ugy lehet kedves motoros társam hogy nem nagyon van idöm vele menni a munkám miat csak ugy mikor érek akkkor meg vagy esik vagy vmit csinálok ithol ezért is akarom eladni
Kösz a tippet megnézzük,de nem gondolnám hogy az a baja,mert akkor mindig forrna. Ez csak akkor forralja meg a vizet elég hamar,ha nincs menetszél.
A zsiguli hőgombánál meg 1000-szer jobb megoldás,ha magának kapcsolja be az ember egy kapcsolóval,ez nem megy tönkre
megvettem az xl 600 at 2 honapja? kb. mentem vele 100 km ert, csörgött zörgött. megnéztem a vez.láncot mondom gatya megvolt nyulva nagyon. na majd veszek de addig is küüüdöm neki mint állat. egyszer jövök haza a rallibol már az utcába rakom 1...2...3...krrrr reccs kkkrrrrr. kupplung be, gurulás... szétszedtem a dugo 534 db ban volt a hajtokar elgörbült a csapszeg ovális lett és eltört. ugyhogy ha van valami csak szolj, álmomban is megmondom mi hol van a vezérlést ébredés után 1 perccel összejelölés nélkül beállitom stb, ja és most fogom csapágyazni. viszont ha tudod az excenter izé ami szembe ellenkezöleg forog a fötengellyel, na annak a két csapágynak a méretét megtudhatnád nekem.
helló az xr jobb sokkal mint az xl minálunk a faluba sokan lecserélték az xl-- xr re mert könyeb meg jobb nem oly böszme !berugni nem oly nehéz csak rá kell jöni a teknikáta nézd +a képet mit föltetem motort a forumra ha érdekel a motor irj rám
HAlli eladó honda xr 400r 1999évi 13000 km van bene 12000km nél volt szervizbe nagyon megkimélt kis gép én vok a 2. tulaj elötem egy idöseb emmberé volt akit érdekel az irjon rendszámos friss műszakival 525 az irány ára akit érdekelé irjon rám megoka@citromail.hu emailon
leveszed a jobbos ol. deklit és egyböl látod a vez. láncot yes, és egy csavarhuzoval benyulsz a vezetö/feszitö és a lánc közé és megnyomod elöre-felé nagyon feszesnek kell lenniie kb 3 mm t mozdulhat, akkor fasza. az enyémet kb 8mm-rt nyomtam
kb. 12 szer vettem ki azt a csapot ami neked ott be van tömve. az amit bekarikáztál az a vezérmülánc feszitönek a tengelye, és amint látom bepakolták valami ragasztoval kivülröl mert eresztette az olajat. le kell venni a szelepfedelet megemelni nem elég... le kell venni. van egy kis stift abba a tengelybe, azt ki kell huzni, igy a beragasztozott tengelyt meg kell fogni és kihuzni..-nehéz, mert az o-gyürü miatt nehezen jön ki, az oramutato szerint tekerd és huzd közbe kifelé....
Elnézést a késésért,de közbe külföldön tartózkodtam. Én voltam , aki a gyári kipufogót kerestem XR600-hoz. Köszönöm mindenkinek a segítséget, kaptam egyet ajándékba, amin igaz dolgozni kellett egy kicsit(csak a dob volt meg,a cső nem) de készen van. A legjobb barátomnak csináltam a motort,aki német országba dolgozik és neki az volt a kívánsága, hogy gyári dob legyen rajta. Régóta foglalkozom enduro és krossz motorokkal és egy kis motoros boltom is van Mezőberényben. Most először motoroztam komolyabb terepen XR600-al és meglepődtem mennyire jól kezelhető és milyen élmény vele a motorozás. Olyannyira meglepődtem , hogy bele is szerettem. Ezt a motort 250-ért vettem a havernak, 97-es évjárat, igaz volt vele munka, de nagyon megérte. Mivel a komám a jövő héten jön haza németből, így ki kell toljam a csikót a garázsból, hogy az új gazdája terelgesse.Viszont elhatároztam , hogy nekem is kell ilyen! Ha valakinek lesz eladó XR-e,én max 250eft-ig VENNÉK egyet. Az évjárat különösebben nem izgat, csak elől-hátul tárcsás legyen, persze nem baj ha 95 utáni és az sem , ha akármennyire szét van gányolva.
Szerintem ha egy nagyobb teljesítményűre lecserélné az is segítene ha a hűtő nincs eldugulva.
Nagyobb tempónál ha nem melegszik fel akkor tutira segít ha a ventilátort nagyobbra cseréli.
A zsiguli hőgombánál meg 1000-szer jobb megoldás,ha magának kapcsolja be az ember egy kapcsolóval,ez nem megy tönkre
hol laksz szloviba? mert én Ságon..
nekem 1 hónap alatt van benne 2ezer.....
köszi az ajánlatot,de én rendszám nélkül akarok ,és alacsonyabb árkategóriában,valami régebbi gépet,150körül
Elnézést a késésért,de közbe külföldön tartózkodtam. Én voltam , aki a gyári kipufogót kerestem XR600-hoz. Köszönöm mindenkinek a segítséget, kaptam egyet ajándékba, amin igaz dolgozni kellett egy kicsit(csak a dob volt meg,a cső nem) de készen van. A legjobb barátomnak csináltam a motort,aki német országba dolgozik és neki az volt a kívánsága, hogy gyári dob legyen rajta. Régóta foglalkozom enduro és krossz motorokkal és egy kis motoros boltom is van Mezőberényben. Most először motoroztam komolyabb terepen XR600-al és meglepődtem mennyire jól kezelhető és milyen élmény vele a motorozás. Olyannyira meglepődtem , hogy bele is szerettem. Ezt a motort 250-ért vettem a havernak, 97-es évjárat, igaz volt vele munka, de nagyon megérte. Mivel a komám a jövő héten jön haza németből, így ki kell toljam a csikót a garázsból, hogy az új gazdája terelgesse.Viszont elhatároztam , hogy nekem is kell ilyen! Ha valakinek lesz eladó XR-e,én max 250eft-ig VENNÉK egyet. Az évjárat különösebben nem izgat, csak elől-hátul tárcsás legyen, persze nem baj ha 95 utáni és az sem , ha akármennyire szét van gányolva.
Üdv mindenkinek!
Róbert
mert ez nem 10 centi volt!
Nem volt egyszerű nap...
Nagyobb tempónál ha nem melegszik fel akkor tutira segít ha a ventilátort nagyobbra cseréli.