Köszönöm a segítséget! Elvittem a városhatárba a gépet és beállítottam a keverékcsavart. Remélhetőleg most már indul szépen hidegen is.
Elég rendes banda vagytok, hogy ilyen hamar, többen is a "segítségemre siettetek", tiszteletem az Uraknak!
Egy síktolattyús karbi tervben van, gondolom nem csak az indítás miatt lenne jobb...
Te nem értesz meg valamit ha kaksis lesz az már elég nagy gáz nem gondolod?
Anális az jó de persze nem mindegy kivel!
Mert egy igényes nő ad arra,hogy ne legyen csokis a dolog
Janszi nem lehetsz ilyen fillér baszó Jegyezd meg nőre,piára és kábítószerre sose sajnáld a pénzt mert ezek azok a dolgok amik akkor is jó kedvre derítenek ha már nagyon magad alatt vagy
Gondolom ma még nem fürödtél le mert piszkosul hülye vagy
Szerintem ma egy szaxi tzuti van vagy 4000 na eből én el megyek kb 230-250km egy napi jegy ára 3500 =egy saxi ha nagyon jó ribanc kb 30 perc 230km kb két óra szorakozás egy peca egész napos tehát 4000 30 percért na ezt én kihagyom maradok a motornál meg a pecánál asszony meg teszi a dolgát ha meg nem jönn másik azt ennyi
Ezt a benzinre verést még nem próbáltam.hogy kell? Kiloccsintasz a földre egy kicsit és úgy vered?Na az a pazarlás! Ráadásul ha a fűre öntöd akko az meg kiég.
Én 20 on évesen sportot űztem a kurvázásból Az volt a hobbim az edzés és a motorozás mellett és egy percig se bánom azt a pénzt amit
elbasztam a szó legszorosabb értelmébe
Szerintem biztos hogy 65ös pilotjet ( nemtom a magyar nevét ) van benne.Rakj bele egy 68ast. a főfúvókát nem cseréltettem, azt hiszem 175-ös pedig nekem teljes rendszer van k&n-el.
Egyébként van eladó 4dugós nyereg ha érdekel.Azért kurvajó mert nem kell hozzá adapter.eladó a KÁendN is juggatott oldalpanellel együtt ha kell.
Elég rendes banda vagytok, hogy ilyen hamar, többen is a "segítségemre siettetek", tiszteletem az Uraknak!
Egy síktolattyús karbi tervben van, gondolom nem csak az indítás miatt lenne jobb...