Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Xl 600ba lehet xr 18as hátsókereket tenni?
Abból én már kinőttem Nincs kedvem összetörni magam azért,hogy bármit is bizonyítsak.Nem érdekel már annyira a motorozás inkább az edzésre öszpontosíttok.És érzem,hogy sokkal többet kéne motoroznom ahhoz,hogy durvább helyzeteket is bevállaljak Régen minden nap motorral mentem minden hova,de az már 10-15 éve volt azóta sokat romlott a motorozási tudásom és sokkal megfontoltabb lettem.Nem kockáztatok feleslegesen
Ha jól emlékszem auspeti bont eg xrt keress vissza itt!
ide vezet a sok csajozás, nincs ereje motorozni
Üdv! 600 XR-be 90-es évjárathoz hol lehet venni és milyen árba van a 3.sebesség fokozat fogaskereke? és esetleg valaki tudja mely évjáratokkal egyezik meg? Vagy esetleg itt van-e a fórumba valakinek elfekvőbe? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM:)
csak lusta vagy ennyi 30 évesen úgy csinálsz mintha 50 lennél hol van belőled az a csakazért is?:)ha?
remélem jó lesz használ sokáig egészséggel
keresek öhlins dugattyút! honda crf-be. Aki tud egy oldalt ahonnan tudnék rendelni, nagyon megköszönném ha leirná.
azok is mind 2 mázsa felettiek......
olyan motor kellene neki ami igazándiból nincs, ami mindenhol jó
Az új xt 660z? Vagy a bmwnek vannak 800as túra enduroi is akár.
egy kezdőnek csak nem 200 kilós műszerrel kellene kezdeni
ráadásul 50+éves
én egy lc4-re gondoltam neki első körben vagy egy újabb dr650
Én egy KTM 950r super enduro-t vennék Igaz nem túl könnyű mert feltankolva közel 200 kg de legalább aszfalton van benne erő tartalék bőven és könnyebb terep viszonyok között is megállja a helyét
XR650L ha kenyelem fontos
ha nektek a pénz nem számítana milyen motort vennétek ami terepre is jó meg aszfaltra is?
a kényelem egy lényeges szempont, vélhetőleg a legfontosabb
és a súly se legyen sok
igen, és kaptam hozzá a betétet is
Az a vadonat új brembo féknyereg postával együtt 15.000 ft-ért karácsonyi ajándék volt
megérkezett köszönöm 15-öt fizettem ,már csak faragnom kell
igy tenyleg nem lenne joo neked uzemoras gep
Ja, vettem egy xr600at gombokért. Mos még jó sok gombot kifizetek a szerelőnek, aztán még egy keveset állambának és már mehetek is melózni (adózni). Tiszta nyereség:D
melózni kell valami régi nagyvasat beszerezni gombokért
vagy egy 250es robeszt
vagy mindkettőt
kb évi 20 pénzbe van egy motor, és még a májad is kíméled mert nem jut majd piára
szóval a detox meg a nemibeteg gondozó kilincsét nem fogod fényesíteni
Igen, csak napi szinten melózni vele, mondjuk 150km-t városban, elég zsebbenyúlós lenne. Nekem ezért esnek ki az üzemórás motorok. Külön terepre motort tartani meg csóró vagyok, pedig van olyan KTM amibe bele tudnék szeretni.
nekem lassan 4 éve szar a térdem..... aztán ugyanúgy bicsaklik oldalra mint az akció után pár hónappal
ha sokat állok tompán kezd fájni
szóval nyugi, sosem fog helyrejönni neked sem

amúgy ezt a szakaszt én is kikerültem volna szívesen, de ha már ott voltunk végigküzdöttünk
Nem biztos Élőbe kéne látni a helyszínt.Amúgy meg ezek a hardos terepek nem igazán vonzanak,főleg mióta beszart a térdem azóta
se gyógyult meg tökéletesre és szerintem sokáig nem is fog de őszintén szólva egyre kevésbé mozgat a motorozás
Nem tudom de a 450 525 uzemora ellenere megbizhato ha oda van figyelve ra
A KTM-nek van 4 ütemű motorja ami nem üzemórás LC4-en kívül? És itt most nem az adventure-re gondolok.