Sziasztok. A közeljövőben tervezek endurot vásárolni(ha sikerül elpasszolni az YZ-t). XR400-at néztem ki. Mennyire szervizigényes motorok(dugattyú, hajtókar, szelepek)? Mi szokott tönkremenni?
Sziasztok! Mennyit érhet nagyjából egy olyan XR aminek 90es a váza 92es a blokk , elől hátul tárcsás, a blokkja szét van szedve mert hajtókar cserés meg vez lánc vezetők és feszítő kell bele meg 2 kipufogó szelep. Az hajtókar már meg van hozzá (gyári) egy főntengely amivel meg lehet csinálni önindítósra másik deknivel. Kovácsolt dugó jó állapotban a hengerrel együtt. 1-1 leömlös Arrow dob. Válaszotok köszönöm.
Nem nagy kunszt kicserélni csak hát azért az is meló!..az enyémet még könnyü sztszedni is..láttam róla egy videót..:D ki kell venni szét kell csavarozni és fel kell pumpálni amig szét nem löki magát
Na meg volt az első teló olaj cseréje...ilyen fekete elhasznált motor olaj volt bleöntve vagy 2 deci oldalanként..előirás szerint 3,3deci kell oldalanként bele! Tettem bele de már késő..a jobbos eldurrant mert fel voltak fujva is sajnos..lehet megint szimeringet cserélni! nagy spiler leszek én már ebben..
Én nemrég állítottam be gyári középértékre, és rettenetesen szólnak vele a szelepek. Ajánlom az alsóbb tartományt, szívót 0.13-ra, kipufogót 0.18-ra. Ha vezérműlánc hangja van, akkor nem a hengerfejtől, hanem kicsit lejjebbről érkezik a hang, ahogy veri a lánc a láncvezetőket.
06 30 635 9305
de most már megtömöm teniszlabdával az elejét
és neked miért eladó a gép?
öngyújtó hiányossága!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Bármi előfordulhat, az ördög sosem alszik.