Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szted kijavította az olaj leeresztö csavaromat? hát nem bazd meg....
mee van nincs otthon anya?
Akkor ezek szerint ti rajzfilmeket nézegettek a neten
Miket nézegetsz?
Ez hol van honda?
Hogy te miket nem nézel.
Nem lesek bele mert itt van a lányom.
igen a számozás a hőérték magasságát mutatja!
Mindegy ez a történet igy jött össze! azóta a 9es jól szuperál semmi gondom nincs vele!és még a motor is jobb lett!
9-es magasabb hőértékű.
Én egy helyi autósboltból szoktam, ők az UNIX-tól veszik.
Most ugrott be, haveré vagy BERU, vagy Champion volt.
Kierőszakolta belőle, aztán kilőtt egy rugót alóla, meg egy ellenállás rudat. Gratuláltam is neki
ismerős hozta az SCT-től! kinézetre minden stimmelt rajta a leirás alapján nem volt kivetnivaló! nagyker áron hozta 790ért! aztán vettem a 9est másik boltba egy ezresért
nem! ez a bigyó egybe volt öntve a pólussal..eltört az anyag a porcelánon belül
Hol vetted és mennyiért?
Mert az hamis. Én visszavittem volna.
Tudom, hogy leszedhető.
Én 1200-ért szoktam venni őket.
Bár az XR-be 1300 fölött volt picivel.
Én arra a felére gondoltam, ami a porcelánba nyúlik bele felül. Az nem menetesen csatlakozott bele?
ugyan ez volt nekem is...satu meg fogó...
az LC2-esbe 8ast és 9est irnak! Hát erről nem jött le...nem is volt menet meg semmi egybe volt öntve..a tetején ugy nézett ki mint amiről le lehet de aztán jött mindenestől! Ezt amit linkeltél én is néztem még örültem is milyen jó boltot csináltam milyen nehezen jön le..
Olyan volt az alsó fele a menetes csatlakozónak, mint egy lemezcsavar nem? Alatta meg a zavarszűrő ellenállás rúd. Haver is kicsinált egyszer így egy gyertyát a láncfűrésznél. Át akarta tenni a bogyót egy másikra. Csak hát nem szerelhető volt amiről letekerte volna
A fogó győzött.
A BR8ES is leszedhető!
Akkor ott valami nem stimmelt.
Múlt héten raktam be egyet haver Derbiébe, arról is leszedtem.
Amúgy, ha kézzel le lehet tekerni egy NGK gyertyáról a bogyót, akkor az nem eredeti.
DT 125-be a 9-es a gyári amúgy. Legalább is a 125R-es szériába.
ehez csatlakozom én is! nekem egy ilyen himi humi nem belevaló magnetti gyertya volt benne ami bár jól szolgált de 3400nál bedadogott a motor..alatta fölötte semmi de ott mindig..meglett az NGK és teljesen másképp veszi a lapot! persze azért nem dobtam el a másikat se! Jó az tartalékba
Szerintem túlzás azt állítani, hogy az NGK szar. Én mindenbe azt használtam mindig és soha egyikkel sem volt gondom. A gyújtásrendszer és a helytelen karburálás is kifingatja adott esetben a gyertyát. Ha meg van piszkálva a motor, esetleg nem a gyári gyertya lesz bele a megfelelő.
jah igazad van :) az már nem most lett kivágva akkor még dupla puffoss volt .. igazad van teszek oda valamit majd:)
én multkor vettem NGK-t a motoromba! BR8ES-t...volt a tetején ilyen menet szélesitő vagy minek hivjam..na az nekem nem kellett rá mert nem olyan a pipa..na mondom letekerem...kézzel nem ment...fogóval sem ment! befogtam satuba fogó na fasza megindult! tekerem mint a bolond erre kicsuszik az elektróda...hát nem volt leszedhető.. aztán vettem BR9ES-t na az leszedhető volt
Én a lelógó részre gondoltam, amit túlságosan kivágtál az összekötő csőnek. Azt a részt szűkítsd le! Csavarozz rá egy fekete műanyag lemezt szépen beszabva.
Van erre egy műanyag sörtés kefém csak azt használom ilyenre.