Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a betonmotor alatt mit értesz?
Szívesen! Jó lett a matrica a tankon
köszi szépen!
nagyon extrát én sem terveztem beletenni
fag csapágy elég jó, eddig mindenbe ezt tettem
Utánaolvastam,ezt találtam: első csapágy: 6003, szimering:40x50x5 és 24x37x7, hátsó csapágy: 6203 , szimering:25x40x7 és 25x47x6.5
Sajna nem emlékszek,pedig cseréltem már. Egy sima csapágyboltban kaptam hozzá.
kíváncsi leszek enyém mikor rokkan meg.... kupectól vettem szóval semmi infó nincs az előéletéről
bízzunk......
most télen telótakarítás kerékcsapágyazás tervbe van véve
kicsit több zsetonom lesz lehet veszek egyet rendszám nélkül,úgymond tartalékba


esetleg kerékcsapágy számokat tudod?
Nekem nincsenek előítéletem ezekkel a gépekkel.
Egy a baj velük,hogy nem mennek el annyit mint egy XR......csak ezért nem kéne. És pont ezért nem veszek CRF-et,WR-r,RMZ-t se. A gépet még csak-csak megvenné az ember,de a szervizelése..........
cső
de azt keresek,csak nem belföldön,hanem kinntről fognak hozni nekem,és ugy jóval olcsóbb
most ezek a 350es ktm-ek nagyon jók, bár én ktm-et elvből nem veszek de akkor is nagyon jók
ez a dühítő hogy 5 eladóból 4 átkúr
kicsit-nagyon de átkúr.....
pl friss olajcsere aztán amikor engeded le koromfekete
meg a többi szervizes duma adom a számlát meg a kicserélt alkatrészeket.......
nem tudom ki hogy van vele de én a szar alkatrészeket azonnal dobálom a kukába mi a fenének tartogassam a fiókban
max a láncot hagyom meg rézbőrűt veri
Ezt nem éllel mondtam
Úgy értettem,hogy a mai korszerű gépekkel szemben most már nem lehetne vele VB-t nyerni!
Nekem egyenlőre két ilyen gépem van,hidd el nagyon szeretem ezt a típust
maga idejében.........
eddig akárki ment a 400asommal mindenkinek tetszett
még megrögzött ktm fanatikus is azt mondta mijjenfaca gép ez
Megkímélt
Na így bízzál meg valakiben
ennek a motornak ő kb az 5. tulaja, de az a minimum.
4 évvel ezelőtt Supermoto szettel én is megjártam vele a Balatont (haveré volt ez a moci, s aznapra cseréltünk az én 600asomra), működött is tökéletesen nem volt vele semmi gond, én sem hajtottam szét természetesen.

De a 3 év alatt amíg havernál volt 2 dugattyút cseréltek benne, mert a srác nem tudta hogy a légszűrőt olajozni is kell nemcsak kimosni! (ez halál komoly).
Aztán 3 évvel ezelőtt elmentünk egyszer mocizni terepen, utánam jött a tulaj öccse ezzel a 400assal, s úgy elment belőle egyik pillanatról másikra a kompresszió hogy haza kellett húzni.
Ott kiderült hogy a dugattyú széttört, 2 szelep is kuka, hajtókar elhajlott.
Na utána adta el a srác, s vett egy betonmotort.
Szia gunyi!
Mit tudnál mesélni?
hat joo neked hogy igy ertesz hozza....a 250-nes jawamhoz ertettem ugy ahogy....de szet azt se szedtem volna arra volt emberem.....csak most neki sok a dolga es en meg nem varok....amugy nem veszes az a csorges...csak neha hallani de ha mar full meleg a motor nem hallom...akkor szepen jar.....nemtom a csapagyak meretet...azt se tom hol lehet az ....en a galantai jarasba lakok....eleg messze toled
erről az xr400-ról tudnék mesélni
Valószínű ér valamit,nem hülyék ezek a japcsik.
Az XR 400 már egy újabb fejlesztés,mint az XR600,ráadásul verseny endúrónak készült. A maga idejében ez egy igen jó képességű motor volt,világbajnokságot is nyertek vele.....persze egy kicsit tuningolva
Érdeklődök,hogy xr 600-ra rakott-e valaki xr400-as olajhűtőt és,hogy ér-e valamit? Különben a 600-ra mért nem raktak gyárilag?
Amikor szivatós helyre érsz,és nincs tempó.
Ja mert ha nem muszáj ,akkor mindig ne menjen.
Hát igen ez oké,és mikor kapcsolod be?
Jó ezen ne vesszünk össze. Több mint 10 évig szereltem nap mint nap Zsigulikat,nem beszélek zöldségeket.
Azért ha magamnak kapcsolom be az azért biztosabb,min ha rábízom egy bimetálra,ami azért tönkre tud menni.
A zsiguli hőgomba 30év után sem megy tönkre!
Szeva, akkor te nem xr-t vagy xl-t keresel.