Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy mondod,ráadásul szét is kell préselni,és ahhoz aztán tényleg kell célszerszám.
A vezérlés nem játék,annak jónak kell lenni,nem lehet gányolni.
Ezért szeretném egyben beszerelni
Hát igen le kell venned a kuplungot.
Nekem nem jelent problémát a szerelés,és szívesen csinálom,csak ennek még nem ismerem minden csavarját,ezért érdeklődök
Inkább kérdezek,mint hogy belefussak valamibe.
ja nittelni jó szar célszerszám nélkül
hajtóláncnál megszenvedtem.... de ott is a második sokkal gyorsabban ment ám
de ott legalább helye volt az embernek
mondjuk a cagiva 82es volt azóta lehet volt fejlesztés...

autóm bontottam szét utolsó csavarig (gyűrűzés hajtókarcsapágycsere) 16v a lelke, jó szar volt, de sikerült
de motort szerelni nincs kedvem max szelepállítás, karbitisztítás
inkább elviszem szerelőhöz
Köszi,de a láncot valahogy alul is ki kell bújtatni. Azt tudom,hogy a feszítőívet,és a rezgéscsillapítót csak a hengerfej levétele után lehet kiszerelni.Azt viszont nem tudom tutira,hogy a jobb oldali deklit,és kuplungkosarat meghajtó fogaskereket levéve kifér -e a lánc.
Ha lenne szerszámom........sajnos nincs, akkor egyszerű lenne a helyzet,mert szétpréselném a láncot,és befűzném az újat,utána összenittelném egy új szemmel. A Hondánál így csinálják.
eddig még csak a cagivát bontottam meg
annál elég volt a szelepfedelet levenni meg kivenni a vezérműtengelyt
meg a feszítést

szerintem többi is ilyesmi rendszer....nem gondolom hogy a hengerfejet le kellene venni
Sziasztok!
Valaki cserélt már vezérműláncot XR 400-on? Mit,és mennyire kell megbontani ahhoz,hogy kipecázzam a vezérműláncot.
Aki tudja,légyszi homályosítson fel.
Előre is köszi
Keresek XR 250 gyári kipufogót!1996-os ,MD30-as modell!
de most nézem hogy nem jó mert annak egyben van ami nekem 2 részes
hello a segéd váz olyan mint a 400r-é ?mert he igen akor érdekelne!
Fiuk, az xr 600 ba és az xl 600ba ugyan az a dugó megy? választ elöre is köszi
Üdv Honda XR 600 R ,1987-es bontásra ítélve.fotók itt
csinálok magamnak ha ennyire ragaszkodsz hozzá
arra gondoltam felteszek hátra egy fehér farokidomot
csak nem tudom attól piros-e még a gép (forgalmihoz képest)
ezért is kellene piros fejidom
Most látom,hogy ezt már megtárgyaltátok
Rosszul tudod! Az XR 400-nak 15/45 a gyári.........erről volt szó.
csinálj magadnak inkább
nekem hondapiros fejidom kell
festett cuccot meg nem akarok feltenni
nagyon penge 5let.. ha ha
indulj kettesbe ha ha
nem adom el wazze de csinálok neked 10 é ugyanolyat csak nem anyagában szinü lessz
igaz igaz aszittem 600 as a van, amugy találtam javitási könyvet az egész motor csapágyméretek minden..
xl600nak 15-41 (de van 15-40es évjárat is)
xr400nak tuti 15-45

fejidomom el ne add ám, majd írok ha már biztos a keret rá
miota 15 45 a gyári fogszám?
15 41 esetleg
10w-40 API SE-SF