500méter és kifáradtam úgy mintha egy ingyen hetet nyertem volna egy thai kupiban
és utána tologattuk azokat akik nem tudtak rajta végigmenni(pl kis wr akkuja feladta)
90%-ban ott is full por volt minden
sokszor voltam már ott de medvét még sosem láttam,birkákon, lovakon és teheneken kívül nagyon mást se
igaz ma sikerült egy foltos szalamandrát is lefotózni
Helló. XL500 asomnál nincs szikra egyátalán. tekercset cseréltem mert nagyon kivolt már. mostmár onnan jön fel áram. a motor direktre van kötve. gyergyapipánál ami van trafo ahhoz 1 kábel megy csak ( ennek müködését nem értem) . Gyújtást ezen lehet valahogy állítani? esetleg vannak ötletek mér tnincs szikra?
Köszönöm előre is a segitségeteket.
ui: PD02 es a blokkja és csak trafo jelado forgorész és cdi meg tekercs van rajta ami elektronika.
Azt azért ne felejtsük el,hogy egy V2-es gyorsasági több rutint igényel mint a 4 hengeres.Pl:vízes úton sokkal nehezebb kezelni és motorféken tud érdekesen viselkedni ha nedves az aszfalt
amúgy igen jó is lenne nekem egy izmos vas...de már van Vtr-t majd ez után talán, 2-3 év mulva..szokjam ezt is. Mindíg tudnak ezek újat mutatni 2év után is.
elhiszem hogy fárasztó volt
és utána tologattuk azokat akik nem tudtak rajta végigmenni(pl kis wr akkuja feladta)
sokszor voltam már ott de medvét még sosem láttam,birkákon, lovakon és teheneken kívül nagyon mást se
igaz ma sikerült egy foltos szalamandrát is lefotózni
Ma majdnem sikerült fognom ez szarvas tehenet
Én a végén nem merek kimenni romániába mert ott meg a medve kerget meg
2 fél nap+2 nap= pár kék folt meg izomláz
Köszönöm előre is a segitségeteket.
ui: PD02 es a blokkja és csak trafo jelado forgorész és cdi meg tekercs van rajta ami elektronika.
nemtud valaki xr-hez első fékmunkahengert, vagy amit fellehet faragni könnyen?
köszi
aztán nem is kell másik gép az XR mellé!