az xr-en minden gyári
a tenere meg auto dekó, azon (sajna)nincs berúgási lehetőség
ha egyszer blokkbontás lesz akkor teszek bele berúgócuccot, helye megvan
pont ez a jó benne, az egyszerűség
minél kevesebb kacat annál kevesebb meghibásodási lehetőség
gondolom egy spiccelős karbi sem lett volna igazán több költség a gyárnak nem azért lett ilyen a gyári cucca
érdekességképp: már a 82es cagivámon is spiccelős karbi volt, de az olyanokat nyomott mint a köpködő kobra
jó szar is volt belőni tökéletesre
Szia!
Nekem is doki karbi van a gépen. Nincs vele gondom, hidegen szivató, melegen nélküle, rúgásra indul.
Az előző tulaja mondta, a gyári karbival szarakodott, ezért lett domi karbi rátéve.
Hát akkor te vagy a kivétel Nem,egyébként biztos,hogy be lehet jól állítani azt a régi xr karbit csak kérdés,hogy érdemes-e mert egyszerűbb ha az ember feldob rá egy domi karbit ami korszerűbb és azzal nincsenek indítási problémák még akkor se ha eldől a motor.Amúgy meg ha megnézed itt a fórumon nem ez az első,hogy panaszkodnak arra a karbira és sokan inkább a domi karbit részesítik előnybe.Igazából az az xr karbi annyira puritán,hogy még normális szivató sincs rajta csak egy levegő elzáró lemez
rúgtam régi fajta xt 600-ast,de annál elsőre kapcsolt az auto deko, ennél pedig nem,már a második rúgásnál sűrít,és nem engedi el a kompressziót!
ma megpróbálok bejutni a városba és vásárolni tűszelepet,mert már a motor ára elfolyt a karbin keresztül
épp ezen agyaltam hogy csak nem adnak ki a japók olyan gépet ami nem indul rendesen
nekem csak akkor nem indul ha fekszik, múltkor amikor huzigáltuk a villanypásztor alatt akkor ki kellett szellőztetni
Nekem melegen is indult egyre-max2re,meg én nem hasaználtam az autómata dekót,ved le a bovdenjét is hogy ne zavarjon!
Elmennék már szívesen megnézni csak sok a meló,meg kicsit szar most az idő odáig elmopedezni,de megoldom valahogy
Hol is vagy helyileg,meg a számod küld már el
kaoszxr6@freemail.hu
a tenere meg auto dekó, azon (sajna)nincs berúgási lehetőség
ha egyszer blokkbontás lesz akkor teszek bele berúgócuccot, helye megvan
minél kevesebb kacat annál kevesebb meghibásodási lehetőség
gondolom egy spiccelős karbi sem lett volna igazán több költség a gyárnak nem azért lett ilyen a gyári cucca
érdekességképp: már a 82es cagivámon is spiccelős karbi volt, de az olyanokat nyomott mint a köpködő kobra
jó szar is volt belőni tökéletesre
Nekem is doki karbi van a gépen. Nincs vele gondom, hidegen szivató, melegen nélküle, rúgásra indul.
Az előző tulaja mondta, a gyári karbival szarakodott, ezért lett domi karbi rátéve.
vettem hozzá a legújabb modelles exc dobot,kicsit nyitottabbá szeretném tenni,jövőhéten megjön,majd csinálok róla képet és videjót
ma megpróbálok bejutni a városba és vásárolni tűszelepet,mert már a motor ára elfolyt a karbin keresztül
nekem csak akkor nem indul ha fekszik, múltkor amikor huzigáltuk a villanypásztor alatt akkor ki kellett szellőztetni
Elmennék már szívesen megnézni csak sok a meló,meg kicsit szar most az idő odáig elmopedezni,de megoldom valahogy
Hol is vagy helyileg,meg a számod küld már el
kaoszxr6@freemail.hu
használom erősen és potyog le a festék róla
hamarosan terepszínű lesz
Meg van igen de még egy ilyen humor és megyek elveszem a tied és enyém lesz szép
bár értelme nemigen van