Pontosítanék nem a gázbowden felfogatója hanem a kiegyenlitő felől va egy fém ami beszorítja a benzin befojót a karbiba ahova rámegy a csapról a slag a másik fele meg egy levegőző. a pici o gyűrűre vigyázz mert hirtelen gázra néha befullad ha nincsen bennt.
Szerintem ugyan olyan mint ami a 600ason van csak kissebb torokátmérőben. A lényeg hogy ez a pici membrán nem a kiegyenlítő felül van a 600ason hanem a gázbovden bowden házának a felfogó állványát a karbira két csavar fogja fel. Na azt az állványt leveszed a két csavararl de óvatosan mert alatta van egy baszott hosszú rugó meg persze egy kis fedél ami alatt ot a membrán meg egy icipici o gyűrű. na azt a membránt nézd meg. meg van ott a fedélben nagyon apró levegőjárat azt is pucold ki. de sztem membrán lesz haver 600asába is az kellett.
Nem úgy gyorsítós mintha spriccelne csak az alapjárati üzemanyaghoz ad több levegőt és zárja el a vákum hatására.Én úgy ismertem mint gyorsító membrán de aztán lehet más neve van a szakirodalomba
Az XR karbin is ilyesmi van, de az nem gyorsító, hanem valami air cutoff valve (elzáró szelep). Olyasmit vettem ki az angol leírásból, hogy hirtelen gázelvételnél megakadályozza a túldúsulást. Vagy mifene.
Az amit te kiszedtél az a fő membrán az emeli a tolattyút a gyorsító membrán az oldalt van és jóval kisebb de majd keresek egy robbantott ábrát neked,hogy lásd miről beszélek.
nos...az a membrán amit Masteron mondott nem 5forintos nagyságú hanem olyan 6centi átméröjü és a karbi tetején van! Nem lyukas nem szelel sehol! Karbit szétszedtem kitakaritottam és ugy nézem hogy a visszahuzó rugó nyulott ki vagy fáradt el! most kimostam belőle minden retket igy jobb valamivel!
Elektronikai gondok vannak az tuti ezt is megállapitottam! Szereztem egy akksit! Bele raktam bekötöttem minden frankón müködik...alapjáraton...aztán amikor lerugtam sebességbe akkor leállt minden alkalommal! Azt hittem kuplung beállitás de mivel minden fordulat tartományban ezt produkálta igy csak elektronikára gondolhattam! Akksit lekötöttem és már nem is volt semmi gondja! A kábeleken nem igazodtam ki! Amiért bele tettem az akksit az a hőfok visszajelzés lett volna de arra sem jöttem rá hogy melyik kábelnek kellene a gombához mennie! Ugyanis a gomba bent van csak le van csipve a vezetéke...! Szóval vennem kell rá egy ventit és bekötni kapcsolóra!Persze ha az megoldható hogy ne akksiról menjen!
Bowdeneket felülre tedd a markolatnál, nekem sokat segített a dominatoron. A fékcsövet is fent akarom majd elfűzni, úgy mint az XR-en. Ja és irigylem a fém fékcsövedet
Utána nézek holnap! Pedig ma nagyon szétszedtem de én hülye ujra össze is pakoltam...ki kellett füzni a gázbowdeneket mert a kormány jobb oldaláról a nyak elött baloldalra volt füzve onnan pedig vissza a jobb oldalra a karbiba!Amikor elforditottam a kormányt huzta a gázt.. Ülés leszed,oldal idomokat leszed,tank leszed bowden kifüz ehez a fejidomot is le kellett szednem ami nem is volt baj mert világitásom sem volt!Alsőkereket is kiszedtem mert a kilométeróra kihajtás sem volt jó (most sem az mert hiányzik egy lapka ami hajtaná) Szóval mondhatni ripityára volt szedve! De össze pakoltam rajta mindent megtankoltam erre fojik az anyag valahonnan plusz ugye ingadozik az alapjárat! Holnap ujra ülés le idomok le tank le karbi ki,pucolás takaritás tankot megnézni hogy mi van aztán ujra össze!
Elektronikai gondok vannak az tuti ezt is megállapitottam! Szereztem egy akksit! Bele raktam bekötöttem minden frankón müködik...alapjáraton...aztán amikor lerugtam sebességbe akkor leállt minden alkalommal! Azt hittem kuplung beállitás de mivel minden fordulat tartományban ezt produkálta igy csak elektronikára gondolhattam! Akksit lekötöttem és már nem is volt semmi gondja! A kábeleken nem igazodtam ki! Amiért bele tettem az akksit az a hőfok visszajelzés lett volna de arra sem jöttem rá hogy melyik kábelnek kellene a gombához mennie! Ugyanis a gomba bent van csak le van csipve a vezetéke...! Szóval vennem kell rá egy ventit és bekötni kapcsolóra!Persze ha az megoldható hogy ne akksiról menjen!
Km óra meghajtót keresek!
Valakinek?