Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ezen volt ilyen?Mármint ez az izé.
http://www.youtube.com/watch?v...

Ilyen kis tükröt hol lehet kapni? Ilyenre beneveznék! Legrosszabb esetben legyártom.
De sztem ne amcsiból rendelj. Úgy tudom raknak az árra vmi baszott nagy adót itthon. De ezt tumaska jobbon vágja.
Valószínű ki van már kopva a körtolattyú akkor viszont állítgathatod azt a karbit akárhogyan nem valószínű,hogy jó lesz
Simán passzol a tm 40 a henger felöl. A szűrőház felől kisebb az átmérő. Onnan tettem rá egy gumicsövet. Hosszra passzol. Ès gyári bowdennal üzemel. Az enyém 2003 mas.
látom árulod az xr-t pedig jó állapotban van
igaz egy kicsit lehet el van használódva a karbi,vagy valami szorulhat,mert egy gázadásra fent marad az alapjárat,és majd másik vagy 3. gázadásra esik vissza a fordulat alapjáratra
sziasztok
egésszen összegyültetek látom még janszi is él
de azt tedd hozzá,hogy tieden domi karbi van azzal nincs inítási probléma
Még egy kis ideig trükközöl vele aztán mikor már majd nem bírod idegekkel és már a seduxen sem segít akkor oda dobod a kutyádnak,hogy játsszon vele és teszel rá egy Domi karbit
mivel alig van itt olyan aki motorozik, kerestünk más témát
en hidegen ráhuzott szivatoval 2szer átforgatom aztán szivató fél álásba kb... és inditás .. nekem igy mindig indul melegen meg elsöre de ha be pöccent és nem indul ne rugdosd tovább inkább szelöztesd kicsit ki a blokkot hamarabb fog indulni..
ez meg már milyen fórum lett?
Ja bocs, Masteron már megválaszolta.
Amit belikeltem az egyik karbin van 2 db piros átalakító hogy passzoljon a légszűrőháznál meg a hengernél a karbi.. a power barn is így adja szóval biztos nem hülyeség.
szét szedtem a karbit az xr-en, mert vettem hozzá másik tűszelepet,de szerencsémre nem lett jó,mert ami benne van nagyobb, megpróbáltam járatgatni a régit, eddig úgy néz ki nem ereszt
valamint a meleg indítási problémára kerestem a választ, fentebb vettem a síbertűt max-ra (középső állásban volt), jól indult,csak dadogott nagyobb fordulaton, levettem a második szinte ,és úgy néz ki eddig hogy a probléma megoldódott, viszont most sem kell hideg indításnál szívató
jövhéten megnyitom a kipufogót, lehet még kalibrálni kell rajta...
Átalakító azért kell mert nem passzól a karbi külső torok mérete a szívócsonkkal mert a karbié 44mm a szívócsonk meg 48mm és a légszűrőnél is ugyanez a helyzet csak más méretekbe,ja és a tm 40 rövidebb is mint a gyári xr karbi.
Átalakítót jobban jársz ha csináltatsz egy esztergályossal mert úgy olcsóbb,bowdent is meglehet oldani.
Ap racing off road betét. Meg cserélj fèkolajat. A fèkbetètek ès a nyereg közt kell lenni hœvédő lemeznek.
Minek átralakító?
Gyári karbival nekem úgy indult. Hogy gyújtás nèlkül full szivaton 2x átfgordít. Gyujtàs dullszivatón megrúgod. Elindul mielőt behörrenne átváltod közèpre a szivatót, bemelegíted szivato vissza alapállásba azt mehet.
Majd megoldom nem lényeg
De ugye azt tudod hogy belül nincs semmi csak a nikecel?
én ha erősebben ránézek a fékre már blokkol
pedig gyári a cső és a tárcsa
a betét valami brembo szinteres nyavalya, kurvára nem megy a motorhoz mert kékre van festve