Még valamit próbálj meg úszószintet ellenőrizz csak átlátszó csövet dugsz a karbi aljára kinyitod a leeresztőt és felhajtod a csövet karbi mellé. Havernak alacsony volt a szintje és össze visza volt alapjárata. leeresztőt
a leömlö eleje rozsdamentes a könyöktől viszont nem..ma le drótkorongoztam róla a retket meg a rozsdát! feltettem elinditottam olyan lilára égett mint a picsa
ezen nincs szét kopva ahogy néztem és mozgattam! Semmi! De nem egészen értema müködési elvét!a bowden csak egy pillangó szelepet huz! De akkor a suber hogy emelkedik?
mióta meg van nem lehet neki rendes alapjáratot lőni! Jár szépen minden gond nélkül aztán egy gázadás és nem esik vissza! ha lejjebb engedem a csavarral akkor vissza esik a fordulat egészen megállásig! Tehát ha az alapjárat állitó csavaron tekerek!
a vizhőfok mérőre nincs tipped hogy melyik vezeték megy a gombára?Szét szedtem a müszerfalat tesztelni..van egy sárga vezeték ami erre az órára van kötve ha van benne akksi gyujtáson van és erre teszek testet akkor kimozdul a mutató! Talán ez a szál lenne az?A hőgomba 1szálas
A motor váz szerint 89es...kerekek szerint 86os..nem tudom van e ilyen kapcsoló a sztendernél! megnézem ezt is! ilyen membrán lapot ha lyukas hol lehet kapni bele?Nézegettem hazai oldalakat nem nagyon van KLR-hez alaktrészük
A leállás meg azért van sztem mert van rajta sztdender érzékelő. ha koszos felcsukott sztendernél is azt érzékeli hogy lent van aztán slussszol. nem tudsz vele elindulni.
Azt kutasd fel a vezetékét 2 vezeték megy egy pici panelra vágd le őket aztán forrazd össze. Sose lesz rá gond. Ha meg nagyon gyári akkor a kapcsolót takarítsd ki és jó lesz. Jó kis moci amúgy grat hozzá.
majd a tűszelep elzár, ha eléri a maximumot.
nem fog kifojni a felhajtott csövön, ha elég hosszú