Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem a gyertya volt hanem a kábel a trafótól a pipáig nem érintkezett rendesen jól tudod ha van pénzem rá rendelek de most épp nincs mi lenne ha nem baszogatnál egy kurva fuvóka miatt ? eleget költöttem idén rá más 2-3 szezonba nem költ ennyit szóval léci türelem
Mondtam,hogy előbb utóbb megfogja ölni a gyertyádat ha nincs beállítva a karbi és úgy jársz vele,hogy túl sok benzint kap a motor
köszönöm.
egy jó ideje denso gyertyám van azóta azt is elfelejtettem hol van......
előtte voltak gondjaim, a jobb lábam még mindig sokkal izmosabb mint a bal
már azt hittem a motor a szar
jó hogy kerültem egyet a vassal ugy ocsa határában elkezdett rángatni mint valami dilis olyan mintha le fel kapcsoltam volna a gyujtás kapcsolót jó gyorsan de csak magasabb fordulaton alapjárat és alacsony fordulat még rendben szerintem a gyertya nyiffant ki .. nem volt kedvem negálni megnézni mert akkor tutira nem indult volna be ... ha kihült megnézem,
az xr4 túratankom nem kell valakinek?
irányárnak mondok egy 20ast, aztán meglátjuk
az xr4-hez van most készítve felfogatás de a 600-650hez is jó csak más lyukakat kell használni
2 benzincsapos 22 vagy 24 literes (nem emlékszem pontosan) tanksapka minden megvan fehér színű acerbis márka
most már teljesen feleslegessé vált
aki nem alkudik annak adok mellé egy 46 fogas alu hátsó lánckereket 500km sincs benne
az xr4 jobb
nah én adnék a pofájukra .. drzt még nem probáltam
nagy ám az a picsa
a többi tulaj műkedvelő..... rendesen egyikkel sem tudok motorozni
szerintem ebbe az xl-be se ment bele több km 3 év alatt mint én megyek 1 alatt
pedig én is keveset megyek
a drz-ről meg ne is beszéljünk..... még 5 ezer sincs benne
bár ha nagy a család lehet túrát szervezni
egy picsával ennyi lovat?:) én bekértem volna a drz-t is az jol meghuzkoddtam volna mindnek a fülit:P
mert nincs is
csak szervizelésre van itt, ha haver nem lett volna lusta elhozni egy drz is lett volna a sorban
nem is tudtam hogy van xl -ed..
ma ráértem aztán fotóztam, motorozni lusta vagyok.......
az egyiken a kartervédőm a lényeg a másikon meg a méretbeli különbségek
végülis csak 1 szál hiányzik ám a 10ből, mert múltkor küldtem egy kollégának mintának, aztán nem akartam 2 szálat küldeni így lett 3
bár lehet még egyet kiveszek a pakkból mert nekem is csak 2 egész maradt meg pár kis fecni
ini ettöl független tettem félre neked 2db dermedés mentes gázkonzervet ..-15 ig írja bár én ebben kételkedem
igazándiból meg kíváncsi voltam hogy megfogja-e a hts, mert télen kísérleteztem vele aztán nem fogta meg, mert lefagyott a forrasztópákában a gáz
sajna ezeket a spiáter cuccokat ez sem tudja összeragasztani mert szétfolyik mielőtt a forrasztható hőfok meglenne
akinek van cucc hozzá az tud hegeszteni
felénk egy cégnél van, de összevárják a cuccot aztán hegesztik, kicsit problémás
aztán ha ez jó akkor meg marad így, be lesz kenve sárral és nem fog látszódni
Alut lehet hegeszteni. Mi ez a gány?
Nekem Dominatorom van. Gyári előírás szerint olajcsere: 3000Km, Vez.láncot nem tudom. Olajat én 10w50 Racinget használok
sziasztok! egy két kérdésem lenne.Hogy a xr650r-en az olaj cserét milyen km-enkénk kell meg tenni ha én nem vereseny célra használom csak sima turázásra? akkor is muszálj 1000km-ente?.És a vezérmü láncot hány km-enként kell cserélni? köszönöm! és bocs ha hülyeséget kérdezek.Én a Repsol 4t és 4t racing 10w 40-es olajat szoktam használni.
az nem gáz hasznéld csak ha szükséges... nálam max egyládában álna.)
majd elfelejtem
colt! köszi a cuccot, ma megkaptam fel is tettem(némi nőgyógyászati rutin kellett hozzá)
jövő héten teszek rá pár karcot
nekem ráér.......
mondjuk neked lehet hogy nem mert fogy
ez az xr4 felnije az összeeresztésnél volt egy hajszálrepedés, lehet tól sokat mentem 0,5barral köveken
ez milyen felni s hogy tört el?