés
A 135-öst lehet hogy nem fogja szeretni,mert a gyári méret 142-es a 97 utáni XR 400 -on. Valószínű azért kormol kicsit,mert egy kicsit több benzint kap.
enyémben 2400km van
augusztus óta
és az órában is 2400 van mert lenulláztam amikor vettem
valami 70ezren túl volt aztán nem tetszett ez a nagy szám

a ténérébe olyan évi 2-3 ezer között ment bele, pedig az rendszám nélküli hobbigép volt hétvégente gurultunk egy kisebb-nagyobb karikát, és nem is minden hétvégén
asszony robogójába is belemegy évi 1000km pedig az csak helyben sétafikál vele és van hogy hetekig be sincs indítva
szóval én ebben a kevés km dologban nemigen hiszek, persze biztos akad néhány, de........
Az lenne a kézi dekompresszor,ahova a nyíl mutat.
150es fúvóka van benne vagyis 1,5mmes, meg egy minimális fojtás a kipuffban
a gyári fúvókamérettel bedarált 90 körül, így nem, de még mindig kormol egy kicsit, összefeketíti az indexem
találtam egy 135-ös fúvókát majd avval is tesztelem egyszer

kerékcsapágy cserét sem lehet sokáig halogatnom, már darabosan forog az elejében.... toltam bele egy kis fegyverolajat, csak kibírja a mostani hétvégét
havernak volt úgy hogy kivettük a kereket aztán kipotyogtak a csapágygolyók.... bár annak volt egy fura hangja menet közben
Kell hogy legyen a kormányon egy kézi dekompresszor kar is. A haveromnak volt ilyen motorja,és azon volt.
Akkora dombra azért nem kell felmennem, hogy gurulásra induljon .
Köszi az infókat, melóból hazaérek kipróbálom gáz nélkül.
Mert tény kicsit eddig mindíg rá szoktam húzni.
Automata dekompresoros nem kézi de megoldom :)
Nézz rá a mocira! Azért szerintem van ilyen,hogy leraknak,nem használnak egy motort. Az mostani gépemet 1000 km-el vettem,és ez érezhető rajta,és látszik is.
Ezt még nem volt módomban kipróbálni,úgy hogy kénytelen vagyok elhinni . Gyári beállításokkal,fúvókával csinálja ezt?
8 év alatt 6700km?
ettől többet szoktam kerékpározni, pedig nem sokat tekerek.......
Most vagy kijavította,vagy benéztem
Most nézem,hogy amit ajánlottam 2-személyes
1500 méter felett csak úgy indul, ha berúgás közben húzol egy gyors maxigázt aztán mire leér a berúgókar visszaengeded
rugdostam vagy 3 percig mire a rutinosabbja 1 rúgásra beindította