Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lábtartót valaki jómultkor vett magának! Első pár kellene mert az enyém az gumis nem fogas...hol és mennyiért érdemes meg milyet venni? Gondolom minnél szélesebbet érdemes!
ha nem fogsz extrémendórózni akkor nemigen fog zavarni az önindító hiánya.
ha 60-70 fokos emelkedőn akarnád rugdosni akkor szidni fogod magad miért is nem vettél varázsgombos egyedet
amúgy a berúgós motor általában jobban karbantartot, mert ugye ki is akarná fél óráig pumpálni indítás előtt
Képet majd ő mutat róla,amúgy laca538 az itteni nick neve.
képek vannak a gépről?
Úgy tudom 350.000ft volt az irányár de vele kell majd egyezkedned Az xr blokkot nem tudod önindítósra megcsinálni Ahhoz ki kell cserélni a blokkot domira.
mi összeg a motor?
amúgy xr600-ba meg lehet oldani hogy öngyújtó kerüljön? mi kell pluszba hozzá? és mennyi lóvé körül lenne?
Akkor ha már Fmx-be gondolkodsz van itt egy srác aki eladná talán és az övében ki vannak cserélve a kerekek enduróra elől 21-es nagy fékkel hátul 18 as.Ha érdekel megkérdezem neked,hogy eladja -e még.
itthon van a Takasago szett,biztos bele lehet építeni,de mindenképp endúrózni kell
650-be tetszik az öngyújtó, viszont nem félnék az xr-től ha 0km-es lenne a blokkja,mert akkor akármikor beindulna rúgásra elsőre,de sok évesen meg 42 tulaj után....
berúgós csak akkor jó ha patika a blokk,viszont egyik esetbe se tudni....
Rosszul irtam az egyik off-road enduró a másik közútra való.
Először döntsd el,hogy endurózni vagy supermoto-zni szeretnél Amúgy a blokkja mind kettőnek jó konstrukció csak egyik utcára való a másik közútra.
Üdv mindenkinek!

Ezt a gépet valaki ment már megnézni,esetleg ismeritek?
Mennyire bevált,mire érdemes odafigyelni?
http://www.kepesmotor.hu/honda-supermoto/p1241712&c=1007


még ez az ami szóba jöhet,de nem tudom melyiknél maradjak...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_600_r_nyir
egyhaza-7177905
Vizhütéses a motor! De nyilván nem hülyeségből találták ki a mennyiséget! papirszürös az olajnál amugy..azt meg kimosni...inkább kicserélem! nyilván nem drágább mint a kocsimba!
ki is lehet mosogatni, de kb olyan mintha a kotont mosnád akció után.....
ha berakódik a szűrő akkor kinyit a szelep benne aztán úgy megy az olaj át rajta mintha ott se lenne
persze ha párszáz km van benne akkor kár cserélni
2 liter meg azért kell mert az hűti a motort
Még egy kérdés bár valószinüleg a választ is tudom...Olajszüröt mindig kell cserélni? Első motorom amiben van olajszürö! Most 10W40es olaj lett téve bele de le fogom cserélni a jól bevált Actewo-ra hamarosan! most cseréltem szüröt benne,kaptam hozzá! ha 1-2héten belül megint olajat cserélek cseréljem ujra a szüröt is?

Ja a másik amin kiakadtam hogy ebbe a pöcsköszörübe 2liter olaj megy bele...
Megtaláltam! már csak az én kézvédőm ivét kell megnézni hogy vajon UFO-e vagy polisport...
igen az hiányzik! kell rá burkolat!
ráadásul félig meg volt tankolva
az YZ meg 2liter benyával ment el a háztól! Miután a DT-t fullra tankolva adtam el megfogadtam hogy soha többet ilyet!
Az évjáratot tekintve létezik hogy 86os most nézem a Bikez.com-on! viszont ugyan igy néznek ki 86-91ig...
láttam nemrég az apróban alus kézvédőhöz műanyag részt, ha jól emlékszem 3000ft volt és piros
látom neked hiányzik
Ez már azért egy használhatóbb motor mint az Yz 250 Viszont a fogyasztását biztos szeretni fogod mert ha ez jól be van lőve akkor 3-4 liternél nem kér többet 100 km-en
ez egy jó ötlet Ini köszi! bár most 2napig dolgozom de utána neki állok az ilyeneket kiküszöbölni! Meg elviszem müanyagoshoz szerintem a sárvédőt
mosd ki a bowdent petróleummal
az még a rozsdát is feloldja
és takarítsd meg a gáz alatti kormányszakaszt sokan bezsírozzák utána összeáll a cucc a sok portól
a felni szerint 86os..amit azért kétlek mert tárcsás az elsőfék... de majd jobban átnézem hátha benne van valahol..vagy vázszámban benne van?