Simán passzol a tm 40 a henger felöl. A szűrőház felől kisebb az átmérő. Onnan tettem rá egy gumicsövet. Hosszra passzol. Ès gyári bowdennal üzemel. Az enyém 2003 mas.
igaz egy kicsit lehet el van használódva a karbi,vagy valami szorulhat,mert egy gázadásra fent marad az alapjárat,és majd másik vagy 3. gázadásra esik vissza a fordulat alapjáratra
Még egy kis ideig trükközöl vele aztán mikor már majd nem bírod idegekkel és már a seduxen sem segít akkor oda dobod a kutyádnak,hogy játsszon vele és teszel rá egy Domi karbit
en hidegen ráhuzott szivatoval 2szer átforgatom aztán szivató fél álásba kb... és inditás .. nekem igy mindig indul melegen meg elsöre de ha be pöccent és nem indul ne rugdosd tovább inkább szelöztesd kicsit ki a blokkot hamarabb fog indulni..
Amit belikeltem az egyik karbin van 2 db piros átalakító hogy passzoljon a légszűrőháznál meg a hengernél a karbi.. a power barn is így adja szóval biztos nem hülyeség.
szét szedtem a karbit az xr-en, mert vettem hozzá másik tűszelepet,de szerencsémre nem lett jó,mert ami benne van nagyobb, megpróbáltam járatgatni a régit, eddig úgy néz ki nem ereszt
valamint a meleg indítási problémára kerestem a választ, fentebb vettem a síbertűt max-ra (középső állásban volt), jól indult,csak dadogott nagyobb fordulaton, levettem a második szinte ,és úgy néz ki eddig hogy a probléma megoldódott, viszont most sem kell hideg indításnál szívató
jövhéten megnyitom a kipufogót, lehet még kalibrálni kell rajta...
Átalakító azért kell mert nem passzól a karbi külső torok mérete a szívócsonkkal mert a karbié 44mm a szívócsonk meg 48mm és a légszűrőnél is ugyanez a helyzet csak más méretekbe,ja és a tm 40 rövidebb is mint a gyári xr karbi.
Gyári karbival nekem úgy indult. Hogy gyújtás nèlkül full szivaton 2x átfgordít. Gyujtàs dullszivatón megrúgod. Elindul mielőt behörrenne átváltod közèpre a szivatót, bemelegíted szivato vissza alapállásba azt mehet.
én ha erősebben ránézek a fékre már blokkol
pedig gyári a cső és a tárcsa
a betét valami brembo szinteres nyavalya, kurvára nem megy a motorhoz mert kékre van festve
Ilyen kis tükröt hol lehet kapni? Ilyenre beneveznék! Legrosszabb esetben legyártom.
egésszen összegyültetek látom még janszi is él
valamint a meleg indítási problémára kerestem a választ, fentebb vettem a síbertűt max-ra (középső állásban volt), jól indult,csak dadogott nagyobb fordulaton, levettem a második szinte ,és úgy néz ki eddig hogy a probléma megoldódott, viszont most sem kell hideg indításnál szívató
jövhéten megnyitom a kipufogót, lehet még kalibrálni kell rajta...
pedig gyári a cső és a tárcsa
a betét valami brembo szinteres nyavalya, kurvára nem megy a motorhoz mert kékre van festve