Leengeded az olajat, Leveszed a gyujtásdeknit vezláncot leveszed meg a lendkereket és kicseréled ha kel ha nem csak leveszed a lendekereket alatta van a feszítője fellazítod egy kis rugó feszesre huzza a feszítőt meghúzod késsz. A csere az fél nap az ellenörzés fél óra télen több mert nehezebben folyik az olaj :D
Akkor azt mond meg,hogy mi a bánatos faszért rakják be a klr 250 es oldalára a 650 es karburátor robbantott ábráját Számomra egyértelműnek tűnt,hogy az egy cvk 34 es lehet ha már arról irogatnak az oldalon
Azért az mert amikor a pácienshez hohhákerült meg se nézték hogy milyen állapotba van jó hogy szétbasz mindent, meg vigyázni kell mert a balanszlán fogaskereke a főtegelyen fix és ha ott kopás van akkor főtengő is csere
de kurva egyszerűen ellenőrizhető és cserélhető. csak figyelni kell rá.
péntek délután tudom ezt megnézni ha nincs szétbaszva a csavar és meg tudom nyitni!Akkor rá lesek! Azért olvasgatam utána ilyen balansz láncról meg ilyen szarokról ami kicsit kétségbe ejtő..
Nem hát. Amúgy nekem nagyon bejönek. a kép meg annyi lessz sztem mint a 600asnál lesz a csöbe egy szint ami visszaforditva kb az ülepitöpohár felfogató csavarjának a fejével van egy szintben
Az igazság az hogy itt kaptam minden motoromhoz épkézláb válaszokat és ugy gondolom itt talán senki nem olyan megszállott tipus bolond hogy elhajtson a picsába a hülyeségeimmel amikből volt bőven meg még lesz is!
Megfogtalak!
Ezt az oldalról ollóztam ki, amit linkeltél.
Image Sources: Gadjetjq.com - KLR650.net - Kawasaki.com
Note: The top image is of a CVK40. While it is a different carburetor than the CVK34 in the KLR 250 their layouts are almost identical.
Szóval a felső képen egy CVK40 karbi van (KLR650), a CVK34 és CVK36 karbinak más a felépítése.
de kurva egyszerűen ellenőrizhető és cserélhető. csak figyelni kell rá.
NDK sexfilm anno 62'ből..
Ebben a lényeg benne van.
Hanem hogy hondafórumon kawát javítunk :D
Egyformán jár az agyunk, egyszerre néztük ugyanazt.
innen töltsd le ebbe benne van!
Ezt az oldalról ollóztam ki, amit linkeltél.
Image Sources: Gadjetjq.com - KLR650.net - Kawasaki.com
Note: The top image is of a CVK40. While it is a different carburetor than the CVK34 in the KLR 250 their layouts are almost identical.
Szóval a felső képen egy CVK40 karbi van (KLR650), a CVK34 és CVK36 karbinak más a felépítése.
Olvasni kell a sorok között!