Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mégegyszer! a tesonak kénehe, az ixel 600 ho állorész gyujtás, minden teso, és nem teso adjatok má tel számokat kinek van? köszi salem a lajkum
Persze hogy nem elég,hogy egy XR400-on ülsz.Nekem szerencsére volt módom kipróbálni mindkettőt. És ráadásul soha nem állítottam,hogy milyen marha jól motorozok,de az én tapasztalatom az,amit leírtam. De ahogy látom,neked is ez a véleményed.
A haver egyébként nagyon szereti a 650-est,ugyanott elmegy ahol mi,és ha úgy tartja kedve 160-al megy vele,és pont emiatt szereti. Én meg krossz gumival nem szeretek 160-al menni,úgy hogy nem hiányzik ez az érzés Amikor a Honda után ráült a KTM LC4 -ére,nem tudta mi van vele,miért nem megy,és miért nem akar kanyarodni,mert az még így sem kanyarodik.És azért beismerte,hogy az LC4 egy nagy szar az XR 650-hez képest.
gyárit? nekem még van a gyáribol 1 darab, vagy csináljak neked 1-et? nem gyárit? azt a szlovák tüzoltopalackot dikházd meg tesso!
ha akarod szegeccsel rányomok egy webring táblát mit szosz? köll?
Helló!

Én sajna XL kipuffot keresek,köszi!
Nekem van 650-es de sajna be kell ismerni, hogy ez igaz. De persze azért a nehéz terepen nem elég ha az ember egy XR 400 on üll. Azért tudni is kell- Voltunk a múlt héten egy hosszabb túrán és Somogybabodon találkoztunk XR 400-asokkal. Na úgy túnt tényleg jobbak a nehéz terepen.
Honnan tudod?
ezek a műmájerek inkább sportgéppel nyomulnak
attól jobban nedvesednek a kismuffok
"Ha a haverral megyünk valamerre,és meglátja valaki hogy 650-se van,mindjárt elsül a faxa,és elismerően bólogat" -igy helyes,kimaradt a valaki.
Meg kell nézni személyesen,és egyből kiderül minden,főleg ha már láttál ilyen motort,és ismered is
Pedig tutira van olyan,aki csak azért vesz egy ilyen motort,mert az mondja mindenki rá,hogy huuuuuuu,meg haaaaaaaa
Ha a haverral megyünk valamerre,és meglátja hogy 650-se van,mindjárt elsül a faxa,és elismerően bólogat
Az XR 650 egy nagyon jó motor,de nekem a 400-as után nem tetszik terepen,és nem azért mert olyan brutális,hogy nem lehet megzabolázni,hanem azért,mert a 400-as egyszerűen jobb terepen.Könnyebb,jobban fordul,nincs benne víz ami felforrjon,és ami kifolyjon ha nagyot perecelsz. Hosszú egyenesben viszont elmegy a 650-es,persze csak ha mered húzni.
ha eladnám a gépem tuti vennék rá egy fos mitas enduro gumit és egyből terepen nem használt motor lenne

most egy 650es versenyendúrót ki a fene használna aszfaltos lötyögésre?
ugyanmár......
amúgy több forrásból hallottam, hogy a 650es egy komisz dög, ezzel szemben a 400ast mindenki istenítette
Szerintem ezzel jobban járnál,még akkor is ha 1 személyes,és idősebb.
Szia!
Én még tavaly megnéztem ezt a motort a haverommal,és mentem is vele. Élőben nagyon szarul nézett ki,és nagyon szarul is ment. Nem annyi km van benne,mint ami oda van írva,és még a hűtője is folyt. Kicsit füstölt is. Úgy mentünk oda Bp -ről,hogy elhozzuk,de ott maradt
megoldások:
1: gyári gyertyakucs
2: 18as csőkulcs méretrevágva

én elvágtam egy 18as csőkulcsot és végébe hegesztettem egy 11es krovafejet aztán teljes a boldogság
állítom hogy sokkal jobb mint a gyári
11es fejet eddig még úgysem használtam.........
Jó napot mit szóltok ehhez a darabhoz tetszene vennék ilyet vagy valami hasonlót. Műszaki fontos meg a 2 személy cipelés mert egy csomón nem látok utas lábtartót.
Hello.Xr 400-ból hogy kell kioperálni a gyertyát?Mert nekem nem sikerül.:)
britton,

nekem van egy gyári állapotú gyári dobom XR600ra, ha érdekel szólj, megegyezünk az árban.
nekem megvan benne a szikrafogó épen, és van benne egy kb 10 centis csövecske olyan 25-30mm átmérőben
már nem emlékszem, egy pavilon tartóvasa volt valamikor
Nem zavar egyáltalán
Az új motoromat supermoto szettel vettem,és így csak ezzel az órával lehetett mérni a sebességet.......egyébként tök jól működött.
A kipufogóval kapcsolatban : én levágtam a szikrafogót,és ha kivettem a fojtást is,akkor elég jó hangja volt,és érezhetően jobban is ment.
jah meg azt szeretném kérdezni hogy nekem most egy drz dob van fent de meg van a gyári is és ha kiveszem a gyári végéből azt a szűrőt akkor lesz olyan erős mint a drz kipuffal ? csak legyen már neki xr hangja ne olyan legyen mint egy drz
cshöööö fórumozok colt72 bocsi hogy lopom a képed de azt szeretném kérdezni hogy mi az a kis ketyere km-h ? válaszod előre is köszönöm
Stét Mindenki!
Keresnék komplett kipuffogót XL600-hoz,aki tud,kérem jelezze!Köszönöm!
testvérek! légyszi forgassátok meg az agytekervényeket is és segitsetek egy motoroshavernak. gyujtás állorész kellene xl 600 r PD 03 ba , vagy ha megtekercselném akkor tapasztalt tanácsot kérek ellenállás , hány méter drot , vagy ilyesmi.. köszönjük
hali mindenki,

hétvégén mentem egy YZ400F-el. Már az is durva mint a lópokróc.

Viszont rájöttem hogy tökre elfelejtettem motorozni .
Alig mertem húzni neki, pedig nedves homokon mentem, ami előtte a legkevésbé sem volt problémás.
Kihasználatlanság miatt eladó az enduro emelőm tökéletes állapotban.
Ár: 5000Ft
Szia Bálint!

Ha érdekel tudok segiteni Neked az XR kérdésben!5 éve van xr 400r em,ez a második.Látom ,kaposváron tanulsz,én kaposvári vagyok ,ha gondolod ,összefuthatunk és eszmét cserélhetünk az xr ről.Nincs annyi idöm hogy ide a fórumba leirjam mivel a gépelés nem az én műfajom(9 ujjal keresek,és eggyel gépelek,ezért nagyon lassan megy).
Üdv!
Laci
70 392 6846