Ahogy mondod,ráadásul szét is kell préselni,és ahhoz aztán tényleg kell célszerszám.
A vezérlés nem játék,annak jónak kell lenni,nem lehet gányolni.
Ezért szeretném egyben beszerelni
Nekem nem jelent problémát a szerelés,és szívesen csinálom,csak ennek még nem ismerem minden csavarját,ezért érdeklődök
Inkább kérdezek,mint hogy belefussak valamibe.
ja nittelni jó szar célszerszám nélkül
hajtóláncnál megszenvedtem.... de ott is a második sokkal gyorsabban ment ám
de ott legalább helye volt az embernek
mondjuk a cagiva 82es volt azóta lehet volt fejlesztés...
autóm bontottam szét utolsó csavarig (gyűrűzés hajtókarcsapágycsere) 16v a lelke, jó szar volt, de sikerült
de motort szerelni nincs kedvem max szelepállítás, karbitisztítás
inkább elviszem szerelőhöz
Köszi,de a láncot valahogy alul is ki kell bújtatni. Azt tudom,hogy a feszítőívet,és a rezgéscsillapítót csak a hengerfej levétele után lehet kiszerelni.Azt viszont nem tudom tutira,hogy a jobb oldali deklit,és kuplungkosarat meghajtó fogaskereket levéve kifér -e a lánc.
Ha lenne szerszámom........sajnos nincs, akkor egyszerű lenne a helyzet,mert szétpréselném a láncot,és befűzném az újat,utána összenittelném egy új szemmel. A Hondánál így csinálják.
Sziasztok!
Valaki cserélt már vezérműláncot XR 400-on? Mit,és mennyire kell megbontani ahhoz,hogy kipecázzam a vezérműláncot.
Aki tudja,légyszi homályosítson fel.
Előre is köszi
A vezérlés nem játék,annak jónak kell lenni,nem lehet gányolni.
Ezért szeretném egyben beszerelni