Az,hogy ki lett benne cserélve ez meg az,azt is jelenti,hogy neked egy jó darabig nem kell
Szerintem nézd meg az elsőt a szerelőddel,és ha tetszik és jó a hangja,akkor nem is kell tovább menned........úgy is ez van a legközelebb.
az hogy alföldi a lakhely nem jelent semmit
enyém is alföldi mégis többet járt nálam eddig hegyekben mint helyben..
szerintem meg kell nézni, elsősorban az eladót majd a motort
de állítom: ha át akarnak kúrni át is fognak.....
használt gépnél meg nincs biztosíték semmire
ha pár rúgásra beindul, nem füstöl, nem zörög, akkor vélhetően jó gép
XR 400-asakon gondolkodok újabban.
Van 3 amit kinéztem: 1. 2. 3
Mindhárom hasonló árban és évjáratban van.
Az 1. lenne a legközelebb viszont ijesztően sok alkatrészt cseréltek benne.
A 2. tűnik a legjobbnak nincs annyira messze, és az alföldön nem hiszem hogy különösebben meggyötörték volna.
A 3. is jónak tűnik az viszont messze van ahhoz hogy lábon, hidegben hazahozzam.
Mit gondoltok a felsorolt darabokról, és mit érdemes megnézni vásárlás alkalmával? Természetesen szerelőt vinnék magammal.
nem rossz csak alapban tul sokat kap, ahoz hozzáadod a szivatót is és már nem birja elégetni. akkor jo a keverék ha a szivató megemeli a fordulatot viszont melegen már nem emeli meg. ha én szivatoval inditok, kb 20 másodperc mulva elkezd leesni a fordulat akkor visszanyomatom, nehogy kormoljon.....
a faterod? azt mondják öreg járgány szivatoval indul... de a károsodás ha van kijön azonnal. annyit csinál csak hogy bekormol mindent gyertyát szelepet, viszont jobb a hütése szivatón. nem lessz semmi ne aggodj.
rá ne tegyél 49 fogas lánckereket! az tul sok. nekem 47 es van rajta de az is rövid. a javaslatom a 46 -47 hátra, 14 es előre, plussz a zsebbe egy 16 os első amit rá tudsz dobni gyorsba ha olyan helyre érsz.....
hali
nah ez jó hír, majd írok neki ma egy mailt, ha hazaértem pestről,mert van 1 stihl láncfűrészünk, amire nincs szükség,és irta hogy esetleg beszámit,csak nemtudom a pontos tipusát ,paramétereit fejből,és majd ha otthon leszek akkor tudom megnézni,lefotózni.
köszi az infót
pfú akkor megszivtad :D XD motornak lett valami baja, vagy vettél észre rajta valamit? mondjuk faterom csak 30 km környékét mente és nem mondta hogy dadogna...csak azt hogy szívatóval megy...gondolom azt hidte hogy lefelé van szívató.....szal full szívatóval ment...aztán amikor nemment levette félre
az xl-nek máshogy van a szivatója ott nyit külön fúvóka
xr szivató meg csak a szívótorok átmérőjét csökkenti, mint a kisgépeknék
legalábbis ahogy néztem.........
ilyen fél szivatóval én is jártam egyszer
el nem tudtam képzelni miért nem megy a gép 70-80 felett
azt gondoltam valami beázott mert elkapott egy izmosabb eső, azután nem ment jól, na persze utána gondolkoztam hogy az esőben mentem vagy 50-60al aztán azért nem darált be a gép
eltelt vagy +100 km mire rájöttem, hogy hülye vagyok.......
csá boldog eseménysorozat áldozata lettem....édesapám 40 km t tett az XR be fél szívatóval...na mondom mintha olvastam volna róla.....a szivató huzamos használata során a dugattyú kenése és a henger fala károsodhat.....na most nem csutka szívató hanem fél és 40 km....szerintetek valami várható probléma? tippek? hatalmas lolok, egyéb hozzászólások? irjatok, mer szétbasz az ideg
haver xl-jén kibírt 2 évet a regina, csak nyúlt neki
ha helyben téblábolnék nem is érdekelt volna, de ha nekem elszakad erélyben akkor nagy cumi van, szóval lecseréltem
mondjuk a did valami 18volt ehhez képest szinte ingyen adom
Szerintem nézd meg az elsőt a szerelőddel,és ha tetszik és jó a hangja,akkor nem is kell tovább menned........úgy is ez van a legközelebb.