Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!
A motorozás rajtad múlik!
Amúgy a motor füstölése ezer más dologtól is lehet!
valahogy az van az emberek tudatában,hogy meggyűrűzöm" oszt jó lessz az"
Szinte soha nem jön be!
Helló!
Múltkor végre összefutottunk! Már csak motorozni kéne egyszer

Én is így jártam az 500nál a gyűrűzéssel! ment az új gyűrűkkel 500-1000 kmert és ugyan úgy füstölt mint előtte!
Szia!
Ugye nem gondolod komolyan,hogy csak meggyűrűzöd és megszűnik a probléma?
Hengerkopás?gyürühoronykiverődés?,henger váll?,hengerfej?(szelepek,szelepfészkek,szelepszárszimmering?)
Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor a gépműhelyek bezárhatnának!
amúgy egy ilyen régi gépnél,a gyűrűzés annyit ér mint fejlövésre a vietnámi balzsam!
előbb-utóbb nekem is kell valamit kezdeni a géppel
egyenlőre quad blokkra gyúrok, ami olyan ritka mint a munkamániás cigó
ha nem lesz eredmény akkor lesz generál, de amíg 1-2 rúgásra indul nem is érdekel a füstölgés
ktm nem lesz, mert nem kapok egyben pénzt, a részleteket meg úgy is elbassza a nej
Idén már nem érdekel hogy füstöl de télen rendbe rakom hogy ne okádja fordulaton! Ebay-en nézegettem 14font egy gyürüszett hozzá! reményeim szerint furatni nem kell csak gyürüzni abból viszont van rajta 3-4db
miért baj ha füstöl? legalább nincs annyi gond a fáradtolajjal
Jött egy mókus akinek vannak KLR cuccai ehez a 250eshez! Ugyhogy csere lesz valószinüleg! :)

Érdekes a motor egyébként...a váz szám szerint 86-os a blokk viszont 89es motorszám szerint! Létezik hogy a gyárban igy rakták össze?
6000ért a magamévá tenném :D
Túl vagyok rajta már Zsolti..sokmindennel előrébb jutottam a motorral! akksival is megy rendesen (kuplungkaros faszság volt benne) van világitásom is viszont a 20W50es actevoval is füstöl...sanszos hogy a gyürü lesz! ma voltam kint vele egyébként tetszik de tényleg forgatni kell ha erőt akarok kicsiholni belőle! Sebaj egyenlőre tetszik!
Igen most ki párszor vízzel, úgy, hogy tele engeded. aztán ha nincs benzin szaga akkor lángot neki :D
Én 9re gondoltam de ha itt fórumon elmegy engedek belőle
jön a disznóvágásos időszak?
kellene hurkát tölteni?
Mennyi az annyi?
nekem járt a KLR-hez csak nem fér el csak ha nagyon kilógatom hátra de ez meg nem ágyú hogy csöve legyen Szétvágni sajnálom inkább eladom!
Husqvarna TE610esé volt eredetileg!
csak 200-as,de nekem pont elég (egy darabig)
Nem rossz
Itt nem érdekel senkit ez a dob?
a feszitö kompletten 21böl van meg a vezetőt nem tudom kb ugyanennyi a vezetö is szerintem
Ha a felfogatás körül repedt meg, akkor awi-val hegesztesd meg.
Anyagával össze tudják olvasztani akár. Most át higítóval és fúvasd ki.
Akkor nem lesz benne benzingőz. Ha vízzel töltöd fel, kiég a picsába az anyag.
Fasza kis 250-es
ilyen kéne nekem is!
Kinéztem a pincéhez
Ezekre gondoltam:5 ill.10 alkatrész
Láncvezető-láncfeszítő
Nekem is zörgött a vezérlésem annó,mig kinem cseréltem a láncvezetőt ill. a láncfeszítőt.
A Hondánál vettem újat olyan 20 ropi volt a kettő ha jól emlékszem és bizony az új vezetőnek ill. feszítőnek olyan jó puha gumis anyaga volt a régi meg kemény volt mint a bakelit és nekem mindez zaj megszünt!
ez nem szita csak szivárog! lehet kapni ilyen 2 komponensű tank ragasztó gyurmát csak az a baj hogy mivel ez az egy felfogatási pontja van a tanknak és körülötte enged igy valószinü hogy a sulytól ami nyomja meg rázkódástól elválna megint!