Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mert nálunk az összes kereskedő egy mocsadék
angliából rendeltünk fém fékcsövet, postával együtt nem volt egész 4000ft
itthon meg ugyanaz majd 10000
Ha innen rendeled,kijött volna 19000-ből: http://www.bikebandit.com/hous...

Ez a vicc,nálunk miért nem ennyi?
az a fő gáz hogy az eredeti lámpám még meg is van.....
de menjen a honda a pi....ba mert 40 a gyári fejidom
bontót meg g néhányat hívtam de nincs
na mindegy
Tök gáz,hogy XR4-hez szinte semmi bontott cuccot nem lehet kapni.
Mennyivel egyszerűbb dolgod lett volna,ha eredetit tudsz szerezni.
múlt hétvégén is mindenki elhúzott a rákba én meg 20al botorkáltam a sötétben
aztán egyik ember visszajött és világított mellettem hogy haladjunk
van ledes zseblámpám, avval szinte jobban látni

amúgy nem néz majd ki túl bénán, egy kicsivel nagyobb a hely a fejidom és az óra között, de "kívülről" teljesen korrekt lesz
Akkor további jó munkát
haver xl-je nagyon jól világít
vesztenivaló nincs mert mivel nincs gyári fejidomom
ilyen semmitérő utángyártott gumis rögzítésű fejidomom volt, ami szinte semmit sem világít
tompítottan kb 2x1 méteres foltban világít, reflektoron meg csak szórja a fényt szerteszéjjel, közel sem a gyújtópontban van az izzó

de azért fel vagyok arra is készülve hogy újra kell vezetékelni......
Tuti,hogy ezzel jobban fog világítani? Nem próbálod előbb ki valahogy, hogyan világít,mielőtt átalakítod?
Köszönöm
hmmmm
akkor más helyet kell neki keresnem
meg kell szenvedni vele rendesen
de aki látni akar........
Ezt hívják úgy,hogy szalon állapot.Gyönyörű
Ha jobban megnézed,nekem is ott van.Az a gyári helye.
ahol neked a biciklis km óra(vagy mifene az) van ott nekem van egy négyszögletes elektromos kütyü
4 vezeték megy bele, meg van rajta egy elég nagy kondenzátor az egy gumis izével van rögzítve
annak hol a gyári helye?
mert attól nem megy a helyére az xl fejidom, egész kilóg a kondi oldalra
350Km finom lehetett esőben
Nem sokáig lesz ez ilyen,csak gyógyuljon meg a bordám
az én ízlésemhez képest túlságosan tiszta
bár most az enyém is szinte ilyen 350km áztattam esőben

pipec gép, enyém is lehetne ilyen makulátlan....
Pár kép az új paripáról,most már enduró kerekekkel
néztem a videoid ,azert nyomhattál volna egy kört.
mint írtam, nekem egész más a felfogatás (km óra sem egyező, ford mérő sincs)
fél óra elmélyült nézegetés után felderengett a fény
a régi fejidom gumis rögzítőit felpakolom az xl fejidomra aztán kész is
egyszerűbb 4 lyukat fúrni, mint fél napot hegeszteni felfogatást
már ha így befér rendesen....
jövő héten nekilátok
nemsokára közzéteszem az xl 600 r PD03 motor csapágyméreteit mm-ben. most kapom szét annyit mondhatok hogy 80 eurot fizettem idáig 6db csapágyért amiböl 2db 28-28 euroba került igazábol a fötengelycsapágyakat nem kellett megvennem de tudom hogy az egyik 52 euro, a másik 21 euro igy lenne 160 euro a 8db csapágy amik fontosak...
Nem szedem le,bármikor letöltheted

az e-bay -en ezt a karbon védőt találtam,de csak az egyik oldalra.
kár,mert jól néz ki szerintem.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
neked nincs km-ora a motorodon? 2db 6 os csavar fogja felülröl, alulrol meg az a két fül amit küldtem abba vannak az anyák...
Én is gondoltam erre,de hátha.Meddig tudod fent hagyni a könyveket Mert nem tom mikor leszek megint net közelben.
Köszi neked is
Szerintem nem jó az XR6-é,mert annak kerek a váz metszete,az XR4-é meg szögletes inkább.
Accerbis gyártott ezekhez ilyen vázvédőt,de már nem gyártanak.
Marad estleg az e-bay......persze ha ott van,addig meg a karbon matrica.
Köszi a tippeket!
Köszi