Szerintem nem ezért folyik le az olaj a vázból,hanem a mellette lévő gumi miatt. Amit te mondasz O-gyűrűt azon a csatornán keresztül kapja a vezérműtengely az olajat,ha jól emlékszem.
na most ne butulj el barátom!
nekem ugyanigy van, és egyszerü mint a pofon, a jobboldali deklit leveszed alul látod az olajpumpát... egy félkör alaku tengelye van amin egy pohárszáj nagyságu vékony fogaskerék van amit simán lehuzol kézzel... na emellett jobbra pár centire van egy 10 mm es lyuk, az olajdeklin is vele szemben egy ilyen lyuk. ezt a kettöt egy kis csönek kell összekötni ami kb 1.5 cm ezen kell lenni egy O-gyürünek nekem ez nincs benne ezért a vázbol lefolyik az összes olaj a blokkba, mikor beinditom akkor felnyomja felülre és minden oké, de engedd le az olajat és 2 liter legyen minimum mert ugye annyi a gyári mennyiség... csokollak
vas? milyen vas?
nincs ott semmi, csak a lámpabúra tartókerete
az a rész tré egy kicsit, túl messze van a fejidom az órától, de muszáj volt előrébb tenni az egészet mert nem fért el máshogy
így is kicsit meg kellett görbíteni az óra tartó vasat mert az anya beleért az égő dugójába
toltam egy kört a sötétben
minimum 10x jobban látok mint előtte
csak bírja a generátor..... mert valamit ravaszkodtak a japók
a világítás az váltóáram, parkír meg a többi kacat egyenáram
úgy gondolom 2 tekercs lehet a generátorban
beindítod járatod alapjáraton 5-10 percet, leállítod aztán vársz 1-2 percet és megnézed
cserekor én mindig feltöltöm a felső szintig, aztán nincs gond egy darabig
Hogyan kell ellenőrizni az olajszintet?
Hidegen vagy melegen?
Mert nekem hidegen a nívó pálvca nem éri el az olajszintet
évente vagy valamikor kell utána tölteni olajat?
Meg ha fagyaszt olajat akkor menniyt fogyaszt évene kb?
meg h pedig a motorbol füst nem jön akkor sem amikor hideg meleg és volt bene olaj pedig!kifojni nem fojt az biztos de eltünt.
300 km-rt mentem vele olajcsere után és most nem éri el a nívó pál
ca az oljszintet (hidegen)
megtaláltam Felsöszeli Sala- Galanta 114 km(semmi) láttam a motort ott állt kint az udvaron müholdrol. mellette legelt egy kecske, az volt a régi motorod? nem birom a kecskekormányt.....
Gyújtópontban van a H4-es?