Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy mer úgy csinál blogot hogy a motorját szét se szedte
Sztem lénegtelen Az igazszág meg odaátvan :D Vegyétek meg a motoromat!
Ez jogos. De vannak idióta emberek, akik nem olyan okosak, mint mi.
Leengeded az olajat, Leveszed a gyujtásdeknit vezláncot leveszed meg a lendkereket és kicseréled ha kel ha nem csak leveszed a lendekereket alatta van a feszítője fellazítod egy kis rugó feszesre huzza a feszítőt meghúzod késsz. A csere az fél nap az ellenörzés fél óra télen több mert nehezebben folyik az olaj :D
Akkor azt mond meg,hogy mi a bánatos faszért rakják be a klr 250 es oldalára a 650 es karburátor robbantott ábráját Számomra egyértelműnek tűnt,hogy az egy cvk 34 es lehet ha már arról irogatnak az oldalon
Nemrég drz-ztem is kawasaki is van a hondán kivül is élet. Csak pénz kell meg nem ktm
Na ebből most semmit nem értettem! De majd átnézem az ábrákat hátha részletezve van!
Van fasza kis feszítője 3000ért kapsz hozzá egy méter láncot ami 3 szor elég. Csak ellenőrizni kell ennyi.
Azért az mert amikor a pácienshez hohhákerült meg se nézték hogy milyen állapotba van jó hogy szétbasz mindent, meg vigyázni kell mert a balanszlán fogaskereke a főtegelyen fix és ha ott kopás van akkor főtengő is csere
de kurva egyszerűen ellenőrizhető és cserélhető. csak figyelni kell rá.
Hát a fogaskerék hajtás azért biztosabb. Régi vasaknál vannak érdekes megoldások.
péntek délután tudom ezt megnézni ha nincs szétbaszva a csavar és meg tudom nyitni!Akkor rá lesek! Azért olvasgatam utána ilyen balansz láncról meg ilyen szarokról ami kicsit kétségbe ejtő..
Nem hát. Amúgy nekem nagyon bejönek. a kép meg annyi lessz sztem mint a 600asnál lesz a csöbe egy szint ami visszaforditva kb az ülepitöpohár felfogató csavarjának a fejével van egy szintben
ja,ja spricce gut oh ja!

NDK sexfilm anno 62'ből..
Ein Bier bitte! Ennyi elég is.
Ebben a lényeg benne van.
Én most is itt vagyok azt mégse tudok, de tudok bitte danke :D azzal már jóvagyok nem?
A számokat megérted így is, úgy is. Kép meg adja magát.
Az igazság az hogy itt kaptam minden motoromhoz épkézláb válaszokat és ugy gondolom itt talán senki nem olyan megszállott tipus bolond hogy elhajtson a picsába a hülyeségeimmel amikből volt bőven meg még lesz is!
Angolt szedtem le! Ich bin turiszt én nem tudni németül pedig 13évig próbálták a fejembe verni!
Így van kérem
Nem ez a lényeg :D
Hanem hogy hondafórumon kawát javítunk :D

Egyformán jár az agyunk, egyszerre néztük ugyanazt.
http://www.manualedereparatie....

innen töltsd le ebbe benne van!
Megfogtalak!
Ezt az oldalról ollóztam ki, amit linkeltél.
Image Sources: Gadjetjq.com - KLR650.net - Kawasaki.com
Note: The top image is of a CVK40. While it is a different carburetor than the CVK34 in the KLR 250 their layouts are almost identical.

Szóval a felső képen egy CVK40 karbi van (KLR650), a CVK34 és CVK36 karbinak más a felépítése.

Olvasni kell a sorok között!
jogos..