Szép napot mindenkinek
kérdésem lenne !
Xl 600R be mekkora Ah aksi kell?
mert haveromnak behal az aksija és nincs rajt hogy mekkora az "isten nyila" benne
már amikor először szétszedtem akkor foszlott kicsit a karika
1x kell szárazon összenyomni aztán kész is van
előző gazdi nem volt műszaki zseni, olajleeresztő is úgy meg volt húzva hogy egy darab csővel kellett a szárat megtoldani.....
amikor tekertem vissza úgy éreztem csúszik is a menet, szerintem kész is van
de az olajszűrőfedélnél is egyik csavar már ragasztva volt.....
Nekem még nem kellett cserélem,pedig sűrűn cserélem az olajat.
Ahogy nézegetem az árakat,a Hondánál biztos van vagy 500-800ft egy ilyen tömítőgyűrű.
Innen szoktam kinézni az alkatrészeket,és az árait. Ezeknél az áraknál 50-80%-al drágább Magyarországon az alkatrészek árai: http://www.bikebandit.com/hous...
ezt az olajszűrő fedeles o gyűrűt a hondától veszitek?
voltam most egy mezőgazdasági boltban de nem volt, pedig van olyan o gyűrű kínálatuk hogy csak néztem, több száz féle-fajta
hoztam azért kettő kisebbet ami vastagabb hátha passzol... 100ft darabja lehet próbálkozni....
hanem
eddig minden gépemben a keréknél a szimering úgy volt betéve hogy a sima oldala volt kifelé, a rugós szorítós fele meg a csapágy felé
haver drz-jén meg fordítva van, kifelé áll a rugós része
elgondolkodtató..... már ha a rugó rozsdamentes......
nekem teso miko kicsivotam... vooot egy yamaha yz125 kettöütemü krosszgiiiipem, na mitad isten nem forgatta a vizet mert ugye minden indulás elött azééé mögköll nézni nemhogy besüüü miko a rendör kerget, (amugy meg hadd süllyön). háát nem forgott. szétszedtem lejött a lapát a tegelyröl. amig teltek a napok, hajsza a máásik lapátéé, én azért motoroztam lapát nélkül és nem volt probléma...
most nem azt mondom hogy ne csináld meg... egy tipp: engedd le a vizet önts bele 20% os ecetet,(kérjé nagyanyádtó) annak tutti van, és levett sapkával melegisd fel 60 fokig ugy is észreveszed mert eeekezd kigyünni az ecet mert annyira pezseg! ne a ház közelébe csináld mert büdös de tutti franko! kitisztit mindent!
csao laktam én is eperjesen (jahodna) szerdahely és galata között van. ha kell csapágyméret megadom az összeset. épp ma rendeltem meg mindet. az egyik fötengely cs. 21 euro a másik 50. ezeket nem kértem. a föteng.lyel szemben forog egy ellensulyozo sonka, na nekem ez zörög mint állat ezeknek 2db. 28 euro darabja a többi csapágy 5,30 euro 7 euro, a szimmeringek 1.50 eu 1.70..
eleje is az amit colt írt?
nem akarok úgy járni mint egyik ismerős, hogy erdélyi hegyekben eldurrant a hátsó kerékcsapágya
de akkora disznó szerencséje volt hogy ahol leállt onnan pár km-re rendeztek valami enduro bajnokságot, aztán szerzett tőlük
ez valami fura matrica
tök vastag, állítólag egy gyengébb csúsztatástól is megvédi a tankot
állítólag....
kormányt letettem a talajra már párszor de a tankot még nem
aztán valahogy felteszem
majd ha kész tolok képeket
kérdésem lenne !
Xl 600R be mekkora Ah aksi kell?
mert haveromnak behal az aksija és nincs rajt hogy mekkora az "isten nyila" benne
1x kell szárazon összenyomni aztán kész is van
előző gazdi nem volt műszaki zseni, olajleeresztő is úgy meg volt húzva hogy egy darab csővel kellett a szárat megtoldani.....
amikor tekertem vissza úgy éreztem csúszik is a menet, szerintem kész is van
de az olajszűrőfedélnél is egyik csavar már ragasztva volt.....
Ahogy nézegetem az árakat,a Hondánál biztos van vagy 500-800ft egy ilyen tömítőgyűrű.
Innen szoktam kinézni az alkatrészeket,és az árait. Ezeknél az áraknál 50-80%-al drágább Magyarországon az alkatrészek árai: http://www.bikebandit.com/hous...
voltam most egy mezőgazdasági boltban de nem volt, pedig van olyan o gyűrű kínálatuk hogy csak néztem, több száz féle-fajta
hoztam azért kettő kisebbet ami vastagabb hátha passzol... 100ft darabja lehet próbálkozni....
Még ha te nem is így tudod, vagy nem így akarod tudni.
hanem
eddig minden gépemben a keréknél a szimering úgy volt betéve hogy a sima oldala volt kifelé, a rugós szorítós fele meg a csapágy felé
haver drz-jén meg fordítva van, kifelé áll a rugós része
elgondolkodtató..... már ha a rugó rozsdamentes......
A tömítő gyűrű mérete az olajszűrő fedélnél: 54x2.4-es.
most nem azt mondom hogy ne csináld meg... egy tipp: engedd le a vizet önts bele 20% os ecetet,(kérjé nagyanyádtó) annak tutti van, és levett sapkával melegisd fel 60 fokig ugy is észreveszed mert eeekezd kigyünni az ecet mert annyira pezseg! ne a ház közelébe csináld mert büdös de tutti franko! kitisztit mindent!
nem akarok úgy járni mint egyik ismerős, hogy erdélyi hegyekben eldurrant a hátsó kerékcsapágya
de akkora disznó szerencséje volt hogy ahol leállt onnan pár km-re rendeztek valami enduro bajnokságot, aztán szerzett tőlük
Rájött hogy a terepezés nem annyira jön neki be - mondjuk lehet nekem is elment volna a kedvem az enduroktol, ha kifogok egy szart.
tök vastag, állítólag egy gyengébb csúsztatástól is megvédi a tankot
állítólag....
kormányt letettem a talajra már párszor de a tankot még nem