Láttam már eladót 20-25.000 ft -ért is de én fixen 15.000 ft-ot kérnék érte ez teljesen tökéletesen működik nincs szétkopva és a membránok se lyukasak.
A sok sok hónap az elég tág fogalom Úgy néz ki,hogy nem lesz szükségem a domi karbira bár még nem akarom elkiabálni de múlthéten be tudtam lőni a hsr 42-est csak egy másik súbertű kellett bele Tumaskának hála az ebay-en keresztül megjött és szépen működik,jól veszi a lapot és nagyon szépen indul Már csak a bowdent kell rákötnöm meg a légszűrő házhoz kell hozzá csatlakoztatnom egy csővel a jövő hétvégén
mi árba mozog egy dominátor karburátor,amit fel lehet szerelni xr 600-ra? vagy legalábbis te mi lóvét kérnél érte,amit egy az egyben csak fel kellene raknom?
A szívótoroknál és a légszűrőnél passzolni fog csak azt nem tudom,hogy a benzintanknál el-e férne Mert még olyannal nem találkoztam aki xr 650r-re rakta volna a domi karbit de ha valami haverod kiszeretné próbálni akkor szívesen adok neki próbára egy domi karbit Aztán ha jó és tetszik neki akkor megbeszéljük az anyagiakat.
masteronnak van igazsága volt itt már 8 ezerért is fent domi karbi és ég és föld a különbség... érdekes hogy xr gyár karbiját sehol sem dicsérik egyébként a domira meg egy ilyen jó karbi került
igazság szerint inkább egy kis robbanékonyság kellene, mert 130 után már kurvára fúj a szél rajta
már rendeltem nagyobb fogaskereket hátra meglátom avval milyen lesz
45 a gyári, most 40van aztán 47lesz
kipufogóért meg tuti nem fogok kiadni 40 meg 60 pénzeket, ezt a gyárit meg nem tudom szétszedni, pedig elméletileg kivehetős a vége
Ne variálj vele hanem tegyél fel egy tuning karbit Na jó viccet félretéve egy nyitottabb rendszerrel meg egy nagyobb főfúvókával szerintem ki tudnál belőle még csikarni egy kis erőt 3/4 gáz után is
már az xr4-től is gizdább vagyok
amúgy ez az xt sokkal lomhább mint a másik volt
bár a másikon sportkipuff volt ezen a gyári, igaz azon a spotkipuffban benne volt a hangtompító mert csendesebb volt mint a gyári
ellenben a mostani kevesebbet eszik kb 1 literrel
lehet egy mérettel kisebb fúvóka van benne vagy a másikba volt nagyobb
valahogy rákeveredtem az m5-re
a végsebességem (xt)146km/h
ami igazán fura hogy ennyivel megy 3/4 gázon is, olyan mintha visszafogná valami, hiába húzom a gázt
4.-ben meg 110 a vége ott nem érzem hogy valami fogná
Az egyik haverom is tm 40 et rakott az xr 650r-jére és előre a szívócsonkhoz ő se csináltatott toldást mert a bilincsel összetudta húzatni a gumicsonkot de hátra a légszűrőhöz kellett toldás,viszont a bowdennel ő is szopott mert a gyári hosszú volt
Majd meglátom honnan jövök ki a legjobban.Jaja megadóztatják ezek a szemetek rendesen, szoktam onnan rendelgetni gyári dolgokat mert tized áron vannak és még így is megéri.Egyébként érdekes amit mondasz hogy passzol mert mindenhol azt írják hogy nem plussz a gyári bovdenek sem jók hozzá.
mindenképp állítgatni kell