Most jöttem haza, bejártuk picit... Olyan dzsungel nőtt, hogy állandóan előre kellett sétálni az ágakat tördelni!
Ahol tavaly még autó szélességű út volt...
A 15-45 az nagyon nem jó terepre Nekem régen 14-45 volt de az se volt még az igazi mert 2 személlyel nagyon csattogtatta a láncot,aztán én a 15-50 es ami 3,33- as áttétel mellett döntöttem mert ezzel is megy végre 135-140 et ami bőven elég terepen
Eddig 15:45 volt az arány, most 13:45 lett ez megegyezik a 14:48-aránnyal :) 3.00-ról --- 3,46 a 14:48 pedig 3,42 :) Harap a gép. Eddig soha nem tudtam felkapcsolgatni... 160-170es végsebesség sok terepre.
én meg úgy vagyok hogy a motor van értem, szóval nemigen érdekel mi van vele
de ami kell azt kicserélem, pl az xr4-en elkezdett mocorogni a láncszem dobom is le a télen, pedig tuti elmenne még egy csomót, de nem akarok rizikózni, meg mentést kérni valahová a román helyekbe
1 szer kell megcsinálni és akkor már úgy vagy vele nem is adod el!
Mi elég sokat megyünk! Ha patent a gép nem nyúlsz hozzá..... Van kötelező dolog, nagy szerviz..... (ha + dolog kerül rá) De én úgy voltam ha én vagyok a motorért és a motor van értem mindig hazahozott! nem kell 10-20-100 ezret rákölteni hogy patent legyen az a motor......
1x kell szerelni de akkor rendesen
pl az opelban nyekergett az egyik toronycsapágy, aztán ha már darabokban volt, kicseréltettem rajta mindent még a féktárcsát is......
így pár éven belül tuti spóroltam is egy csomót a munkadíjjal
Nem az ikertestvérem csak egy haver a szomszédos kerületből de valószínű,hogy ragályos ez a motorbuheráló betegség amiben én szenvedek és elkapta tőlem
7.-én (hajó idő lesz) tartunk egy laza terepezést Csepelen, a Duna parton. Aztán táborfájőr. Aztán éjszakai túra.
Aki akar hozzon sátrat, a parton remekül lehet vadkempizni.
Start: lakihegyi adótorony 11h
(ha rossz idő lesz egy héttel később tartjuk, ha addig felázik a talaj, de jó idő lesz terepesgumi szükséges)
Ahol tavaly még autó szélességű út volt...
de ami kell azt kicserélem, pl az xr4-en elkezdett mocorogni a láncszem dobom is le a télen, pedig tuti elmenne még egy csomót, de nem akarok rizikózni, meg mentést kérni valahová a román helyekbe
Mi elég sokat megyünk! Ha patent a gép nem nyúlsz hozzá..... Van kötelező dolog, nagy szerviz..... (ha + dolog kerül rá) De én úgy voltam ha én vagyok a motorért és a motor van értem mindig hazahozott! nem kell 10-20-100 ezret rákölteni hogy patent legyen az a motor......
pl az opelban nyekergett az egyik toronycsapágy, aztán ha már darabokban volt, kicseréltettem rajta mindent még a féktárcsát is......
így pár éven belül tuti spóroltam is egy csomót a munkadíjjal
kb tavasz óta folyamatosan szenvedsz vele
masteron ikertestvére vagy?
Itt egy kép ha gondolod rakok még fel........
7.-én (hajó idő lesz) tartunk egy laza terepezést Csepelen, a Duna parton. Aztán táborfájőr. Aztán éjszakai túra.
Aki akar hozzon sátrat, a parton remekül lehet vadkempizni.
Start: lakihegyi adótorony 11h
(ha rossz idő lesz egy héttel később tartjuk, ha addig felázik a talaj, de jó idő lesz terepesgumi szükséges)