Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy faragtad bele,tök más a foglalata a kéz izzónak
Gyújtópontban van a H4-es?
bírja az ne fossá én már egy éve h4-et használok, igaz többi fogyasztó mind ledes.
Szerintem nem ezért folyik le az olaj a vázból,hanem a mellette lévő gumi miatt. Amit te mondasz O-gyűrűt azon a csatornán keresztül kapja a vezérműtengely az olajat,ha jól emlékszem.
persze mivel te írtad h rendeltél már:) ezért szeretném tudni a címet h honnan rendeltél
az a gáz ha telinyomom, akkor nem tudok égőt cserélni....
de ha megvan levélként elküldöd és az párszáz ft
adsz egy számlaszámot és átutalom
ezt nekem irtad? mármint a gyürüket?
nekem a vázon volt 2 lyuk amibe belement volna a fejidom alja, már ha gyári lenne
sárvédőn nincs semmi ilyen
nyomd ki sziloval amugy nem emlékszem hogy lett volna de ha van elküldöm mit nekem 2000 ft
na wazze az enyém is pont ugyanigy nézett ki még nem olyan régen! viszont a fejidom alján két luk.... az ül rá a sárvédöre!
micsinász wazze?
hanem
a lámpához amit küldtél nem volt meg az a gumi izé ami az égőt takarja?
így befolyhat a víz a lámpába akkora rések vannak
na most ne butulj el barátom!
nekem ugyanigy van, és egyszerü mint a pofon, a jobboldali deklit leveszed alul látod az olajpumpát... egy félkör alaku tengelye van amin egy pohárszáj nagyságu vékony fogaskerék van amit simán lehuzol kézzel... na emellett jobbra pár centire van egy 10 mm es lyuk, az olajdeklin is vele szemben egy ilyen lyuk. ezt a kettöt egy kis csönek kell összekötni ami kb 1.5 cm ezen kell lenni egy O-gyürünek nekem ez nincs benne ezért a vázbol lefolyik az összes olaj a blokkba, mikor beinditom akkor felnyomja felülre és minden oké, de engedd le az olajat és 2 liter legyen minimum mert ugye annyi a gyári mennyiség... csokollak
Akkor már értem,mindenesetre jó lett.
vas? milyen vas?
nincs ott semmi, csak a lámpabúra tartókerete
az a rész tré egy kicsit, túl messze van a fejidom az órától, de muszáj volt előrébb tenni az egészet mert nem fért el máshogy
így is kicsit meg kellett görbíteni az óra tartó vasat mert az anya beleért az égő dugójába
toltam egy kört a sötétben
minimum 10x jobban látok mint előtte
csak bírja a generátor..... mert valamit ravaszkodtak a japók
a világítás az váltóáram, parkír meg a többi kacat egyenáram
úgy gondolom 2 tekercs lehet a generátorban
Ők eladók:
Egy egyszerű fékbetét cseréből,egy újabb nagy szívás lett.Előző tulaj megszakértette...
Szerintem csinos lett.Mi az a vas az óra előtt?
A rendszámod nagyon komoly.
nem semmi rendszam
ilyen lett....
nem 100%os de nekem tetszik
tolok egy képet a hátuljáról is, indexek végett. elég strapabíró megoldás lett
előbb el tudtam szökni, nemsoká felteszem az xl fejidomot
már megvan a terv
beindítod járatod alapjáraton 5-10 percet, leállítod aztán vársz 1-2 percet és megnézed
cserekor én mindig feltöltöm a felső szintig, aztán nincs gond egy darabig
hali tudnál pontos címet adni h honnan rendelted a gyűrűket?
Hogyan kell ellenőrizni az olajszintet?
Hidegen vagy melegen?
Mert nekem hidegen a nívó pálvca nem éri el az olajszintet
évente vagy valamikor kell utána tölteni olajat?
Meg ha fagyaszt olajat akkor menniyt fogyaszt évene kb?
meg h pedig a motorbol füst nem jön akkor sem amikor hideg meleg és volt bene olaj pedig!kifojni nem fojt az biztos de eltünt.
300 km-rt mentem vele olajcsere után és most nem éri el a nívó pál
ca az oljszintet (hidegen)
horne saliby.....en ugy vagyok vele amig megy nem nyulok hozza.....mikor nem ment es mar kezdtem volna megpiszkalni megint helyre jott
megtaláltam Felsöszeli Sala- Galanta 114 km(semmi) láttam a motort ott állt kint az udvaron müholdrol. mellette legelt egy kecske, az volt a régi motorod? nem birom a kecskekormányt.....