a muffokkal sok a gond, stressz stb
egy csomó idő, pénz elmegy rájuk, azért a napi másfél percért....
szóval inkább benzinre költök
bár így az asszony mellett nehéz is lenne taktikázni
Amikor elhúz egy szerpentines úton.....terep felé haladva ,mindig azt várom,melyik kanyarban fog a földön fetrengeni.
Már mondtam neki,hogy nyugodjon le,de hát nem hallgat a szép szóra
Azért lefogadom,ha visszaülnél egy LC4-re,már nem tetszene annyira.
A haver ugyan így volt vele. Most hogy megszokta a jó kis Hondát,már nem tetszik neki annyira.
De ha még rá vagy kattanva az LC4-re,akkor az övé eladó
sajnos volt már pár olyan ismerősöm aki szeretett gyorsan menni és már dobozolva vannak....
ezért is nem veszek sport gépet
nedves bugyis kismuff már úgysem kell
szerintem jo a mocsárjárás, viszont mond meg a havernak hogy tegyen a talpára 2db. 7 cm es hungarocell darabot, leér a lába és mocsársiiizni is tud majd!
Annak 0 km-es hangja is riasztó a Hondás fülnek. Nekem volt olyan de nem mondhatok rá rosszat arra sem. Amire mi használjuk( hosszú utak de nem olyan kemény szakaszok, sok megállással) még talán jobb mint a Honda. Bár most a héten voltunk m3 napos túrán azért a KTM nél előkerültek a szerszámok. Kettőhöz nem kellett nyúlni a többit szerelni kellett vagy hazavinni.
mostanában nem voltam motorozni, letört a bili füle. a havernak elment a gyujtás, azota csak a kocsmába voltam cigiért. nincs ami hajtson nem csinálgatom a mocit a fejidomot sem öntöttem ki még, amit ini lenyult... a csapágyakat se cseréltem ki, nincs motivácio...
havernak van xl600
jön utánam serényen, mondjuk többször dobálja mint én bár szerintem csak azért mert alacsony csak az egyik lába ér le a motorról teljesen
de amikor emlegettem neki a mocsárjárást azért azt nem vállalta be, de tengelyig érő homok tetszett neki
igen elég nehéznek találom az xl-t idáig a legnehezebb motorom egy Yamaha Yz 125 1993 as 2 ütemü- volt, de az olyan mint egy pillango, ez meg mint egy medve.
lc4.....
annak még a hangja is röhej
úgy csörög-csattog hogy azt hittem halálán van aztán nem volt benne 30ezer
gyárilag ilyen a hangjuk, 30éves gépemnek negyed ennyi volt a zöreje
kanyarodás tényleg katasztrófa, de ha kicserélik a gyári karbit akkor egész jól tud menni
160al meg menjen az aki szervdonor, én teljesen jól tudok szórakozni 40es tempónál is
hüüü elejétöl? eleje nincs. én csak dobot tudok csinálni meg a csövet az összetételig az elejét is le tudom gyártani de az macerás. ha dob kell megegyezhetünk savállobol, vagy alubol, vagy lemezböl, egyik olcsobb mint a másik. de asszem tudok szerezni is, csak mondja meg mit ér meg neki a komplett rendszer.
Mit nem hiszel el? Nem lett összehasonlítva a két motor.
Egyébként már az sem mindegy hogy XL600,vagy XR600-ról beszélünk! Az XR -ek sokkal jobbak terepen. Az Xl-ek inkább kicsit túrásabbak. Persze ez nem azt jelenti,hogy XL-el nem lehet terepezni,dehogynem! Aki tud,azzal is tud!
Azért egyszer próbálj ki egy XR 650R-t,meg fogsz lepődni mit tud az a motor És persze hogy nem arra van,hogy 160-al menjél vele,de hát ha valaki azt is szereti,had menjen.........és a motor tudja is,lazán
Ha megoldható,akkor kellene,mindenképp. PD 03-hoz kellene,cimborámnak!A gyári inkább,mint az utángyártott! A hengertől kellene neki,mindennel együtt!Mennyi a matek,és posta megoldható e? Köszönöm a nevében is!
én mennék 170 el is de ejtöernyö nélkül nem megyek. azért nem hiszem hogy akkora különbség lenne xl 600 és xr650 között? én inkább a triálozást szeretem mint a 160 at....
egy csomó idő, pénz elmegy rájuk, azért a napi másfél percért....
szóval inkább benzinre költök
bár így az asszony mellett nehéz is lenne taktikázni