kíváncsi leszek enyém mikor rokkan meg.... kupectól vettem szóval semmi infó nincs az előéletéről
bízzunk......
most télen telótakarítás kerékcsapágyazás tervbe van véve
kicsit több zsetonom lesz lehet veszek egyet rendszám nélkül,úgymond tartalékba
Nekem nincsenek előítéletem ezekkel a gépekkel.
Egy a baj velük,hogy nem mennek el annyit mint egy XR......csak ezért nem kéne. És pont ezért nem veszek CRF-et,WR-r,RMZ-t se. A gépet még csak-csak megvenné az ember,de a szervizelése..........
ez a dühítő hogy 5 eladóból 4 átkúr
kicsit-nagyon de átkúr.....
pl friss olajcsere aztán amikor engeded le koromfekete
meg a többi szervizes duma adom a számlát meg a kicserélt alkatrészeket.......
nem tudom ki hogy van vele de én a szar alkatrészeket azonnal dobálom a kukába mi a fenének tartogassam a fiókban
max a láncot hagyom meg rézbőrűt veri
Ezt nem éllel mondtam
Úgy értettem,hogy a mai korszerű gépekkel szemben most már nem lehetne vele VB-t nyerni!
Nekem egyenlőre két ilyen gépem van,hidd el nagyon szeretem ezt a típust
ennek a motornak ő kb az 5. tulaja, de az a minimum.
4 évvel ezelőtt Supermoto szettel én is megjártam vele a Balatont (haveré volt ez a moci, s aznapra cseréltünk az én 600asomra), működött is tökéletesen nem volt vele semmi gond, én sem hajtottam szét természetesen.
De a 3 év alatt amíg havernál volt 2 dugattyút cseréltek benne, mert a srác nem tudta hogy a légszűrőt olajozni is kell nemcsak kimosni! (ez halál komoly).
Aztán 3 évvel ezelőtt elmentünk egyszer mocizni terepen, utánam jött a tulaj öccse ezzel a 400assal, s úgy elment belőle egyik pillanatról másikra a kompresszió hogy haza kellett húzni.
Ott kiderült hogy a dugattyú széttört, 2 szelep is kuka, hajtókar elhajlott.
Na utána adta el a srác, s vett egy betonmotort.
hat joo neked hogy igy ertesz hozza....a 250-nes jawamhoz ertettem ugy ahogy....de szet azt se szedtem volna arra volt emberem.....csak most neki sok a dolga es en meg nem varok....amugy nem veszes az a csorges...csak neha hallani de ha mar full meleg a motor nem hallom...akkor szepen jar.....nemtom a csapagyak meretet...azt se tom hol lehet az ....en a galantai jarasba lakok....eleg messze toled
Valószínű ér valamit,nem hülyék ezek a japcsik.
Az XR 400 már egy újabb fejlesztés,mint az XR600,ráadásul verseny endúrónak készült. A maga idejében ez egy igen jó képességű motor volt,világbajnokságot is nyertek vele.....persze egy kicsit tuningolva
Jó ezen ne vesszünk össze. Több mint 10 évig szereltem nap mint nap Zsigulikat,nem beszélek zöldségeket.
Azért ha magamnak kapcsolom be az azért biztosabb,min ha rábízom egy bimetálra,ami azért tönkre tud menni.
nagyon extrát én sem terveztem beletenni
fag csapágy elég jó, eddig mindenbe ezt tettem
bízzunk......
most télen telótakarítás kerékcsapágyazás tervbe van véve
kicsit több zsetonom lesz lehet veszek egyet rendszám nélkül,úgymond tartalékba
esetleg kerékcsapágy számokat tudod?
Egy a baj velük,hogy nem mennek el annyit mint egy XR......csak ezért nem kéne. És pont ezért nem veszek CRF-et,WR-r,RMZ-t se. A gépet még csak-csak megvenné az ember,de a szervizelése..........
de azt keresek,csak nem belföldön,hanem kinntről fognak hozni nekem,és ugy jóval olcsóbb
kicsit-nagyon de átkúr.....
pl friss olajcsere aztán amikor engeded le koromfekete
meg a többi szervizes duma adom a számlát meg a kicserélt alkatrészeket.......
nem tudom ki hogy van vele de én a szar alkatrészeket azonnal dobálom a kukába mi a fenének tartogassam a fiókban
max a láncot hagyom meg rézbőrűt veri
Úgy értettem,hogy a mai korszerű gépekkel szemben most már nem lehetne vele VB-t nyerni!
Nekem egyenlőre két ilyen gépem van,hidd el nagyon szeretem ezt a típust
eddig akárki ment a 400asommal mindenkinek tetszett
még megrögzött ktm fanatikus is azt mondta mijjenfaca gép ez
Na így bízzál meg valakiben
4 évvel ezelőtt Supermoto szettel én is megjártam vele a Balatont (haveré volt ez a moci, s aznapra cseréltünk az én 600asomra), működött is tökéletesen nem volt vele semmi gond, én sem hajtottam szét természetesen.
De a 3 év alatt amíg havernál volt 2 dugattyút cseréltek benne, mert a srác nem tudta hogy a légszűrőt olajozni is kell nemcsak kimosni! (ez halál komoly).
Aztán 3 évvel ezelőtt elmentünk egyszer mocizni terepen, utánam jött a tulaj öccse ezzel a 400assal, s úgy elment belőle egyik pillanatról másikra a kompresszió hogy haza kellett húzni.
Ott kiderült hogy a dugattyú széttört, 2 szelep is kuka, hajtókar elhajlott.
Na utána adta el a srác, s vett egy betonmotort.
Mit tudnál mesélni?
Az XR 400 már egy újabb fejlesztés,mint az XR600,ráadásul verseny endúrónak készült. A maga idejében ez egy igen jó képességű motor volt,világbajnokságot is nyertek vele.....persze egy kicsit tuningolva
Azért ha magamnak kapcsolom be az azért biztosabb,min ha rábízom egy bimetálra,ami azért tönkre tud menni.