A Mikuni Tm 42 es karburátor egy síktolattyús gyorsító pumpás tuning karburátor amit eredetileg a Harley davidsonokra terveztek tuningolás céljából,de némi kalibrálással felrakható 600-650 es 1 hengeresekre is.Én mikor feltettem a Dominátorra jelentősen javult a gázreakció és érezhetően több lett a nyomaték alacsony fordulaton,és mindez úgy,hogy a fogyasztása nem volt belőve és nagyon sok anyagot kapott.Ezáltal hidegen nagyon jó volt de ahogy melegedett be a motor úgy vált érezhetővé,hogy túl sok anyagot kap.Amin próbáltam javíttani alapjárati fúvóka cserével de még az is kevésnek bizonyult és igazából kehelycsövet is cserélni kellett volna de abba már nem bonyolódtam bele mert időközben vettem egy új Mikuni Hsr 42-est és mivel 2 karbi nekem nem kell így hát a Tm 42-est eladtam.Tehát összegezve a dolgot:ha beállítod a motorodhoz akkor jelentősen jobb gázreakcióju karbit kapsz mint a gyári xr vagy domi karbi.Nagyjából ennyi a története ha érdekel még valami ezekről a karbikról kérdezz bátran.
masteron1: annyit szeretnék kérdezni, hogy a MIKUNI tm 42 karbi tulajdonságai milyenek, úgy hallottam hogy te tudsz róla mesélni, xr 600-ra szeretném csak nem vágom, hogy miért is lenne az jó, köszönöm a válaszod.
Egy kis segítséget kérnék Ilyen vagy ehhez hasónló tuning CDI-t keresek csak olyant ami Honda xr 650L-hez való vagy esetleg Honda xlv 600 transalphoz mert ezek a tipusok kompatibilisek a Dominátoréval sajnos én sehol nem találok hozzá.
Persze igazad van de azért kb 3 hét alatt bel vertem kb 1500 km ami azért szerintem nem rossz ja és kb 350 a terep tehát én használom a motort nem csak terepen!
Különbség kb annyi hogy a kajafutárnak körzete van, nekem nincs.
mocis: Bp.