Nagyon sokat megyek tehát nem panaszkodom csak azért ez a fajta motorozás amit ti csináltok az hiányzik mármint a kaland!
Bele vertem a mociba 6000-et kb 3 honap ja most cseréltem olajat megint :)
Sziasztok! Vettem nemrég egy XR 650 R-t és lenne pár kérdésem, hátha tudjátok a választ.
Supermotoként üzemel a motor, viszont a hátsó gátló túl puha, és nekem alacsony is. Tudtok-e esetleg olyan hátsó rugóstagot, ami bemegy az XR alá nagyobb faragás nélkül?
Másik problémám, hogy kormolta a gyertyát, és nem is indult első rúgásra. Azóta gyertyát, légszűrőt cseréltem, és megmértem a szelephézagokat is, amik a gyári érték alatt voltak rendesen. Beállítottam a hézagokat, de még mindig nem pöcc röff, viszont már nem nyit be folyamat a szelep, úgyhogy megjött a kompresszió. Karbi gyári, fúvókák szintén. Keverékcsavar 2 és negyed fordulaton van, 1 és háromnegyeddel (amit gyárilag ír) még nehezebben indul. A motoron "sportdob" van, magyarán egy hosszú üres cső. Tehát fojtás semmi. Hozzáértő ötleteket várnék. Előre is köszönöm!
olyan 30 felé volt a benzin
szállás ingyen
kajára nem emlékszem de olyan napi 2ezer felé lehetett(kb azok a kaja árak kint mint itthon kivéve az ásványvíz)
a komp 350volt
gumi is ingyen volt mert kaptam egy lekopott szettet aminek a széle még kb ép volt
nekem csak olyasmi van pluszba ami letörik
tükör, index, sárvédő mittudoménmi
motorikus cucc nincs mert nem akarok szerelni
bár indexeket ismét be kell szerezni mert nagyon fogy
Ez mind a kettő ugyanolyan Mikuni tm 40 csak azért van árbeli különbség mert a drágábbik egy az egyben felrakható az xr 650 re mert meg van hozzá a két átalakító ami a szívócsonkhoz és a légszűrőhöz kell és adnak hozzá bowdent is.A Tm 40 es csak egy féle verzióban létezik ami Síktolattyús (flatside) és pumpás (accelrator pump ) csak a nevében van annyi változás,hogy az U.S.A-ba Hs 40-esnek hívják de szerkezetileg nincsenek benne változtatások.
én amióta hűséges vagyok nem tudok mit kezdeni a sok zsetonnal, már mindenhol az van
az asszony meg olyan mint a motor, 1 sosem elég, főleg nem minden célra
Helló
Talán tudja valaki: mi a különbség a mikuni tm40 flatslide meg a tm40 pumper közt? A flatslide- ben is van gyorsító pumpa ha jól olcastam de a különbözet meg 200 dollár tm40 flatslide
ha viszed műszakira akkor adnak egy lapot amin a másik szín van
de ha jól tudom az okmányirodán is átírják
persze 6 rugó mínusz egyből az új forgalmi miatt
6 rugó meg szinte semmi, egyszer nem állsz meg a ribiknél és már zsebben is az összeg
Bele vertem a mociba 6000-et kb 3 honap ja most cseréltem olajat megint :)