Szia,
nagy valószínűséggel az okozza hogy nehezen indul melegen,hogy sok üzemanyagot kap,ami ugye hidegen jól jön neki.
Próbáld meg úgy indítani melegen,hogy előtte átszellőzteted(kézi dekompresszor behúz,teljes gázt adsz,és belerúgsz 4-5 öt),és ha ezután könnyebben indul,akkor tuti az a baja,hogy sok benzint kap.
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, úgy gondoltam most már be is köszönök.
Cirka 1 hónapja vagyok tulaja egy XL600R-nek, már régóta akartam egy nagyobb kaliberű hobby motort nem bántam meg a vételt . Igaz nem önindítós a gépezet de ez annyira nem zavar legalább formában marad az ember, a súlyát meg szokni kell de elég kezes gép a tapasztalatok alapján. Pedig benne volt a félsz mikor megvettem, de ha észnél van az ember békés jószág ez. (persze eszetlenkedni is lehet vele ha úgy hozza a szitu ) Amúgy is akkor töri össze magát az ember mikor felbátorodik, hogy most aztán már lehet cibálni aztán paff… Sok hasznos infót találtam itt és ahogy olvasgatom elég jó légkörű kis társaság van itt a fórumon, remélem idővel én is hozzá tudok járulni érdemben ehez a kis közösséghez .
Egyetlen kérdésem lenne csak amire eddig nem találtam választ mi eredményezheti azt hogy hidegen „pöccre” indul a moci de melegen nincs az az isten, hogy rugásra induljon vagy igencsak kifullad az ember mire nagy nehezen beröffen, mindig dombon kell parkírozni mert meggurítva meg egy felet fordul a kerék és már megy is, nem értem . Fórumot olvasgatva pont fordítva szoktak panaszkodni tehát hidegen indul nehezen melegen meg könnyen.
Lehetek én is béna még az is egy opció de ha hidegen nincs gond az indításával gondolom azért melegen is menne annyira nem lehetek balfasz.
Kicsit hosszúra sikerült az első postom elnézést érte amennyiben valakinek van valami tippje vagy ilyesmi tapasztalata ossza meg velem.
Te én enduroztam eleget igaz egy suzuki dr600r/dakaron de azzal kezdetem a legális nagymotorozást és igen szerettem az endurót. De 600m3 alá azért nem is megyek szívesen elég nagy vagyok el küzdök majd a fordulásokkal meg stb. A kismuffok meg had integessenek meg nedvesedjenek csak. De hagyjuk ezt szóval nem a legjobb az a gép amit kinéztem Győrben majd lessz másik. A bár a suzuki megbízható volt most a honda mégis közelebb áll kicsit mint a suzi milyen típushibái vannak ezeknek a gépeknek amire érdemes oda figyelni meg gyorsan ki lehet szúrni vételkor? meg használatkor meg stb.
remélhetőleg lesznek túrák
idén már csak szombaton megyek hosszabb túrára
ide is utánfutóval visszük a motorokat
utána azt hiszem elteszem télire a műszert
nekikezdek fogyókúrázni, aztán nem lesz erő motorozni, meg lassan napközben is hidegek lesznek
Olcsón oda adná,csak már vigye valaki
Annyit tudok róla,hogy narancs színű ,2003 -as évjárat,km -t nem tudom. Ha esetleg komolyan érdekelne,privátban megadom a mobilját,vagy add meg te a tiéd itt:colt72@freemail.hu.
olyan árakat csinál használt alkatrészekre hogy 1millio 2 százbol összeraksz egy mocit. ha eszembejut a gyerek huu ne is.. voltam nála nagyon nagy arc...
rájöttem valamelyik nap guminézegetés közben hogy a c18 ,19, 20, az mind tök kemény gumi puha talajra, a mitas c02 es tök puha gumi, köves kemény talajra, viszont a füvön életveszélyes. szar az a gumi.
aszfalton utálok menni
múltkor esőben át akartam menni egy körforgalom padka részén (ugye az egyenes a legrövidebb )
aztán a hátsó kerék nem tudott felkapaszkodni azon a pár centis rézsútos részen és egy nagy drift lett a vége
úgy mentem vagy 4 métert mint a salakmotorosok, egész beszarás közeli élmény volt
mi lett volna ha tépek kiló felett?
hátul fos mitas volt, életben nem veszek több mitast, metzeler is csúszik vizes aszfalton, de a mitas valami extrafos
A Győri sem volt 2 személyes,viszont ezen van hátsó lábtartó,ha nem is legálisan.