Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de fokozatban is ugyan igy egy bizonyos fordulattol
Nem lehet, hogy az új lánc nem tökéletesen kap rá a fogakra? A blokkban mást nem változtattál. És ez nem kopogás, határozott darálás.
Terheletlen állapotban, mikor nagyon forgatod, pl üresben, akkor csörög. Próbálj meg ebből kiindulni. Fokozatba kapcsolva nem csinálja nem?
Vagy visszarakod a fúvókát!
Az a baj a videókkal, hogy nem tudni honnan jön a zörgés!
Akkor tegyél bele OMV 100 as oktán számú benzint és kiderül
egy fenét nem másik karbival is produkált hasonlót.) ink a szegény keverék miatt
Itt most arra gondolsz,hogy kopogásos az égés?Mert azt felejtsd el az nem ilyen hangot ad és az xl 600 azzal a 1:8,5-ös sűríttésével nem fog kopogásos égést produkálni szerintem,de egyszerűen letudod tesztelni csak nagyobb oktánszámú benzin kell bele (100 as) és ennyi
gondolom senkit nem zavar hogy erröl témázok egy idelye mivel senki nem ír mást szoval lehet osztani az észt
egyébként szerinted lehet ez üzemanyag? mivel fúvóka lett cserélve?próbáljam ki újra vissza tenni a nagyobb fúvókát?
Gondolod hogy ez egyedi probléma lehet és másnak sosem volt ilyen?
Ha ezt így valaki eltalálja ebből a videóból akkor az nagyon nagy mester Nagyobb mint amilyen Joda volt
azért ha valakinek van ötlete amivel tudna segíteni az jó lenne..köszi:)
hihetetlenül intelligens vagy mondták már?
Beköltözött a blokkba egy csörgőkígyó
Hát szerintem se lehet az. Egy 100 kilós masina biztos az, de a DRZ is van olyan súlyra szerintem, mint az XR.
nekem nem tűnt fordulékonyabbnak a drz mint az xr
oké köszi a képeket,
látom már van rendszáma is
jó kis gép az hidd el,és a DRZ-től semmivel sem nehezebb!
Szokd meg és jó lesz az!
Hozzá kell szokni és jól hajtod majd.
Le ne cseréld!
Strapabíróbb ez, mint a haverod kanárija.
Szia!

Tényleg egyben van a gép,úgy ahogy mondtad. Az előző tulaja nem sokat használta. A benzin már romlott volt, tárcsa be volt rozsdálva. Karbi televolt zöld trutymóval,ezért nem nagyon tudtuk kipróbálni,mert felakadt a tűszelep. Hazahoztuk, valamelyest kitakarítottuk, de még ráférne egy alaposabb mosás,mert néha megindul a benzin. Tegnap kimentünk csapatni haverral,neki drz-je van, meglátszik a plusz 200 ccm különbség kigyorsításnál,viszont egy hátránya van: a kanyar . Itt ahol élünk kevés az egyenes szakasz sajnos, így egy kicsit elvette a kedvem, és szerintem én is leváltam egy fordulékonyabb gépre,pedig nagyon kár érte,látszik hogy egybe tartottad! Küldök képet a mostani állapotáról.
a power tape az ülésen plusz 5 lóerö
én is erre tippeltem jó füled van....de miért csak erős gázadásnál jöhet elő egyébként inkább vérérműlánc környékéről jön de szétszedtem újból és semmi
próbáltam......kellene vagy 15 centis, akkor meg ülve nem jó
mondja ezt az aki szintén ülve motorozott nagyon sokáig igaz Zsotti?
a lényeg hoyg megtanultad!