A telóidat sztem nyugottan küldd el csikához. Nekem is ő javította. Sokkal faszább lett. Èn 10 w 40nel használom. Gyertya gyàri. Kicsit kormos nekem is, de nekem tm 40 van fent. Volt itt a fórumon aki hirdetett sport leömlőt cserèlte volna gyárira. Ahoz meg ccsak egy jó dob kell. De sokat nem nyom egy kipuff. 700as big bohre henger egy tm 40 meg màsik veztengely
Nekem 10w50 van benne.. ha jó a blokkod nem eszi meg. 15w50 inkább nyárra. Gázos telót szervízben töltetni.
Gyertya meg a gyári előírás szerint...ha kormos lehet sokat kap.
Mindenki azt irja akinek ilyenje van hogy gyakran bekapcsol a hütö venti még közuton is nem hogy terepen! Aztán hogy mi igaz ebből azt nem tudom! Tul gyorsan nem melegszik az fix! ma melegitettem a vizet tesztelés miatt csak ugy hogy egyhelyben pöfög külömbözö fordulaton! mondjuk termosztát nincs benne igy folyamat forgatja a vizet
ezen nincs öninditó! Vagyis Ön inditja egy bizonyos Kickstarterrel.. Szóval azzal nem lenne dolga! ami dolga lenne az hogy esetleg gyujtáson nem járó motorral hötse a vizet a hütöben ha szükséges! bár nem tudom van e értelme!
nem kell sok amper szerintem! mivel a generátor elbir mindent egybe köztük a világitást féklámpát meg a ventillátort gondolom nem sok az áram felvétele
ha nem kell sok amper érdemes lenne kipróbálni egy szünetmentes táp akkut.
asszony motorjába 2009 óta üzemel, de akkor dobta ki a rendszergazdi mert gyengének ítélte meg
nem tudom mi a legkisebb térfogatú belőle, nézz körbe, az áruk sem vad
Tettem akksit a rendszerbe de olyat ami félig halott tehát ha nem jár a moci akor nem müködik semmi ..annyira le volt merülve hogy csak menet közben lehetett kipróbálni a dolgokat!Én át variáltam elég sokmindent! az index kapcsolóra kötöttem a ventillátort de meg kellett kerülnöm az index relét!
Problémás azért volt leginkább mert még a tank sem volt fent a motoron igy egy 5ml-es fecskendővel etettem a mocit amig pöfögött..
Hogy kötögettél be mindent? Raktál akksit a rendszerbe, vagy járattad a motort? Nekem is össze kéne lapátolni az elektromosságot, mert kicsit össze vissza villog minden.
Sziasztok! Ismét kérdezősködöm kicsit!
XR650R-hez:
Olaj 10w40, vagy 15w50? Hátsó rugóstagon van egy szelep, oda levegő megy, vagy nitrogén? Egy utcán jól használható áttételt tudtok mondani, amivel azért megy is a motor, de kellőképpen agresszív is? Gyertya ideális esetben 8-as vagy 7-es hőértékű legyen? (Sajnos nálam a 7-essel is kormos volt, nemhogy a 8assal.)
És végül: Komplett kipufogó rendszert lehet-e kapni valahol, valakitől nem százezrekért? Az enyém sajnos meghorpadt az előző tulajnál. Valamint ha Érd környékén lakik valaki, elmehetnénk motorozni!
Termékeny volt ez a mai nap!
Bekötöttem a ventillátorom az index kapcsolóra ugy hogy a visszajelző világit ha megy a venti! Ezen felül ki eszkábáltam a hőgombát a hengerfejemből és betettem az ujat ami tökéletesen müködik! felraktam a gázkart is ami nincs eltörve végre illetve felraktam a hátsólámpámat be is kötöttem ujra vezetékeltem mert minden kábel 6helyen volt elcsipve,de mindegyik máshol és vissza volt bandázsolva! Szóval ez is megvan plusz bekötöttem a féklámpa kapcsolót is! Most töltödik az akksi holnap belemegy és pakolom vissza azb ülést is meg az idomokat! mostmár csak használni kell! a füstöléssel várok télig amikor szét boritom teljesen!
Szerintem lényegtelen,egy a lényeg mikor rakod össze nézd meg,hogy meddig ér fel a dugattyú teteje.Az a legjobb ha pont a henger tetejének a síkjával egy síkba van.Amúgy esetleg az nem lehet,hogy nem a hajtókar más hanem egy nagyobb fejmagasságú dugattyú van benne?Mert pl: az xl 600 nak a dugattyúja 2mm-el feljebb megy mint a dominátoré de ez csak az én feltételezésem és így látatlanba több ötletem nincs.
Gyertya meg a gyári előírás szerint...ha kormos lehet sokat kap.
tedd vagy ne tedd
ha én használnám tuti kellene, de a csontváz tested alatt nem valószínű hogy sűrűn forrna
asszony motorjába 2009 óta üzemel, de akkor dobta ki a rendszergazdi mert gyengének ítélte meg
nem tudom mi a legkisebb térfogatú belőle, nézz körbe, az áruk sem vad
Problémás azért volt leginkább mert még a tank sem volt fent a motoron igy egy 5ml-es fecskendővel etettem a mocit amig pöfögött..
XR650R-hez:
Olaj 10w40, vagy 15w50? Hátsó rugóstagon van egy szelep, oda levegő megy, vagy nitrogén? Egy utcán jól használható áttételt tudtok mondani, amivel azért megy is a motor, de kellőképpen agresszív is? Gyertya ideális esetben 8-as vagy 7-es hőértékű legyen? (Sajnos nálam a 7-essel is kormos volt, nemhogy a 8assal.)
És végül: Komplett kipufogó rendszert lehet-e kapni valahol, valakitől nem százezrekért? Az enyém sajnos meghorpadt az előző tulajnál. Valamint ha Érd környékén lakik valaki, elmehetnénk motorozni!
Bekötöttem a ventillátorom az index kapcsolóra ugy hogy a visszajelző világit ha megy a venti! Ezen felül ki eszkábáltam a hőgombát a hengerfejemből és betettem az ujat ami tökéletesen müködik! felraktam a gázkart is ami nincs eltörve végre illetve felraktam a hátsólámpámat be is kötöttem ujra vezetékeltem mert minden kábel 6helyen volt elcsipve,de mindegyik máshol és vissza volt bandázsolva! Szóval ez is megvan plusz bekötöttem a féklámpa kapcsolót is! Most töltödik az akksi holnap belemegy és pakolom vissza azb ülést is meg az idomokat! mostmár csak használni kell! a füstöléssel várok télig amikor szét boritom teljesen!
mai motorozás