Erő,izom,térerő az Uraknak!
Még mindig keresek komplett blokkot 1989-es XL 600-ba...Kérdésem lenne,van egy hirdetés,1985-ös XL blokkról,az megegyezik a 89es blokkal?Köszönöm
gyakoroltam némi egyensúlyozást
most azért hiányzott egy 50es lánckerék hátra....
lábtartóig érő sarakon-vizeken át szolid gyalogló tempóban még nagyon saras sem lettem
egész más így menni, annyit kuplungoltam, hogy a végén már volt vagy 3 centis holtjáték
de nagyon állat így dagonyázni, még néha fékeztem is a sártenger közepén mert túl gyorsnak ítélem meg a tempót
már közelített a triál feelighez, pár őstermelő tuti hülyének nézett még mutogatott is némelyik hogy szaggassam rendesen a gépet
azért gondoltam mer én próbálkoztam...és a váz alatt van 1 csavar amihez semmivel sem férsz hozzá... ne ezért írtam h kikell venni a blokkot. Bár lehet h nekem az ott nem gyári csavar és ez meg már egyéni probléma
de, az ott a vezláncfeszítő, egy elég fasz megoldás szerintem, a hagyományos sokkal jobb lenne (amilyen pld a DRZ-n is van).
Elég nehéz szétszedni is, s ha a rugója elfárad akkor jajaj.
Amúgy nem tudom miért kell kivenni a blokkot a vázból ha a szelepdeknit le akarjátok venni.
Én XL-nél és XR600nál is levettem úgy hogy max csak az elülső blokktartó csavarokat kellett kiszedni, picit előrébb dönteni és kész is.
koszi a valaszokat ......az ugy nem seft ha szetkell kapni a motort....de itt irja a kollega hogy automatas....na most ha az akkor mar csak arra kene valami tipp hogy honnet tudjam joo e meg vagy nem az a lanc
jah akkor a kolléga mondja,hogy itt más a tecnika,akkor elnézést na majd ha vezsek egyet én is akkor jobban képbe leszek valszeg kb 1 hónap mulva lesz belőle valami.
hát szerintem az ott nem az amit bekarikáztál,de igy nemtom megmondani,hogy hol lehet, sajnos nem ismerem még ezt a fajta motort,ha egy cbr 900ba kéne vezérműláncot cserélni,az egyből menne
de elvileg a lánc síkjával párhuzamosan kéne lennie,értelem szerüen a vez láncal 1 vonalban, és ha a képet nézed a henger bal oldalán.
bocs de nemtudom
valószínűleg ugyanaz mivel a két motor szinte ugyanaz csak hengerfejbe van különbség, de ahonnan rendeled valószínű tudják rá a választ
ezekben nem olyan a feszítő sajnos/szerencsére de am az lessz a feszítő amit bekarikáztál jah. már én is kérdeztem h lehet e feszíteni stb és hát ha jól emlékszem azt mondták h 1et lehet spanolni rajta de ahoz le kell venni a szelepdeklit felülről (ami tartja a himbákat) és ehhez pedig a blokkot ki kell szedni na én meg azt néztem h anyagi okok miatt még jó a láncom és jólesz az még
csak má menne
apropó
nincs valakinek elfekvőben első féknyerge esetleg tárcsája is? esetleg fékmunkahengerestől az egész első fék? olcsónn
a közeljövőben lehet érdekelne
hogyha olyan a feszítés,mint a cbr 900rr en,akkor van egy ilyen feszítő patron,amit 2 csavar fog, azt kiveszed,akkor lehet látni rajta,hogy meddig volt kinyomva, addig fényesebb,kicsit más szinű.visszatenni pedig, a közepén levő csavart kiveszed,és alatta csillag csavarhúzóval kell csavarni addig,amég a fesziítő patron teljesen visza nem húzódik a házba,ilyen állapotba viszatenni ,és a csavarokat viszacsavarni,és akkor a feszítő visszaáll arra az állapotra,hogy feszítse a láncot.
de hozzáteszem,hogy nemtudom,hogy itt is pont ilyen a feszítés.itt 1 kép róla,hogy lehet megállapitani ,hogy mennyire van kinn,értelem szerüen ha nagyon kivan nyomódva,akkor nagyon megvan nyúlva a lánc,és akkor cserés.vagy próbáld meg azt is ,ha kivan véve a feszítő,hogy ezzel a feljebb említett csavarral viszahúzod a házba a feszítőt,és elengeded,hogyha szépen kiugrik,akkor jó a feszítő,ha meg nehézkesen,akadozva megy ki,akkor vagy koszos,ezt még lehet orvosolni,kimosod benzinbe ilyesmi,vagy a rugó szar benne,és ezért nem nyomja a vezérmű láncot,és azért csörög, hallottam már ilyen verziót is
Még mindig keresek komplett blokkot 1989-es XL 600-ba...Kérdésem lenne,van egy hirdetés,1985-ös XL blokkról,az megegyezik a 89es blokkal?Köszönöm
most azért hiányzott egy 50es lánckerék hátra....
lábtartóig érő sarakon-vizeken át szolid gyalogló tempóban még nagyon saras sem lettem
egész más így menni, annyit kuplungoltam, hogy a végén már volt vagy 3 centis holtjáték
de nagyon állat így dagonyázni, még néha fékeztem is a sártenger közepén mert túl gyorsnak ítélem meg a tempót
már közelített a triál feelighez, pár őstermelő tuti hülyének nézett még mutogatott is némelyik hogy szaggassam rendesen a gépet
de, az ott a vezláncfeszítő, egy elég fasz megoldás szerintem, a hagyományos sokkal jobb lenne (amilyen pld a DRZ-n is van).
Elég nehéz szétszedni is, s ha a rugója elfárad akkor jajaj.
Amúgy nem tudom miért kell kivenni a blokkot a vázból ha a szelepdeknit le akarjátok venni.
Én XL-nél és XR600nál is levettem úgy hogy max csak az elülső blokktartó csavarokat kellett kiszedni, picit előrébb dönteni és kész is.
http://robogotuning.hu/sct/660...
hol tudnék szelepszárszimeringet rendelni xr600r-hez?
illetve hol lehet alkatrészeket nézni hozzá?
webcím?
de elvileg a lánc síkjával párhuzamosan kéne lennie,értelem szerüen a vez láncal 1 vonalban, és ha a képet nézed a henger bal oldalán.
valószínűleg ugyanaz mivel a két motor szinte ugyanaz csak hengerfejbe van különbség, de ahonnan rendeled valószínű tudják rá a választ
csak má menne
apropó
nincs valakinek elfekvőben első féknyerge esetleg tárcsája is? esetleg fékmunkahengerestől az egész első fék? olcsónn
a közeljövőben lehet érdekelne
de hozzáteszem,hogy nemtudom,hogy itt is pont ilyen a feszítés.itt 1 kép róla,hogy lehet megállapitani ,hogy mennyire van kinn,értelem szerüen ha nagyon kivan nyomódva,akkor nagyon megvan nyúlva a lánc,és akkor cserés.vagy próbáld meg azt is ,ha kivan véve a feszítő,hogy ezzel a feljebb említett csavarral viszahúzod a házba a feszítőt,és elengeded,hogyha szépen kiugrik,akkor jó a feszítő,ha meg nehézkesen,akadozva megy ki,akkor vagy koszos,ezt még lehet orvosolni,kimosod benzinbe ilyesmi,vagy a rugó szar benne,és ezért nem nyomja a vezérmű láncot,és azért csörög, hallottam már ilyen verziót is