Csak azért adta el mert nem volt rajta önindító amúgy egy nagyon jó gép csak tudod idős korára az ember elkényelmesedik és jobban esik egy gombot megnyomni mint rugdalózni főleg akkor mikor már 20X csapod a földnek a motort és már dög fáradt vagy Szerintem nem kell neked se bemutatni azt az érzést
enyém xt se fiatal mégis egész jól indul
3-4 főtengelyfordulat és már röfög is
az xr is jól indul, bár hidegben néha nem találok felső holtpontot ha hosszú ideig áll
de a legkirályabb a szimó állt vagy fél évig nyitott benzincsappal aztán 2 rúgásra indult
Fel tenne rá egy Tm 40 et aztán nem lennének indítási gondjai A Correnti is Tm 40 et rakott az xr 650r re és utána úgy indult neki mint az álom még akkor is ha földhöz baszta a gépet.Előtte meg a gyárival ő is szopta F@szt keményen
Köszi a válaszod. Nem tudom melyiket éri meg jobban, ezeket az átalakítókat meg lehet venni külön is, bovdenek meg ahogyan olvastam zovizó kellenek majd hozzá.
köszi
Szia! A karbija már makulátlan tiszta, ezzel indítottam, a megvételt követően. Szivatót fél állásban használom rajta. A cél az, hogy egy-két rúgásra induljon. Célszerszámom is van mindenhez, úgyhogy bármit megpróbálok a cél érdekében.
Ne rugóstagot cserélj hanem csináltass hozzá másik kutyacsontot A karbit meg hangoltasd hozzá a nyitott rendszerhez vagy tegyél bele fojtást és úgy állíttasd be a karbit.
1 sorban van az az 1 henger
3-4 főtengelyfordulat és már röfög is
az xr is jól indul, bár hidegben néha nem találok felső holtpontot ha hosszú ideig áll
de a legkirályabb a szimó állt vagy fél évig nyitott benzincsappal aztán 2 rúgásra indult
De nem adnám oda egy új drz kényelmetlen motorért az tuti,nagy a szerelem:)
de a menete egyforma
enyémbe is xl600 fúvóka van
ha olyan az xr650 főfúvóka mint az xr400 akkor nekem van valahol egy 180as felesleges
köszi
Szerintem egy alapos karbi tisztitás nem árt neki