Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
nemtudtok valami jofajta rendszámtábal tartot,most egy lemezt tettem mert utolso figyelmeztetésem volt, de így iszonyatosan néz ki,eddig a lámpa alatt volt és nem volt függőleges
supertrapp létezik még, nem is olyan drága az usában
Egy régi 250 xr en volt egy nagyon tuti kipufogóm,öblös mély hang,de nem hangos,hanem pont,olyan amit jó hallani de még nem bántó a hangja!Full polírozott alumínium volt és nagyon karcsú!FRESCO cső volt,már akkor sem volt egy elterjedt márka,nem tudom létezik e még?
SZép napot.
De jó is volt motorozgatni kicsit megint
Holnap is bóklászok aztán jövő héten szívműtét a Kislánynak
A gyári xt kipuff az nagyon folytott,viszont legalább 1000kg .xt re teszel bármilyen normális kiput akkor sokkal jobban fog szellőzni ,ezáltal sokkal jobban veszi a lapot!
nekem valami fortély kelleni fog az xt-re mert kurvára lomha
és nem köpködi úgy a kipufogógázt ahogy kellene lehet túl sokat kóvályog a a dobban
de előtte még megvárom a 47es lánckereket, remélhetőleg avval bitangabb lesz, mert ugye úgysem bírom ki hogy ne használjam ott ahol nem kellene
XR 250 en volt SUPERTRAPP az hangolható volt ,volt hozzá egy csomó lamellaalakú lemez amit a végére lehetett felcsavarozni,minél többet tettél fel annál nagyobb volt a hangja(annál nagyobb volt a rajt lévő lukak felülete),ha csak egy két darab volt fent a csövön akkor nagyon szolid hangja volt!nagyon jó kis kipuff a SUPERTRAPP,használják autókon is!
havernak is arrow van de benne van a db killer
avval egész csendes, ha nincs benne akkor meg katasztrófális
Mikor még volt XT 600 am azon egy krómozott ARROW volt,nagyon durva hangja volt,ha a parkoló autók mellett húztam egy kövér gázt akkor jó pár riasztó bekapcsolt,hosszútávon nem lehetett elviselni,ellenben nagyon jól nézett ki a gépen!
Nekem meg zárni kellene rajta szerintem..nem hiszem hogy az üres 250es gyári dob olyan jó a motor nyomatékának! olyan hangja van mint egy 600asnak!
ilyesmi kellene nekem csak az xt-re
szerintem másik dob lesz a vége
Szevasztok!
Ha valakit érdekelne egy gyári DOMA összekötőcső xr4 hez,hivjon bátran(70 392 6846)
Nekem DOMA cső volt a gépen de bármi más dobot fel lehet rá tenni,a vég külső átmérője:50mm.
Jó ez a Keihin FCR-XR600 páros

http://youtu.be/K_U0-NWX42Y
Nemtom.Nem értek hozzá.Ha megtudod majd mond el mert kíváncsi vagyok.
leengedéskor ugyanolyan "húgy" sűrűségű a 10w40 meg a 20w50
én nem látok azon semmi különbséget
Korral jár... Vagyis a használattal. Megkopik a szelep és lassan leereszt.
Gyakrabban kell motorozni, akkor nincs ilyen baj !
arra kíváncsi lennék, hogy a 10w és a 15w között mi a különbség üzemmelegen ?
Egy jóállapotú XL600LM gyári dobra rágerjednék!
Az jó.De nem egy motorról beszélünk.A szerelőm nemrég rakott egy brpbe egy stage 1es vez.tengelyt és ott a 20w50 es ásványi olaj volt a recommended. Mindenki azt használ amit akar nekem vékony volt a 10es én 15w50et használok.
Lehet az is hogy ki van nyírva a gépem azé eszi annyira.
Vékony? Nekem 10w50 van benne és egy ml-t nem eszik belőle
Nagyobb erősebb szikra, 34%al többet nyom mint a gyári, mintha azt irná hgy jobban reagál a gázra, jobban pörög a hasznélható fordulatszám tartományban, tisztább a gyertya - ha kormolódna most akkor ez fasza dolog - tisztábban tarcccsa a szelepeket meg a dugót. Én így értelmezem, de lehet tévedek nem okoskodásként írtam. A te motoroddal nem tom hogyan működne lehet neked ez kellene: ez
Ha kipufogó érdekel,hívj fel engem : 06 30 635 9305
ez a trafó mit tud pluszban a gyárihoz képest?
mert pl az xr4 csak úgy indul ha gyorsan van rúgva
az akkusok beindulnak lassabb pumpálással is
Helló
Olaj az 15w50 a 10W kurvára vékony neki. Utcára a 15-45 az faja nekem ilyen volt, 180-at megy vele.
A gyerty problémádra ez jó lenne:link
Majd mond el mien volt, jövőre én is veszek.
Ha kipufogórendszer gyári kell akkor az enyém eladó ha gondolod.