Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha neked xl600r-ed van akkor szerintem meg
Ini! Itt vannak az olajak, jelzem ha megyek felétek.
Erő,izom,térerő az Uraknak!
Még mindig keresek komplett blokkot 1989-es XL 600-ba...Kérdésem lenne,van egy hirdetés,1985-ös XL blokkról,az megegyezik a 89es blokkal?Köszönöm
gyakoroltam némi egyensúlyozást
most azért hiányzott egy 50es lánckerék hátra....
lábtartóig érő sarakon-vizeken át szolid gyalogló tempóban még nagyon saras sem lettem
egész más így menni, annyit kuplungoltam, hogy a végén már volt vagy 3 centis holtjáték
de nagyon állat így dagonyázni, még néha fékeztem is a sártenger közepén mert túl gyorsnak ítélem meg a tempót
már közelített a triál feelighez, pár őstermelő tuti hülyének nézett még mutogatott is némelyik hogy szaggassam rendesen a gépet
azért gondoltam mer én próbálkoztam...és a váz alatt van 1 csavar amihez semmivel sem férsz hozzá... ne ezért írtam h kikell venni a blokkot. Bár lehet h nekem az ott nem gyári csavar és ez meg már egyéni probléma
hm ......joo lesz az meg szerintem
tiger,

de, az ott a vezláncfeszítő, egy elég fasz megoldás szerintem, a hagyományos sokkal jobb lenne (amilyen pld a DRZ-n is van).

Elég nehéz szétszedni is, s ha a rugója elfárad akkor jajaj.

Amúgy nem tudom miért kell kivenni a blokkot a vázból ha a szelepdeknit le akarjátok venni.
Én XL-nél és XR600nál is levettem úgy hogy max csak az elülső blokktartó csavarokat kellett kiszedni, picit előrébb dönteni és kész is.
inkabb rugdalom, de honda legyen honda fan vagyok
koszi a valaszokat ......az ugy nem seft ha szetkell kapni a motort....de itt irja a kollega hogy automatas....na most ha az akkor mar csak arra kene valami tipp hogy honnet tudjam joo e meg vagy nem az a lanc
berugos kerdesre.......csak berugos.....lm meg az rm asziszem azok mar oninditosak is
Sziasztok!
hol tudnék szelepszárszimeringet rendelni xr600r-hez?
illetve hol lehet alkatrészeket nézni hozzá?

webcím?
XL600 Lm RM egyezik totálra dugó méretben és löketben az Xr-e
XR: 97×80 , XL:100×75,Dugattyú×lökethossz. A csapszegméret ugyanaz.
XL 600 on automata a vez lánc feszítő !
jah akkor a kolléga mondja,hogy itt más a tecnika,akkor elnézést na majd ha vezsek egyet én is akkor jobban képbe leszek valszeg kb 1 hónap mulva lesz belőle valami.
hát szerintem az ott nem az amit bekarikáztál,de igy nemtom megmondani,hogy hol lehet, sajnos nem ismerem még ezt a fajta motort,ha egy cbr 900ba kéne vezérműláncot cserélni,az egyből menne
de elvileg a lánc síkjával párhuzamosan kéne lennie,értelem szerüen a vez láncal 1 vonalban, és ha a képet nézed a henger bal oldalán.
ja jólvan köszi azért, már mondjuk mind1 mert gerecse motorhoz viszem a hanger ők fúrják meg rendezik a dolgokat
bocs de nemtudom
valószínűleg ugyanaz mivel a két motor szinte ugyanaz csak hengerfejbe van különbség, de ahonnan rendeled valószínű tudják rá a választ
Valaki mondja már meg hogy xl600r ben és xr 600 ban ugyan az a dugó van?
ezekben nem olyan a feszítő sajnos/szerencsére de am az lessz a feszítő amit bekarikáztál jah. már én is kérdeztem h lehet e feszíteni stb és hát ha jól emlékszem azt mondták h 1et lehet spanolni rajta de ahoz le kell venni a szelepdeklit felülről (ami tartja a himbákat) és ehhez pedig a blokkot ki kell szedni na én meg azt néztem h anyagi okok miatt még jó a láncom és jólesz az még
csak má menne

apropó
nincs valakinek elfekvőben első féknyerge esetleg tárcsája is? esetleg fékmunkahengerestől az egész első fék? olcsónn
a közeljövőben lehet érdekelne
hopp.....a kep lemaradt
van ott az a bizbasz ami szerintem az lehet amirol Te beszelsz....javitsatok ki ha tevedek.......a tobbit nem kell nezni ez meg regi kep
nem azert ......azert mert jobban tetszik az xr es mar van rajta fektarcsa hatul is az ujabbakon
hogyha olyan a feszítés,mint a cbr 900rr en,akkor van egy ilyen feszítő patron,amit 2 csavar fog, azt kiveszed,akkor lehet látni rajta,hogy meddig volt kinyomva, addig fényesebb,kicsit más szinű.visszatenni pedig, a közepén levő csavart kiveszed,és alatta csillag csavarhúzóval kell csavarni addig,amég a fesziítő patron teljesen visza nem húzódik a házba,ilyen állapotba viszatenni ,és a csavarokat viszacsavarni,és akkor a feszítő visszaáll arra az állapotra,hogy feszítse a láncot.
de hozzáteszem,hogy nemtudom,hogy itt is pont ilyen a feszítés.itt 1 kép róla,hogy lehet megállapitani ,hogy mennyire van kinn,értelem szerüen ha nagyon kivan nyomódva,akkor nagyon megvan nyúlva a lánc,és akkor cserés.vagy próbáld meg azt is ,ha kivan véve a feszítő,hogy ezzel a feljebb említett csavarral viszahúzod a házba a feszítőt,és elengeded,hogyha szépen kiugrik,akkor jó a feszítő,ha meg nehézkesen,akadozva megy ki,akkor vagy koszos,ezt még lehet orvosolni,kimosod benzinbe ilyesmi,vagy a rugó szar benne,és ezért nem nyomja a vezérmű láncot,és azért csörög, hallottam már ilyen verziót is