Nem mondom azt hogy 100% hogy szar mert lehet,hogy én basztam ki vele még akkor mikor az volt benne mikor a tuning karbit állítgattam és az pedig túl sok anyagot adott a motornak ami köztudott,hogy a forró gyertyának a túlzottan sok anyag nem tesz jót mert megrepedhet a porcelán de az a furcsa hogy azután még ment kb 7-800 km-t a gyári karbival
Nem szabad drótkefével, vagy fém szerszámmal belekapirgálni. A fém részecskék rákenődnek a porcelánra és áthúz rajta. Ezzel nem azt állítom, hogy te ezt tetted.
Nekem a tavalyi túrán ment az iridiumos ngk 550 km + még utána mentem vele kb 200 km -t aztán leraktam a motort,és most mikor már inditottam az összerakás után először már nagyon nehezen indult.Most mikor kiszedtük belül szikrázott a porcelánnál
amin tud az ember sporol pl én az ülés áthuzáson de ilyesmit nem kezdenék el magam föleg mert gépem sincsen és gányoltatni sem akartam zughegesztövelök csinálták
én nekem nemvált be 3db dobtam ki sőt egyszer szanaszétt szedtem mert kicseréltem a gyertyát beindult szépen 2perc után megállt és nemindult azt hittem más baja lett, és gyertya volt félnap után kiderült
A hátsó féklámpakapcsoló mellett van egy rögzítési pont a kipufogóhoz. Oda én csináltattam volna az összekötőcsőre egy menetes szemet. Úgy stabilabban tartaná a rendszert.
A rugóstag mögé meg csinálj valami műanyagot a gyári sárfogóra, hogy ne verje telibe a kerék a rugóstagot sárral, szutyokkal!
persze amint eljutok a beindításig de a karbi még nincs hozzá igazítva persze lehet hogy nem kell de ez majd indítás után elválik sztem péntek szombat környékére megleszek vele...... 17 ezer volt az hegesztés anyagosan
A rugóstag mögé meg csinálj valami műanyagot a gyári sárfogóra, hogy ne verje telibe a kerék a rugóstagot sárral, szutyokkal!
milyet érdemes? a 3-dikat teszem bele 60km alatt
hol érdemes gyertyát venni már megint durogg megáll